Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer met foto's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste keer met foto's

    Korting op 420shop
    Zoals gezegd zou ik wat foto's posten van mijn eerste kweek. Ik heb de autoflowers in ruime potten staan. Ze zijn nu 8 weken oud. De planten maken gebruik van het buitenlicht maar staan in een glazen kas. Maak gebruik van potgrond die al 12 weken voeding in zich heeft. Voeg alleen maar water toe.

    hoe zien ze eruit volgens jullie? Ik weet overigens de naam niet meer van de zaadjes maar heb ze gekocht bij royal queen seeds. Tips?
    Attached Files

    #2
    Re: Eerste keer met foto's

    Ziet er aardig gezond uit...zo op het eerste gezicht

    GRTZ KAYA

    Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
    HOME WEED HOME

    Comment


      #3
      Re: Eerste keer met foto's

      Thx Kaya. Weekje of twee nog?

      Comment


        #4
        Re: Eerste keer met foto's

        Heb er nog niet zo heel veel ervaring mee....maar ik denk zeker nog wel een paar weekjes meer.
        Heb nu zelf wat te drogen hangen waarvan ik betwijfel of t al wel ver genoeg was......zal ff een pica plaatsen hoe die er uit zag toen ze om ging..

        GRTZ KAYA

        Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
        HOME WEED HOME

        Comment


          #5
          Re: Eerste keer met foto's

          Dit is ook mijn eerste kweek, buitenkweek in pot. Ze zijn wel een beetje laat in bloei gegaan, de ene een beetje later dan de andere. Heb enkele foto's erbij gedaan maar moet wel rekening houden met het feit dat ik het zo biologisch wil doen en heb een rupsenplaag gehad.DSC_0006.jpgDSC_0007.jpgDSC_0007.jpgDSC_0008.jpgDSC_0008.jpgDSC_0009.jpgDSC_0011.jpg
          Laat me weten wat juDSC_0011.jpg

          Comment


            #6
            Re: Eerste keer met foto's

            ziet er goeduit je bent alleen wat laat. heb zelf een keer speed devils gekweekt en zouden met 7 weken klaar zijn maar werden er 11. aangezien de temperatuur nu snel afneemt zal dit niet ten goeden komen van je oogst. zou volgend jaar wat eerder beginnen.

            succes

            Comment


              #7
              Re: Eerste keer met foto's

              Ze staan nochtans al buiten van 12 mei, juist na ijsheiligen. Weet ook niet hoe het komt dat ze zo lang op zich hebben laten wachten om te bloeien, misschien omdat de seizoenen naar mijn mening ieder jaar een beetje opschuiven. Hoop gewoon dat het op een goed einde komt.
              Ps een vriend van mij heeft identiek hetzelfde probleem als mij, het enige verschil is dat zijn plant gewoon binnenshuis staat

              Comment


                #8
                Re: Eerste keer met foto's

                12 mei? Wel lekkere volle planten heb je! Die van mij zijn van 29 juli. ar dat is dan een glazen kas die buiten staat maar ze staan wel in die kas. Dus ik heb een beetje een hybride model . Temp is constant 19-20 graden daar maar zal nu snel wat kouder worden dus ik benieuwd hoe het gaat. Heb denk ik nog wel een paar weken nodig.

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste keer met foto's

                  Staat er goed bij 'langenaam'.
                  Tips voor de volgende keer ? Aarde in de pot doen ?

                  Weekje of 5-6 hebben deze nog wel nodig!
                  Door het mindere licht en de temperatuur vertragen ze een beetje.
                  Autoflowers gemiddelde tijd: 3 maanden zaad/oogst, dus dat klopt dan wel ongeveer als ze van eind juli zijn.
                  Mooi dat je een kas hebt, dat kost wat licht, maar ze kunnen blijven staan als het rond het vriespunt wordt buiten.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste keer met foto's

                    afgelopen nacht gezakt naar 11 graden. Kan dat wel QnQ? Of wordt dat echt te koud?

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    En ik kan ze s'nachts ook binnen zetten natuurlijk of hoeft dat niet?

                    Comment

                    Bezig...
                    X