Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Breda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Coffeeshops in Breda

    Majestic
    Boschstraat 154
    11:00 - 23:00


    Wietjes
    €8 White Widow
    €8 Sheeva
    €8 Jack Herrer
    €10 Special Haze
    €10 Amnesia

    HasjVoorgedraaide jointjes
    Last edited by Viiv; 17 July 2010, 20:11.

    Comment


      #32
      Re: Coffeeshops in Breda

      Oorspronkelijk geplaatst door Viiv View Post
      Majestic
      Boschstraat 154
      11:00 - 23:00


      WietjesHasjVoorgedraaide jointjes
      Die jack herrer en amnesia hier vond ik niet schitterend...ben er ook geweest in juli, maar viel me tog wel tegen.

      wil je goeie wiet, ga maar naar pax de boot white widow hier is ongelooflijk goed!

      Comment


        #33
        Re: Coffeeshops in Breda

        Net terug van namiddagje Breda... Eerst naar 'Pax De Boot' geweest voor wat White Widow daarna naar de 'Fly'n'Hy'. Daar voor de Amnesia gegaan en Hasj zero...

        Zeer vriendelijke service in 'pax de boot', even staan praten met enkele klanten en ook met het personeel. Ook de bedeling was correct daar, zakje goed vol. De plastiekjes van de Fly'n'Hy vind ik iets minder.

        De ww is echt een aanrader vind ik persoonlijk, de amnesia nog niet geprobeerd.

        Greetz

        Comment


          #34
          Re: Coffeeshops in Breda

          veel veranderd in breda hoor kut burgemeester

          Comment


            #35
            Re: Coffeeshops in Breda

            Misty uit de baron, wat een zieke wiet. En de White Widow uit Het Paradijs ook een zalig wietje.

            Comment


              #36

              Comment


                #37
                Re: Coffeeshops in Breda

                Vanmiddag snel naar Breda geweest, 2 shops bezocht:

                1 de Baron waar ik Baron Haze en orange pearle gekocht hebt, de BH is zijn geld zeker waard (65eur voor 5gr) een echte aanrader! Je word er goed high van Ook de orange pearl is van goede kwaliteit... Het personeel was zeer vriendelijk, het voelde of je er elke dag kwam...

                2 De Majestic waar ik Sheeva gekocht heb en ook wat Kristal Hasj... Bediening kon iets vriendelijk, daar ook nog eentje gerookt en dan terug naar huis...

                greetz

                Comment


                  #38
                  Re: Coffeeshops in Breda

                  Nog niemand naar de Purple Rain geweest ?

                  Comment


                    #39
                    Re: Coffeeshops in Breda

                    weet er iemand of pax de boot gesloten is?
                    ik heb namelijk gelezen dat deze rond april moest sluiten...

                    Comment


                      #40
                      Re: Coffeeshops in Breda

                      Hij is gewoon open.

                      Comment


                        #41

                        Comment


                          #42
                          Re: Coffeeshops in Breda

                          ikzelf woon in breda, de top 3 shops (vind ik) in Breda zijn; 1. De boot
                          2. De majestic
                          3. Purple

                          Comment


                            #43
                            Re: Coffeeshops in Breda

                            Ik ben de laatste even wat shops afgeweest in breda maar ik moet toch zeggen dat het me tegen valt.
                            Ik be geweest bij de volgende shops:
                            De Majestic
                            Fly 'n High
                            Het Paradijs
                            De Sky
                            De Boot

                            De Boot en Fly 'n High raad ik af, het zijn de twee drukste shops maar de kwaliteit van de wiet en hasj is echt bagger. De boot verkoopt blijkbaar geen WW meer en de Amnesia die ze voor 13e de gram verkopen is veel te nat en je word er amper stoned van. Ik had er ook 2 gram Libanon gehaald en wat een troep zeg, na 3 joints met flink wat hasj was ik nog steeds niet stoned.
                            De Fly 'n High is ook hetzelfde verhaal, slechte wiet en hasj waar je amper stoned van word.

                            Ik vind de andere drie shops toch wel geweldig.
                            De Hasj van De Sky is lekker, je krijgt redelijk veel en je word er heerlijk stoned van, zelfs van de voorgedraaiden werd je knetterstoned.
                            De Haze en de WW bij Het Paradijs zijn ook om aan te raden, voor 20 euro krijg je lekker veel wiet en het is dan ook echt genieten geblazen!
                            Bij de Majestic heb ik laatst een gram amnesia en een gram Santa Maria gekocht, die allebij ontzettend goed waren. Ik besloot toen ook om eens een lekkere pure Santa Maria joint te rollen waar ik ongeloofelijk High van werd!

                            Voor Hasj zou ik naar De Sky gaan, voor wiet zijn het paradijs en de majestic goede shops. (er zijn nog een paar shops die ik moet uitproberen, maar ik ben al zeer content met deze drie)

                            Comment


                              #44
                              Re: Coffeeshops in Breda

                              De Baron en de Boot ken ik wel... Goede haze al betaal je daar ook wel voor.

                              Comment


                                #45
                                Re: Coffeeshops in Breda

                                Paar bezoekjes van Breda: 3shops gedaan, eerst de Baron: 5gram Orange Pearl voor 44euro een prijs/kwaliteit top! Zoals altijd toffe sfeer daar... Daarna naar de majestic: 2gram amnesia voor 20 euro en 3 gram Silver purle voor 24, de zakjes vond ik niet zo goed gevuld, weinig kroppen... De bediening was ook verre van vriendelijk, een ontgoocheling! En ook nog naar Pax de boot geweest voor 2,5gram W W voor 20euro en 2gram Haze a5 voor 26euro! de a5 is echt de moeite waard, meteen high ook de WW is van goeie kwaliteit en de zakjes zijn beide mooi gevuld. filter tips en blaadjes kreeg ik enkel op de boot...

                                Comment

                                Bezig...
                                X