Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

15 November 2016 Een bizar verhaal van een nieuweling.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    15 November 2016 Een bizar verhaal van een nieuweling.

    Korting op 420shop

    Mijn naam is Lies Schoenmakers en ik maak me hard voor Johan van Laarhoven ( oud-eigenaar van de coffeeshops The Grass Company in Tilburg en Den Bosch) en zijn vrouw Tukta die sinds juli 2014 onschuldig gevangen zitten in Thaise gevangenissen. Onlangs heeft A
    rd van der Steur, de minister van Veiligheid en Justitie toegegeven dat Nederland fouten heeft gemaakt bij de behandeling van hun zaak. Johan van Laarhoven wordt verdacht van het witwassen van geld waarover hij in Nederland belasting heeft betaald en er zijn nog meer beschuldigingen aan zijn adres geuit. Wil je meer weten ga dan naar de site: www.justiceforjohan.nl en je zult van de ene verbazing in de andere vallen.
    In Nederland is een petitie gestart, er zijn veel handtekeningen verzameld en deze worden 15 november a.s. om 13.30 uur aangeboden aan de Tweede Kamer. Het zou fantastisch zijn als er veel mensen bij aanwezig zijn om te laten zien dat zulk onrecht niet gepikt wordt. Vandaar mijn oproep hier.​ Kom naar deze demonstratie en laten we allemaal een joint opsteken, een spandoek dragen en/of herrie maken om de Tweede kamer kenbaar te maken dat je niet straffeloos mensen kunt laten opsluiten in het buitenland!!


    De handtekeningen worden overhandigd door Filemon Wesselink van BNN. Ook hij maakt zich hard voor de zaak vamn Johan van Laarhoven en zijn vrouw Tukta.​


    Alvast bedankt,

    #2
    Re: 15 November 2016 Een bizar verhaal van een nieuweling.

    Je plaatst dit beter in het nieuws gedeelte van het forum, daar zal dit meer gelezen worden en blijft het meer onder de aandacht dan hier.

    Comment


      #3
      Re: 15 November 2016 Een bizar verhaal van een nieuweling.

      Verplaatst, zal de petitie nog ondertekenen.
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment

      Bezig...
      X