Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hermafrodiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Hermafrodiet

    Ik zou m'n verlies nemen en die herma gewoon weg doen.
    Een keer in m'n leven had ik besloten dat het niet zo'n kwaad kon. Met als gevolg een jaar lang zaadjes plukken en wiet roken die naar verbrand haar en verbrande pinda's smaakte..

    Je zult maar een pluim stuifmeel op je kleren krijgen, in droge omstandigheden blijft dat wel een aantal weken vruchtbaar. Dan wandel je een keer langs je niet-herma.. Dan kun je zaadjes gaan plukken..
    Wijze lessen doen pijn, maar hoe meer pijn het doet, hoe sterker de les blijft hangen. Ik spreek uit ervaring
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Re: Hermafrodiet

      Jammer jammer jammer

      Je zou inderdaad kunnen blijven plukken; wees dan wel bijzonder secuur en Let goed op. Als dat stuifmeel er uitkomt wordt het een vervelende geschiedenis....niet alleen voor jezelf maar wellicht ook voor andere buitenkwekers in de omgeving; die rommel kan ver komen........

      GRTZ KAYA

      Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
      HOME WEED HOME

      Comment


        #18
        Re: Hermafrodiet

        Ik weet dat het een risico is, daarom heb ik ze op mijn zolder gezet voor geen onnodige risico's te nemen en
        Zeker voor geen andere hobby kweker lastig te vallen.

        Comment


          #19
          Re: Hermafrodiet

          Die andere hobbykwekers weten waar ze aan beginnen
          De buitenkweek zit nu eenmaal vol risico's. Wel vriendelijk van je dat je rekening met ze houdt.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #20
            Re: Hermafrodiet

            Iedereen zou moeten een beetje rekening houden met elkaar, de wereld zou veel mooier zijn. Heb vandaag nog eens goed gekeken en ben geen ballen meer tegen gekomen. Hopelijk komt het toch op een goede afloop. Ik hou jullie zeker op de hoogte.

            Comment


              #21
              Re: Hermafrodiet

              Hallo, ik had zaadjes van de coffeeshop gekregen ik ben ze gaan planten en er kwamen 3 mooie planten op.
              Heb ze nu 5 weken exact in de bloei tot ik dit zag bij 1 van mijn planten zie foto kan iemand mij uitleggen wat het is ik denk zelf een hermafrodiet en wat kan ik er nog mee bedankt alvast20160926_090923.jpg krijg alleen foto niet gedraaid

              Comment


                #22
                Re: Hermafrodiet

                Open bananen en gezwollen calyxen met zaadjes in. De kans is groot als een coffeeshop aan zaadjes komt dat ze het uit wiet halen en het herma zaden zijn. Triestig als ze je die meegeven om te zaaien.

                In de vaporizer kan nog best. Als er beginnende zaden achterblijven in je joint ga je je de longen uit je lijf hoesten. Als je het te laat ziet dan kunnen er al heel wat pistels bevrucht zijn ondertussen.

                Comment


                  #23
                  Re: Hermafrodiet

                  Bedankt voor je reactie ik heb vernomen als er een banaantje groeide dat het niet perse een hermafrodiet hoef te wezen ik heb ze eruit geknipt nu en hopen op een goede afloop tjah ik had ze gekregen vanwege dat hun zaad hadden in hun wiet was ook bagger te roken dat moment 2 van mn 3 hebben het ook niet en zie bij de ene ook geen zaadlijsten ik hou je op de hoogte over de progressie over ong 19 dagen staan ze 8 weken in de bloei bedankt nog

                  mvg avex

                  Comment

                  Bezig...
                  X