Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dwarfs Lodge ronde 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Dwarfs Lodge ronde 1

    Update week 3

    De dames zitten in week 3 (van zaadje tot plant) denk dat die nu wel in week 1 effectieve groei gaat gaan of ben ik daar mis in?

    In ieder geval het hoger hangen van de lamp heeft succes gebracht en de plantjes staan mooi rechtop te genieten en zoeken naar licht waarmee ze dus al iets hoger gegroeid zijn. (zie foto's). Waterdosis is nu een halve drinkbeker water per dag per plant. Is het slim om al te toppen voor je het geslacht nog niet exact weet? So that's it so far! als jullie enige input hebben dan hoor ik dat graag! Mercikes!

    Greetz LittleDwarf


    Foto's van de dames/heren onder de Led.

    Groepsfoto

    groepsfoto week 3.jpg


    BW onder de Mars Hydro 150 watt enkel groeispectrum aan. (links BW en rechts SD)

    groep bw en sd.jpgbw led w 3.jpg


    SD onder de Mars Hydro 150 watt enkel groeispectrum aan. (BW links en rechts SD)

    groep bw en sd.jpgsd led w 3.jpg


    BW onder de Phantom full spectrum 50 watt Led. (BW achteraan en SD vooraan op foto)

    bw en sd w 3.jpgbw w 3.jpg


    SD onder de Phantom full spectrum 50 watt Led. (BW achteraan en SD vooraan op foto)

    bw en sd w 3.jpgsd w 3.jpg




    Volgende foto's zijn genomen met flits en buiten de tent.


    Sour and Diesel #1 en #2

    sd buiten tent w 3.jpgsd2 buiten tent w 3.jpg


    Blue Widow #1 en #2

    bw buiten de tent w 3.jpgbw2 buiten de tent w 3.jpg

    Comment


      #62
      Re: Dwarfs Lodge ronde 1

      Hi LD, hopelijk worden ze nu verder net zo groen als bovenin. Ik ben begonnen met het gebruik van een keukenweegschaal, bleek ik toch helemaal mis te zitten met mijn watergift.

      Comment


        #63
        Re: Dwarfs Lodge ronde 1

        Oorspronkelijk geplaatst door LittleDwarf View Post
        dat kan goed zijn stemma! want de kluit was echt wel fucking droog eigenlijk. de verse aarde zal hun wel goed doen hopelijk en voldoende watergift natuurlijk.
        Met een plantje van dat formaat in een redelijk doorlatend grondmengsel en in dergelijk klein potje met gaten is het eigenlijk moeilijk om te veel water te geven zonder absurd te gaan doen.
        (Argh, wat een pijnlijk lange zin).
        Stemma heeft gelijk volgens mij. Weinig water, veel voeding, kleine buffer en het roemruchte grill effect van de Mars led.

        Keep at it & veel geluk.

        Comment


          #64
          Re: Dwarfs Lodge ronde 1

          @ Meglow

          met een keukenweegschaal hehe aan hoeveel gram zit je dan qua watergift?


          @ Tjirp

          Idd die zin is pijnlijk haha maar ik heb 1 malig elke plant een volledige drinkbeker water gegeven en dat was blijkbaar veel te veel bon in ieder geval heb het door nu dat ze minder nodig hebben, straks nog wat zeewierkalk laagje geven zodat ze geen cal/mg tekort hebben want onder de Led komt dit wel vaak voor. (merci Flintstoned voor de tip)

          het grill effect van mars led bedoel je dat de bladeren verimpelt zijn of hoe moet ik me dat voorstellen?

          Greetz

          LittleDwarf

          Comment


            #65
            Re: Dwarfs Lodge ronde 1

            Hoop gedoe.
            Til zo'n potje op, dan weet je alles.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #66
              Re: Dwarfs Lodge ronde 1

              idd QnQ, ik had beter beetje bij beetje moeten meer geven ipv in 1 keer teveel, stomme fout maar ondertussen weer rechtgezet dus chill

              Comment


                #67
                Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                "Til zo'n potje op" is precies waar ik de shit mee in ging. Je moet er een potje zonder plant naast zetten ter vergelijking of anders gewoon af en toe wegen om er achter te komen wat ze ongeveer nodig hebben per dag.

                Comment


                  #68
                  Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                  Goede tip meglow I'm feeling you mate

                  Comment


                    #69
                    QNQ201506.080b.jpg QNQ070.jpg (ik zit er ook weleens naast
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #70
                      Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                      Merci voor de input QnQ ga morgen update doen heb al gezien dat ze goed groeien nu meer in de lengte dan in breedte.

                      Comment


                        #71
                        Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                        Goed te zien dat ook de doorgewinterde kweker er ook wel eens moeite mee heeft.
                        Compenseren voor het gewicht van de plant zelf is idd een probleem, maar je krijgt er wel een idee door hoe groot het verbruik per dag ongeveer is.

                        Comment


                          #72
                          Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                          Nice looking good LittleDwarf! Ik ga je volgen en je mag altijd iets aan de kant houden voor mij

                          Comment


                            #73
                            Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                            Yo WiggaShnigga! zalige nickname by the way! euhm je gaat toch nog lang mogen wachten want zit nu pas in week 1 effectieve groei

                            Comment


                              #74
                              Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                              Thanks! En het zal het wachten wel waard zijn denk ik

                              Comment


                                #75
                                Re: Dwarfs Lodge ronde 1

                                Yes idd! Hehe

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Update begin week 4 (zaadje tot plant)

                                ik merk op dat zelfs na 1 dag je wel duidelijk verschil kan zien dat de dames/heren nu wel strekken (net zoals ik wou want wilde dat ze iets groter werden). Ik hou dit in de gaten en ga zien hoe fel ze morgen nog gestrekt zijn dan ga ik weer maatregelen moeten nemen qua lamphoogte. I keep you guy's posted! geniet van de foto's

                                Groepsfoto

                                groepsfoto.jpg


                                BW links en SD rechts (Mars Hydro 150 watt enkel groeispectrum aan)

                                links bw rechts sd.jpg

                                BW (Mars Hydro)

                                bw led.jpgbw mars hydro.jpg

                                SD (Mars Hydro)

                                sd led.jpgsd mars hydro.jpg


                                BW links en SD rechts (Phantom Led full spectrum 50 watt)

                                rechts sd links bw.jpg

                                BW (Phantom Led)

                                bw 1 led.jpgbw phantom led.jpg

                                SD (Phantom Led)

                                sd 1 led.jpgsd phantom led.jpg

                                Comment

                                Bezig...
                                X