Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Breda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46

    Comment


      #47
      Re: Coffeeshops in Breda

      De Baron vind ik erg relaxed. Tijd terug nog aan alle haze soorten mogen ruiken voordat ik mijn keus maakte. Buddha cheese werd het geloof ik ze hebben ook A5, Super silver, Amnesia en Baron's haze. Blaadjes en tipjes krijg ik er ook standaard bij (ik haal 5gram). Je kan hier prima om advies vragen.

      De Boot (pax) is best een chille shop. Sfeer is hier vaak wel gemoedelijk al kan het soms wel wat druk zijn. Heb hier nooit advies gekregen over de wiet zelf. Heb een hele tijd de WW gerookt van hier. 8 p/g wat voor Breda een mooie prijs is. Een tijd terug heb ik echter 1x bewerkte wiet gehad en een andere keer was het duidelijk geen WW maar p.p ofzo. Jammer maar voorlopig kom ik hier niet meer.

      De Majestic heeft ook goeie wiet (soms wat gruisachtig) maar de sfeer vind ik er triest. Ook het stiekeme afwegen achter de balie. Je kan als klant niet zien hoe of wat. Pas als hij het zakje tevoorschijn tovert weet je of het wat is of niet. Ik voel me hier soms bedrogen met m'n aankoop als ik wegloop. Waardoor ik hier liever niet naartoe ga. Jammer. Als ze de weegschaal zichtbaar zouden neerzetten, de bediening vriendelijk en spraakzaam zou zijn dan zou ik er wellicht vaker komen.

      Comment


        #48
        Re: Coffeeshops in Breda

        Baron zuigt , kut amnesia haze & a5 haze .. smaakt bagger en baron haze die kweken ze nie meer.
        Boot ook slechte amnesia & haze , lijkt wel of ze allemaal bij dezelfde dealer halen
        The Cat en Flying high tzelfde
        Paradijs hadden ze goeie silver haze vroeger voor 13,5€ maar nu is de prijs gedaald en de kwaliteit is ook kut geworden..

        als je goeie sativa wilt allesinds niet naar breda gaan dus..

        Comment


          #49
          Re: Coffeeshops in Breda

          Ik ben eens in de baron geweest, was over het algemeen tevreden, vriendelijk bediening, gratis blaadjes en tiptjes gekregen en goeie weed; misty, shiva en amnesia zijn zeker aan te raden!

          Comment


            #50
            Re: Coffeeshops in Breda

            De Haze van de Baron smaakt lekker naar haze vind ik. Heb die nu al 2x gehad, kwaliteit is goed en prijs valt best mee 10€/gr. Wel telkens geen blaadjes/tipjes gekregen, moet je erom vragen soms?
            sigpic
            Trixters kweekje

            Comment


              #51
              Re: Coffeeshops in Breda

              Ja. Mijn ervaring is dat je in elke shop wel tip + vloei krijgt als je 5gram koopt. Soms moet je er wel ff om vragen. Bij de Baron word me echter vaak al gevraagd of ik brede of smalle blaadjes wil.

              Comment


                #52
                Re: Coffeeshops in Breda

                Ik ga normaal altijd naar de Purple Rain. Dit omdat ik met de trein reis en die dus het dichtste bij het station zit.
                Ik krijg hier altijd zeer netjes mee en heb het ook nog nooit meegemaakt dat er onfatsoenlijk tegen me gedaan werd.
                Was gisteren naar de boot gegaan en vond die een stuk minder. Ik wilde een haze joint kopen, maar die waren op
                Toen maar een gewone joint genomen maar daarvan stikte ik bijna. Veel te klein binnen en er zaten mensen die keihard aan het praten waren.
                Ik denk wel dat het leuker zal zijn in de zomer.

                Comment


                  #53
                  Re: Coffeeshops in Breda

                  Ja, de boot is niet echt een plek om te gaan zitten. Haal daar meestal 20 euro whitewidow, dan krijg je wel redelijk. Vaak is het ook zo dat er soorten of joints op zijn. Laatst hadden ze zelfs helemaal geen wiet meer. hahahaha
                  brabantse nachten zijn lang

                  Comment


                    #54
                    Re: Coffeeshops in Breda

                    Den boot sluit 3 maanden vanaf volgende week

                    Comment


                      #55
                      Last edited by roeltje; 1 October 2010, 22:35.

                      Comment


                        #56
                        Re: Coffeeshops in Breda

                        Na 5 jaar geen joint meer gerookt te hebben,heb ik er nog wel es zin in nu

                        Kan iemand mij zeggen als belgen nog kunnen kopen in elke coffeeshop/Breda zonder die pasjes en dergelijke zever ?

                        Bedankt.

                        Comment


                          #57
                          Re: Coffeeshops in Breda

                          Geen pasjes. Die komen er heus niet van de 1 op andere dag. Dan zal je er genoeg over lezen. 2012 dacht ik pas trouwens.

                          Kent iemand die NY Diesel van de purple? Ik zou graag deze soort weer roken maar weet niet of hij hier goed is. Anders naar tilburg ofzo.

                          Comment


                            #58
                            Re: Coffeeshops in Breda

                            nyc diesel in de purple rain is altijd lekker , maar die is er bijna nooit.. beter ff naar tilburg denk ik .. in de muze hebben ze echt goeie haze

                            Comment


                              #59
                              Re: Coffeeshops in Breda

                              Paar weken geleden was ik in Breda
                              De boot vind ik niet maar ziet er op foto wel aangenaam uit.
                              Heb 5 gram Noorderlicht uit Fly n High gehaald.
                              Niet slecht naar mijn mening,ik rook wel puur dus ja...Na buddha cheese is dit hele andere smaak en was ook stuk droger dan Thai of Buddha die ik vorige keer van Paradijs haalde.
                              Mijn persoonlijke favoriet.
                              Zou graag altijd willen blijven zitten maar ben dan maar alleen en ja weet niet.Altijd mooie meiden achter de toog.Of weet iemand er in Breda mooiere in coffeeshop?Daar dan 5 gram white widdow want wou op veilig spelen.
                              Vriendelijk maar niet goedkoop 45 euro voor 5 gram white widdow.
                              Als iemand van Breda is pm me dan want wil eens blijven hangen wette wel,smoren hollandse chickies versiere wette wel

                              Comment


                                #60
                                Re: Coffeeshops in Breda

                                De baron is mijn lievelings in Breda! Ik ga er wel niet veel naartoe aangezien het nogal ver van mijn deur is maar bon :p
                                Lekkere wiet, maar wel iets duur ochja tegenwoordig is het overal zo....

                                Comment

                                Bezig...
                                X