Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de kweek, 4 plantjes, 6 weken oud, foto's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2de kweek, 4 plantjes, 6 weken oud, foto's

    Korting op 420shop

    #2
    Re: 2de kweek, 4 plantjes, 6 weken oud, foto's

    De plant lost dat zelf op, ze kan haar bladeren bewegen en naar het licht draaien als dat nodig is.

    Je geeft een EC van 2.7 nu ?
    Denk je niet dat dat problemen gaat opleveren in de toekomst ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: 2de kweek, 4 plantjes, 6 weken oud, foto's

      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      De plant lost dat zelf op, ze kan haar bladeren bewegen en naar het licht draaien als dat nodig is.

      Je geeft een EC van 2.7 nu ?
      Denk je niet dat dat problemen gaat opleveren in de toekomst ?
      Ik dacht van niet tot 2 minuten geleden, bij Plagron raden zij aan van niet over 3 te gaan dus ik zei...
      Maar ik ga uw reactie als raad pakken en het wat zakken want het verschil is wel enorm aan het worden. Danku.


      Sent from my SM-G920F using Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: 2de kweek, 4 plantjes, 6 weken oud, foto's

        1 week bloei


        Volgens de schema zou ik nog een week moeten wachten voor ik aan bloei voeding begin maar zij heeft al veel witte haartjes en stampers zijn een beetje overal te vinden.
        Zou ik al mogen omschakelen of wacht ik misschien nog even??




        Sent from my SM-G920F using Tapatalk

        Comment


          #5
          Re: 2de kweek, 4 plantjes, 6 weken oud, foto's

          Ik zou wachten met bloeivoeding. Ondanks dat er al ware bloei te zien is groeit dat nog flink en vraagt dus nog veel N. Ga je nu al bloei voeding geven dan kom je N te kort begin bloeifase 2.

          Comment


            #6
            Re: 2de kweek, 4 plantjes, 6 weken oud, foto's

            Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
            Ik zou wachten met bloeivoeding. Ondanks dat er al ware bloei te zien is groeit dat nog flink en vraagt dus nog veel N. Ga je nu al bloei voeding geven dan kom je N te kort begin bloeifase 2.
            Ok thanks...

            Sent from my SM-G920F using Tapatalk

            Comment


              #7
              Re: 2de kweek, 4 plantjes, 6 weken oud, foto's

              Test

              Sent from my SM-G920F using Tapatalk

              Comment


                #8
                Re: 2de kweek, 4 plantjes, 6 weken oud, foto's

                Hey, Here we go again...
                24 oct.
                2de week bloei


                En ben ik dit tegen gekomen

                Resultaat

                2 minder, ik heb daar nog eentje proberen tussen te zetten...
                Het had volgens mij met die voeding te maken, ben ik gaan denken aan Q&Q en zijn raad, het was helaas al te laat maar heb er enorm uit geleerd, kheb in paar boeken staan bladeren over planten en meer specifiek "voeding", er was ongeveer nog 5liter voeding in die container ik heb er nog 10 liter gecorrigeerd water bij gedaan de welke mijn ec naar 0.7 gezakt heeft, na 2 dagen was die weer naar 2 gestegen, ik was dan eigenlijk aan het spoelen, daar weer water bij en paar dagen later weer, ik heb bij die 5 liter 20 bij gedaan.
                Oktober 30

                Die kleine kon al niet meer op die hydro systeem en 2 dagen later stond die erachter
                Die plant is ong 5x langer geworden op 8 dagen.
                Nov 2

                Moet zeggen dat het juist was met die voeding, het begon al de puntjes.
                Ik ben dan op een site gevallen www.growweedeasy.com en het had allemaal te maken met die fameuze boek " Three a Light" dat jij niet voor minder dan 500us kunt aanschaffen waar dat het titel het duidelijk zegt, die mens beweert dat hij uit een lamp 3 pounds uithaal met een techniek dat hij "schwazzing" noemt dat inhoud van uw plant te gaan "manicuren" de bladeren gaan verwijderen dus, eene keer juist voor de bloei en de andere al in de bloei, voor de 4de week... Ja ik weet het, maar die beweert dat als op het de juiste moment gedaan wordt de plant nog tijd te maken heeft om nieuwe bladeren te maken. Voor mij was het al te laat want zij waren al in de bloei maar ja...
                Hier is zij erna

                (en die daarachter blijft maar groeien)
                De plant is gestopt met alles gedurende paar dagen, maar toen zij weer van start is gegaan is zij het heel goed beginnen doen
                Nov 2.


                Zij heeft wat bladeren gemaakt en die andere plant in de hoogte ingehaald.
                Hoe meer dat ik zoek op het internet achter verhalen over die boek hoe meer ik van die techniek te weten kom, het blijkt dat gij met die boek er nog altijd niet zijt, want wij zitten met het probleem dat de bladeren voor suiker zorgen en die zijn weg dus raad hem aan van aan 800usd aan voeding te kopen.
                Ik heb Sugar Royal van Plagron!!
                Nov.11 de 5de week bloei is gestart en de toppen zwellen hard op die van achter is weer gaan groeien of die van voor is aan het buigen

                Toppen komen dichter en dichter bij elkaar en die puntjes groeien elke dag verder, de ontploffing is gestart 😍


                Dikkere toppen zullen er zijn bij die ene, hoe dat het er tot nu toe aan gaat, kwaliteit zien wij nog wel, het ziet er in ieder geval goed uit.
                17nov 6de week bloei gestart en hoe ik het begrepen heb zijn het top weken deze en de volgende, ik ga weer pushen met de voeding deze week mits zij in goede conditie blijven, Ik hoop gewoon dat zij nog genoeg bladeren heeft om af te bloeien


                Groetjes.


                Sent from my SM-G920F using Tapatalk

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Ziet er netjes uit zeg. Mooie opbrengst. Heb met plezier je verslag gelezen.
                    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                    Comment


                    • ArisNorris
                      ArisNorris commented
                      Editing a comment
                      Hey daar bedankt
                      Soory voor de late reactie, was op Coding Camp..

                    #11
                    Mooi gedaan hoor. En ook een leuk voorraadje wiet!

                    Ga je nog weer verder?

                    Comment


                    • ArisNorris
                      ArisNorris commented
                      Editing a comment
                      Halo daar mafferd, bedankt voor de complimentjes. Awel het blijkt dat ik nu meer aangetrokken ben tot het planten van die dames dan door het eind reesultaat, dus natuurlijk doen wij verder... Groetjes!

                    #12
                    ziet er leuk uit, uit leuk om te lezen zo!
                    geinig hoe je die aansteker erbij doet voor vergelijking

                    Comment


                    • ArisNorris
                      ArisNorris commented
                      Editing a comment
                      Thanks! Doen wij , Doen wij...

                    #13
                    ziet er mooi uit, heb je nog eind gewicht van je oogst?
                    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                    Comment


                    • ArisNorris
                      ArisNorris commented
                      Editing a comment
                      Mercikes, aangezien dat ik het maar een keer afweeg, na het drogen voor 2 weken, wil ik mijn eigen gaan wijs maken dat mijn eind gewicht is die dat ik al reeds vermelde in dit post, gewoon kwestie van niet teleur gesteld te zijn aan het hoeveelheid dat "verloren gaat" in de process van het drogen zelf... Ogen dat niet zien = tikkertje dat niets voelt

                    #14
                    Jezus wat een dingen!!!

                    Comment

                    Bezig...
                    X