Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Stikstoftekort oplossen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stikstoftekort oplossen

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb een early skunk staan die al een aantal weken in de bloei staat. De onderste bladeren beginnen nu te vergelen en de takken naar de bladeren toe worden paars. Ik heb de bladprobleemoplosser erbij gepakt en het probleem dat mijn plant heeft blijkt een stikstoftekort te zijn.

    Ik geef nu al een tijdje bloeivoeding. Moet ik daarmee stoppen en weer groeivoeding geven? In groeivoeding zit immers meet stikstof dan in bloeivoeding.

    Ik hoor het graag.

    Groetjes, Connie


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    #2
    Re: Stikstoftekort oplossen

    Ik veronderstel dat dat buiten is? Het is herfst... Daar gaat stikstof niet veel aan verhelpen.

    Comment


      #3
      Re: Stikstoftekort oplossen

      Ja hij staat buiten onder het afdak. Ik geef ook kraanwater ipv regenwater, kan het ook een ph probleem zijn?

      Comment


        #4
        Re: Stikstoftekort oplossen

        Bladeren vergelen in de herfst.

        Comment


          #5
          Re: Stikstoftekort oplossen

          planten tot het einde groen houden is buiten moeilijk,in een kas nog wel te doen,en binnen veel makkelijker
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


            #6
            Re: Stikstoftekort oplossen

            oke, dankjewel

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Had ik nog nergens gelezen

            Comment


              #7
              Re: Stikstoftekort oplossen

              bladeren beginnen nu te vergelen en de takken naar de bladeren toe worden paars. Ik heb de bladprobleemoplosser erbij gepakt en het probleem dat mijn plant heeft blijkt een stikstoftekort te zijn.
              Lijkt me dan eerder gevolg van de temperatuur. Onder de 18 graden Celcius heeft cannabis moeite om phosfor te verplaatsen.

              Zoals reeds werd vermeld in de overige reacties is dit vergelen en paars worden geen N gebrek maar gevolg van de temperatuur.

              Comment

              Bezig...
              X