Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

    Oorspronkelijk geplaatst door Blowa View Post
    Denk dat wij als forum beter af zijn, als wij zo weinig mogelijk op hun radar komen, voor je het weet, gaan ze weer gekke dingen in hun hoofd halen.

    Zo makkelijk (en misschien wel vrij snel) dat het legaal kan worden, zo hard kan het ook ineens bestraft worden met levenslange gevangenis straffen in de juiste omstandigheden.

    Wij als cannabis culturisten, moeten juist met keiharde bewijzen komen, dat is hoe hun systeem werkt, ik sluit me aan bij JD over de wetenschappelijke onderzoeken.
    (Tevens hebben deze onderzoeken ons ook al veel informatie opgeleverd, die nu ook weer hier onder ons rond gaat...)


    Mijn vertrouwen in de politiek is voorbij het nulpunt gedaald! En heb stiekem vigilante gevoelens naar die gasten in Denhaag, maar ja als ik die vreknipte criminelen aan zou pakken... Dan zouden de gevolgen voor mij als persoon niet te overzien zijn,, gok ik zo.. Dus doe het niet, 5 november ( REMEMBER REMEMBER..) is er een Anonymous march, in Eindhoven en Amsterdam,, dan maar daar weer op los gaan. Onder het mom van: Voel ik mij ten minste niet geheel kansloos. En misschien staan we inderdaad samen sterk(er)..!
    Als we echt allemaal in opstand zouden komen dan waren we wel sterk genoeg.

    De meeste mensen zouden eens naar dingen als zeitgeist moeten kijken, en dan wakker schrikken.
    Helaas zijn veel mensen moe na een dag werken moe en willen ze alleen maar makkelijk te verteren amusement.

    Zeitgeist laat zien hoe we genaaid worden, maar dat zal weer afgedaan worden als een complot theorie voor gekken met alu hoedjes.

    De link is hier al eerder op het forum geplaatst.

    https://www.youtube.com/watch?v=-_N8YAskCls

    O.a. over hoe ons geld systeem werkt ........
    Lets not criticize but legalize

    Comment


      #47
      Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

      Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast
      Wiet brengt compassie en liefde voor de een en ander... Geest verruimend en filosofisch middel.
      DAT willen ZIJ helemaal niet
      Je zou het haast gaan denken,, maar ze kunnen toch niet allemaal zo zijn? Ergens moet dat te breken zijn.. Lijkt mij,,

      Probeer je eens in te leven in het plantje!

      - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

      Comment


        #48
        Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

        Veel mensen nemen een ander standpund in ivm wiet dan wij. Jullie hebben daar in Nederland gewoon het probleem dat het verkocht mag worden en dus ook gereglementeerd zou moeten zijn. Maar voor Belgie? Mijn ouders zijn tegen, mijn broer, ex lief, ander ex lief, sommige vrienden, eigenlijk zo goed als heel mijn familie buiten wat neven. En de ouders van iedereen die ik ken die cannabis gebruikt. Als er door de politiek hard opgetreden wordt dan vinden die dat ok. Ga er maar vanuit dat wij de minderheid zijn en de minderheid heeft het doorgaans ni voor het zeggen in een democratie.
        Zou ik daar dan tegenin moeten gaan? Nope, al lang opgegeven. Zo naief ben ik nu ook weer niemeer. Ieder zijn ding.

        Comment


          #49
          Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

          Volgens onderzoeken ligt het stukje "verslaving" in het feit dat er geen warm thuis is, het is bewezen met de vele soldaten die aan de opium zaten, en dergelijke producten uit Vietnam, hun die in een warm en liefdevol huis kwamen hadden geen last van verslavingen en konden er van af blijven. Hun die in de shit terug kwamen, ging 9 van de tien keer door bij thuis komst. En dan was er sprake van een verslaving.

          Op een dag winnen wij kuttekop! Want ook de stoners komen massaal aan het licht, dankzij het geweldige pyramide vormige systeem. We zullen blijven groeien in nummers, let maar op.


          GPS ik heb zeitgeist geprobeerd, maar viel na 3 kwartier in slaap, ondanks de enerverende informatie die ik kreeg door middel van je video. Sorry.

          Alleen al het begin.. WAT ZIEK,, hun maken uit lucht geld,, en wij moeten krom liggen.. Hoe kan dat? Hoe kunnen wij dat laten gebeuren?
          Probeer je eens in te leven in het plantje!

          - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

          Comment


            #50
            Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

            Volgens onderzoeken ligt het stukje "verslaving" in het feit dat er geen warm thuis is
            als in buitengesloten worden?

            Comment


              #51
              Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

              O.a. Je snapt dus wel waar ik heen ging.. Tof.
              Probeer je eens in te leven in het plantje!

              - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

              Comment


                #52
                Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                ik ben zoon ervaringsdeskundige

                Comment


                  #53
                  Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                  Over? Verslavingen? Of het boven beschreven "theorietje" ?
                  Probeer je eens in te leven in het plantje!

                  - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                  Comment


                    #54
                    Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                    onder anderen

                    Comment


                      #55
                      Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                      hahah je kan af en toe ook zo lekker droog zijn
                      Probeer je eens in te leven in het plantje!

                      - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                      Comment


                        #56
                        Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                        Je moet ook heel naief zijn om dat te geloven. Niet dat dat hoeft, maar we zitten niet eens op 1 lijn hier opt forum.

                        Comment


                          #57
                          Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                          Wat precies? Ik snap de context niet, wat geloven?

                          Naief? Meer dann 2.000 jaar geloven in een onzichtbare man, naief?
                          Probeer je eens in te leven in het plantje!

                          - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                          Comment


                            #58
                            https://youtu.be/glm_AjwdIPo


                            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                            Comment


                              #59
                              Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                              @Beowulf@Blowa
                              'Meer dann 2.000 jaar geloven in een onzichtbare man, naief?' Was het een vraag?
                              IK zeg Ja!
                              Afijn, de conclusie was dus dat mensen OPZETTELIJK uit elkaar worden verdreven (als kudde dieren). Wiet brengt mensen sneller bij elkaar en zorgt voor spirituele voorruitgang. Mede daarom al die jaren propaganda!
                              Eenheid. DAT is wat zij dus niet willen. Maar dat zou je zelf ook kunnen merken daar hoef je geen "complot denker" voor te zijn.

                              @Hoeloes
                              Ad usum proprium!

                              Comment


                                #60
                                Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                                In mijn ogen de perfecte manier om voor saamhorigheid te zorgen is afhankelijk van drie dingen.

                                - Een algemeen basisinkomen (ligt volgens mij een wetsvoorstel voor 2018 klaar, maar is maar de vraag of dat wat wordt)
                                - Grensen strenger beveiligd of gesloten.
                                - Gelegaliseerde thuisteelt met stricte veiligheidsvoorwaarden en wat er evt. over blijft in grote aantallen legaal (niet moeten maar kunnen) verkopen aan de shop voor een klein zakcentje (denk aan iets meer dan de productiekosten)

                                Alle drie lijken in een verre toekomst te gaan gebeuren.

                                Comment

                                Bezig...
                                X