Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal auto in een Bonanza 250

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Royal auto in een Bonanza 250

    Aan de achterkant van die dv zitten 4 bevestigings punten, ik zou in het aluminium 2 gaten kunnen boren en de schakelkast met 2 tierips hieraan kunnen hangen in de breedte, dan hangt ie dus op zijn zijkant met de klok naar de opening toe en de onderkant tegen de achterkant van de kast. Qua gewicht zou dat geen probleem moeten zijn. Is het voor dat ding een probleem om zo te hangen?

    Comment


      #32
      Royal auto in een Bonanza 250

      Dat is geen punt. Die kun je gewoon hangen zoals jij wilt.

      Comment


        #33
        Re: Royal auto in een Bonanza 250

        Merci. Ga ik daar zo eens mee aan de slag.

        Comment


          #34
          Re: Royal auto in een Bonanza 250

          Weekje geleden dus weer tijd voor wat foto's.
          Ben wat druk in huis, dus even de luie versie met hps licht. Zal morgen (als ik ook tijd heb voor het ophangen van die davin, hehe) een aantal schieten met kleur.

          Dames hebben 2 rondes afgezuurd water met regulator gekregen, zag namelijk een aantal verbrandde puntjes.

          Het surprisezaadje vertoont behoorlijk wat voorbloei met de lamp op 18uur, betekend dit dat het wellicht een auto is, of omdat ik haar zo lang onder 18u heb staan?

          Voorste nog steeds surprisezaadje.

          DSC_0026.jpgDSC_0025.jpgDSC_0023.jpgDSC_0022.jpg

          Comment


            #35
            Re: Royal auto in een Bonanza 250

            Lijkt wel of ze het een beetje warm hebben, te zien aan de opstaande bladrandjes... verder groeit het lekker bij je
            Ik denk dat je gelijk hebt dat het een autoflower is.

            Comment


              #36
              Re: Royal auto in een Bonanza 250

              Wat later dan gepland, maar we zijn er weer.
              Zoals gezegd hebben de dames enkel water op PH 5.9 gekregen gedurende 4 dagen (2 waterbeurten)
              Daarna nog een maal met 50/50 bloei en groei op halve dosering van de verpakking - Na het water werden ze weer wat lichtgroen dus moest weer kunnen.

              Onder het net, nabij de grond word het al wat geler, boven het net ziet het er prima uit dus ik maak me vooralsnog niet druk.
              Warmte BLIJFT een issue, erg jammer. Zal me niks verbazen als het wat fluffier gaat zijn dan gewenst, maargoed, ik ga die fan nu dus niet meer vervangen.

              IMG_8312.jpgIMG_8313.jpgIMG_8323.jpgIMG_8310.jpg

              Comment


                #37
                Re: Royal auto in een Bonanza 250

                Wat is de issue ? Dat je er teveel of te weinig van hebt ?
                Dat een Bonanza soms te warm wordt is bekend toch ?

                Heb je ook fotootjes van alle aanpassingen aan de kast en hoe je alles opgehangen hebt ?
                (mss handig voor toekomstige Bonanza250kopers)
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #38
                  Re: Royal auto in een Bonanza 250

                  Teveel ja. Boven t net loopt t nog wel eens flink op, 28 a 29, bovenin de kast 30.5, onder t net ca. 24.5, alles met licht aan.

                  Ze zijn nu 5 weken oud, groei is wat stagneerd, maar gaat wel door.
                  Onder t net is het al behoorlijk geel, magoed weinig licht ook.. Tekorten lijkt me sterk gezien de verbrandde puntjes, zo wel hoor ik het graag.
                  Toppen staan na wat vastbinden inmiddels weer fier richting lamp, bladeren lijken mij wat minder te krullen nu ik de lamp 5cm hoger heb gehangen (30cm).
                  Blijft een leuke leerschool deze ronde, zien wat er nog meer op mijn pad komt de komende weken.
                  DSC_0030.jpg

                  En mn geknutsel, tja. 2 gaatjes in t aluprofiel en dan flink kloten om dat ding te hangen, kabels opnieuw schikken, stelde niet veel voor.
                  DSC_0029.jpgDSC_0028.jpg

                  Comment


                    #39
                    Re: Royal auto in een Bonanza 250

                    7 weken geleden kwamen ze boven de grond.
                    Van die 7 weken hebben ze toch zeker 3 weken goed af moeten zien, hehe.
                    Watskebeurt...

                    Ik heb ze denk ik op hun donder gegeven met die bloeivoeding, in mijn vorige 2 hobbykweekjes heb ik met terra flores gewerkt en deze de hele kweek gegeven, ik had niet verwacht dat het toevoegen van de bloeivoeding (naast groei) zoveel kwaad zou kunnen doen - althans, ik kan niets anders bedenken... Leerpunt 12749, geduld!
                    De kluiten hou ik dagelijks in de gaten, in de praktijk betekend dit dat ik ze om de 3 dagen een waterbeurt geef, hangen hebben ze nog niet gedaan dus over- of onderbewatering zou mee moeten vallen en ze lijken er iedere keer goed op te reageren.

                    Na die twee waterbeurten (1 gieter gemaakt) met 50/50 bloei & groei teruggestapt op enkel groei. Heb ook even geen gebruik gemaakt van heel die aptuslijn, wilde niks erger maken dan het is.
                    Het vergelen lijkt de laatste dagen dan ook wat gestagneerd. Ik hoop dat ik hier gelijk in heb anders blijft er niet veel plant meer over. En zo niet.. tja.. 'zwaar verminderde opbrengst' heb ik bij veel dingen gelezen, hehehe.
                    Vandaag ga ik ze weer een watertje maken met de aptusspullen, ik hou het nog een gieter bij de groeivoeding, geen zin in nog meer gezever. Edit: wordt enkel bloeivoeding.

                    IMG_8344.jpg
                    IMG_8358.jpgIMG_8357.jpgIMG_8356.jpgIMG_8355.jpg
                    IMG_8354.jpgIMG_8351.jpgIMG_8345.jpgIMG_8350.jpg
                    IMG_8359.jpgDrama drama drama...
                    Last edited by Maertn; 25 October 2016, 10:08. Reden: Veranderd van gedachten..tips enzo.. Merci!

                    Comment


                      #40
                      Re: Royal auto in een Bonanza 250

                      Ahahah.
                      Okay. Ben eigenlijk al twee weken in gedachte met stekker eruit. Geef al 12 dagen enkel water, veel gebeurd er niet, kwaad is reeds gedaan.
                      Veel blad in de toppen en een flinke gele bende. De nieuwe ronde gaat wat eerder dan geplant van start, hehe.
                      Afscheid zal geen pijn doen.
                      Attached Files

                      Comment


                        #41
                        Re: Royal auto in een Bonanza 250

                        Meer geluk en goed zaad toegewenst voor de volgende keer.

                        Comment

                        Bezig...
                        X