Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Breda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Coffeeshops in Breda

    flying high is inmiddels gesloten heb ik begrepen dankzij de wietpas, toch jammer, niet dat de wiet zo geweldig was maar ik vond het altijd zo leuk als er oudere mensen koffie zaten te drinken op het terras in de zomer Inmiddels kom ik helemaal nergens meer in brabant ( toch 22 jaar mijn wiet gekocht in breda) en ga ik naar rotterdam, en wat blijkt? de wiet is goedkoper en nog beter ook, ze mogen hun pas wat mij betreft houden in brabant

    Comment


      Re: Coffeeshops in Breda

      Ik heb nu een keer of 3 gehaald bij het Paradijs; ontzettend duur voor wat je krijgt (kwaliteit/prijs) Zo is bijvoorbeeld 1,22 gram WW (als het er al in zit) voor €10 aan de dure kant als je het mij vraagt. Ook nog C5 Amnesia gehaald voor €20 waar ik nog geen 3 joints uit gedraaid heb.. behoorlijke kat in de zak deze shop als je het mij vraagt. Wel vriendelijk personeel.

      Comment


        Re: Coffeeshops in Breda

        Heee zijn er toevallig nog openingstijden veranderd? Ik vroeg me af of er nog een shop open is in Breda. Heb groene honger.

        Comment


          Re: Coffeeshops in Breda

          De meeste shops zijn tot 10 uur open.

          Meestal ga ik naar de baron of paradijs. Ben zelf nog nooit bij the cat geweest, maar dit weekend ga ik hen even bezoeken.
          Is dit de moeite waard of kan ik beter bij mijn vaste shops blijven?
          Wie kan mij the cat aanraden of juist afraden?

          Grtz den

          Comment


            Re: Coffeeshops in Breda

            Oorspronkelijk geplaatst door Denniske84 View Post
            De meeste shops zijn tot 10 uur open.

            Meestal ga ik naar de baron of paradijs. Ben zelf nog nooit bij the cat geweest, maar dit weekend ga ik hen even bezoeken.
            Is dit de moeite waard of kan ik beter bij mijn vaste shops blijven?
            Wie kan mij the cat aanraden of juist afraden?

            Grtz den
            Ben zelf al 2 jaar niet meer naar de coffeeshop geweest. Vroeger was de cat altijd wel redelijk. Maar toch ging me voorkeur uit naar de Baron of Boot.
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              Re: Coffeeshops in Breda

              Zijn de shops in Breda ook op zondag open? Welke shop in breda heeft de beste (buitenlandse) hasj?

              Comment


                Re: Coffeeshops in Breda

                Naar wat ik heb opgevangen zouden ze in Breda weer aan buitenlanders verkopen, iemand die dit kan bevestigen? Of juist niet.. ?

                Comment


                  Comment


                    Re: Coffeeshops in Breda

                    Oorspronkelijk geplaatst door Groentenboer View Post
                    Zondag zijn ze open ja (waarschijnlijk de drukste dag vd week).
                    En helemaal sinds de invoering vd wietpas is de kwaliteit drastisch omlaag gegaan.
                    Shops hebben nog maar nauwelijks klanten en kunnen vaak maar net de kop boven water houden, dus wat doen ze, ze bewerken de wiet (zwaarder maken) zodat ze meer winst kunnen maken
                    Heb je dat weleens in Breda meegemaakt (verzwaarde wiet), groenteboer? Ik wil volgende week weer eens naar breda, maar ik heb geen zin in verzwaarde rotzooi.
                    Weet iemand trouwens hoe de hasj is in de Cat?

                    Comment


                      Re: Coffeeshops in Breda

                      Als je in een coffeeshop haalt kan je er doorgaans vrij zeker van zijn dat het niet verzwaard is, als ze dat beginnen doen kunnen ze het zeker wel vergeten. Ik heb in Breda toch nog niets gehoord over vervuilde of verzwaarde wiet...

                      Comment


                        Re: Coffeeshops in Breda

                        Vandaag voor het eerst naar paradijs geweest. Is een chille shop met ruime keuze en vriendelijk personeel.

                        Comment


                          Re: Coffeeshops in Breda

                          Mijn vaste stek is de Baron in Breda, daar ga ik altijd naar toe. Vriendelijk personeel die de klant goed behandeld en eerlijke adviezen geeft! Hebben ze een slechte batch zijn ze ook eerlijk en oprecht om dit toe te geven.

                          Purple rain daarin tegen heeft mij een paar x flink belazerd. Hasj & wiet waar mee gerotzooid was. Hasj die rook naar rubber als het brande en wiet die verzwaard was. Daar zul je mij dus ook NOOIT meer zien.

                          Comment


                            Re: Coffeeshops in Breda

                            Dit weekend even naar Fly'n'Hy
                            sigpic

                            Comment


                              Re: Coffeeshops in Breda

                              Mogen belgen ook terug in de shops in breda?
                              Want ik lees vanalles over maastricht, maar ik weet niet of nu ook al terug aan buitelanders verkopen in breda

                              Comment


                                Re: Coffeeshops in Breda

                                @tkief blijkbaar in breda nog niet maar als je even wat verder rijdt naar gorinchem... daar zitten 3 shops die belgen met open armen ontvangen.

                                Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X