Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verwarming en luchtvochtigheid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klimaat: verwarming en luchtvochtigheid

    Korting op 420shop
    Hi JD leden ,

    Ik ben nieuw op het forum en nieuw met binnen kweken.
    Heb de laatste week een geisoleerde kweek kamer gemaakt op mijn zolder.
    De afmetingen zijn lastig omdat de kweek kamer een tipi vorm heeft maar de afmetingen op de grond zijn 2000mm x 1400mm x 1400mm hoog(in het midden).

    Er staan 3 dames in(maple leaf stekkies) onder een 400 watt hps dual spectrum in groei (18/6)
    Ik moet de hele kamer nog lucht dicht maken en omdat het op zolder is , is het te koud als de lamp uit gaat.
    Hoe los ik dit op zonder een hart aanval te krijgen van de stroom rekening ?

    Ook heb ik te kampen met een te lage luchtvochtigheid , heb natte handoeken geprobeerd en de muur bespoten maar dat werkt alleen tijdelijk.
    Wie gebruikt er humidifyers en zijn ze erg duur kwa stroom verbruik ?

    Alvast bedankt ,

    ~Kaaiman~

    #2
    Re: verwarming en luchtvochtigheid

    Zo'n hele zolder opwarmen...pfff. Dat gaat nooit lukken omdat je afzuiger alle warmte direct wegzuigt. Beter is denk ik m je bodemtemperatuur boven de 18 gr te houden.

    Comment


      #3
      Re: verwarming en luchtvochtigheid

      de luchtbevochtigers van een liter of 6 zijn erg zuinig in gebruik.klein hetteluchtkacheltje van 500 watt in een hoek van je hok zetten,en een fan erboven die de lucht richting je plantjes blaast.
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Re: verwarming en luchtvochtigheid