Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

    Oorspronkelijk geplaatst door wessos309 View Post
    - Een algemeen basisinkomen (ligt volgens mij een wetsvoorstel voor 2018 klaar, maar is maar de vraag of dat wat wordt)
    Ze zouden deze zomer met de eerste proeven gaan starten in Utrecht en nog ergens, alleen is dat uitgesteld naar begin 2017.. Dus dat is dan uitstel 1.

    De grenzen sluiten is overbodig, we zouden het daar beter moeten maken waar hun vandaan komen, zodat het originele probleem zich weer terug verplaatst, en daar op gelost kan worden tot die tijd moeten we gewoon blijven supporten. Ook kan Cannabis economisch gezien juist dat soort landen in een paar jaar er weer boven op kunnen doen helpen.


    Met je laatste punt helemaal eens, maar ik zie nog niet de inhoud, hoe gaan we dat aan pakken dan?
    Probeer je eens in te leven in het plantje!

    - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

    Comment


      #62
      Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

      Oorspronkelijk geplaatst door Blowa View Post
      Volgens onderzoeken ligt het stukje "verslaving" in het feit dat er geen warm thuis is, het is bewezen met de vele soldaten die aan de opium zaten, en dergelijke producten uit Vietnam, hun die in een warm en liefdevol huis kwamen hadden geen last van verslavingen en konden er van af blijven. Hun die in de shit terug kwamen, ging 9 van de tien keer door bij thuis komst. En dan was er sprake van een verslaving.

      Op een dag winnen wij kuttekop! Want ook de stoners komen massaal aan het licht, dankzij het geweldige pyramide vormige systeem. We zullen blijven groeien in nummers, let maar op.


      GPS ik heb zeitgeist geprobeerd, maar viel na 3 kwartier in slaap, ondanks de enerverende informatie die ik kreeg door middel van je video. Sorry.

      Alleen al het begin.. WAT ZIEK,, hun maken uit lucht geld,, en wij moeten krom liggen.. Hoe kan dat? Hoe kunnen wij dat laten gebeuren?
      Belangrijkste heb je wel gezien, geld uit lucht.
      En de eigenaren van de banken zijn ook de eigenaren van veel media.

      Over verslaving, dat had ik ergens gelezen.

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Oorspronkelijk geplaatst door wessos309 View Post
      In mijn ogen de perfecte manier om voor saamhorigheid te zorgen is afhankelijk van drie dingen.

      - Een algemeen basisinkomen (ligt volgens mij een wetsvoorstel voor 2018 klaar, maar is maar de vraag of dat wat wordt)
      - Grensen strenger beveiligd of gesloten.
      - Gelegaliseerde thuisteelt met stricte veiligheidsvoorwaarden en wat er evt. over blijft in grote aantallen legaal (niet moeten maar kunnen) verkopen aan de shop voor een klein zakcentje (denk aan iets meer dan de productiekosten)

      Alle drie lijken in een verre toekomst te gaan gebeuren.

      Een basis inkomen zou ik geweldig vinden.
      Dat zou voor mij veel problemen op kunnen lossen, een simpel voorbeeld, ik zou wat bij kunnen verdienen met vakken vullen bijvoorbeeld.

      Thuis kweken natuurlijk ook, gewoon met controle of het veilig gebeurd.

      Grenzen gesloten lijkt me ook geweldig, maar ik begin de hoop op te geven.
      Bedrijven willen goedkope krachten.
      Lets not criticize but legalize

      Comment


        #63
        Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

        Oorspronkelijk geplaatst door Gps View Post
        Belangrijkste heb je wel gezien, geld uit lucht.
        En de eigenaren van de banken zijn ook de eigenaren van veel media.

        Over verslaving, dat had ik ergens gelezen.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.




        Een basis inkomen zou ik geweldig vinden.
        Dat zou voor mij veel problemen op kunnen lossen, een simpel voorbeeld, ik zou wat bij kunnen verdienen met vakken vullen bijvoorbeeld.

        Thuis kweken natuurlijk ook, gewoon met controle of het veilig gebeurd.

        Grenzen gesloten lijkt me ook geweldig, maar ik begin de hoop op te geven.
        Bedrijven willen goedkope krachten.

        Amen..! Dat over verslaving;heb ik persoonlijk ook om mij heen gezien..

        Heb je trouwens gezien hoe een Rothchild of zo iets er uit ziet als hij op bepaalde punten gewezen is? Its out there... hehe
        Probeer je eens in te leven in het plantje!

        - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

        Comment


          #64
          Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

          Het begin is er
          Lets not criticize but legalize

          Comment


            #65
            Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

            Ja, het begin is er, maar aan de andere kant komt er toch ook wat negativiteit te voorschijn, zie de recente schietpartijen op shops in Adam.
            Onderstaande link hierover, komt van een niet reguliere media website, die(waarschuwing) ook af en toe wat zweverig kan zijn, maar ach:
            LINK

            Comment


              #66
              Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

              Dat is gewoon het werk van een vuile concurrent onder de shop houders lijkt mij.

              Welke shops waren het allemaal? Lagen ze dichtbij mekaar? Waren ze verbonden?
              Probeer je eens in te leven in het plantje!

              - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

              Comment


                #67
                Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                Da's een ander topic: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oten-Amsterdam
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #68
                  Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                  VNL(Jan Roos) en D66, maken zich er momenteel hard voor.

                  Ik hoorde Jan Roos op de radio met een tenenkrommend verhaal over het voorstel wat ze samen met D66 bekonkeld hebben.
                  Ze willen voor stellen dat alle wietsoorten met een THC percentage >15% Thc tot hard drugs geclassificeerd zullen worden. Zo zei hij letterlijk dat een thuiskweker die een soort met een hoger percentage kweekt nog harder zal worden aangepakt omdat hij zich willens en wetens met hard drugs bezig hield...

                  Ze hebben er de ballen verstand van, het is bijna zielig

                  Hieronder linkje met pdf 'Uitgedoogd' van VNL
                  https://www.vnl.nu/uncategorized/vnl...ing-softdrugs/
                  Wat nog erger is.... Jan Roos werkt met/voor Geenstijl. Geenstijl heeft destijds het onderzoek waar het beleid van VNL op is gebaseerd compleet onderuit gehaald. Waar ben je dan mee bezig?!

                  http://www.geenstijl.nl/mt/archieven..._hard_dru.html
                  Last edited by Brulaapje; 30 October 2016, 09:26.

                  Comment


                    #69
                    Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Brulaapje View Post
                    Wat nog erger is.... Jan Roos werkt met/voor Geenstijl. Geenstijl heeft destijds het onderzoek waar het beleid van VNL op is gebaseerd compleet onderuit gehaald. Waar ben je dan mee bezig?!

                    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven..._hard_dru.html
                    Uitkijken hoor! Dadelijk willen ze koffie en energy ook omlijsten als harddrugs.

                    Moeten we allemaal een helm op als we over straat lopen, met lampjes als het donker is, is het verboden om kinderchampagne te kopen omdat dat een slechte invloed heeft op de kinderen. Heb je een fiets? Verplicht verzekeren, verplicht een helm, spiegeltjes, reflectors EN zijwieltjes, want de assielzoekers worden jaloers dat zij het niet zonder kunnen! Eigen risico (voor het eigen volk) gooien we op 500- nee wacht.. 1000-2000.. Ach waarom betaal je niet gewoon alles zelf.

                    dakloos? Mag je lekker bij de junkies onder mekaar vertoeven maar je krijgt geen urgentie. Asielzoekers wel! Scheefwonen tegengaan? Laten we lekker belasting innen van een aantal miljard bij de woningverenigingen, dan worden de huizen duurder, word dit land echt beter van! Tictacs lijken ook teveel op pillen, weg ermee! marktplaats is illegale handel en dat allemaal bedenken ze onder een onderonsje met een groot glas whiskey.

                    De wereld draait door.
                    Last edited by wessos309; 30 October 2016, 10:32.

                    Comment


                      #70
                      Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                      Whahahah HEIL RUTTE! My god, we are all going to be fucked.

                      Als er een derde wereld oorlog komt dan zal het het volk tegen de gevestigde orde zijn!

                      Ben ondertussen maar trouwens met dit soort filmpjes de boel op youtube op stoken, om het legaal te krijgen..! Hehe heb dan in elk geval wat geprobeerd.

                      Last edited by Blowa; 30 October 2016, 15:39.
                      Probeer je eens in te leven in het plantje!

                      - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                      Comment

                      Bezig...
                      X