Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Breda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Coffeeshops in Breda

    MAJESTIC
    10'tje WW en Santa Maria gekocht , volledig zijn geld waard !
    Ik vond ze allebei heerlijk en ook nog eens goed stoned
    Amnesia is daar ook echt goed vond ik , zeker voor de prijs

    BARONPURPLE RAIN
    Zeer onvriendelijk personeel, maar naar mijn mening vind je geen betere wiet in breda dan daar....

    Comment


      #77
      Re: Coffeeshops in Breda

      Is er al iemand in de Boot geweest? Het leek open.

      Comment


        #78
        Re: Coffeeshops in Breda

        Boot is idd open
        check mijn post met de verschillende shops hierboven en PAX is de boot....
        worden nu zakjes met etiketje meegegeven..

        Comment


          #79
          Re: Coffeeshops in Breda

          vandaag the cat gedaan
          Gratis parking
          10-tal weed en 10-tal hasjsoorten en goed geprijsd (heb kierewiet (soort gruismix)5€ .. zit trouwens ook wat hazesmaak in, en superskunk 7€(valt wat tegen kwa smaak)) verder nog zeker al WW en NLX (rest ben ik vergete :$)
          Vriendelijke bediening
          Voorvepakte zakjes die dicht geniet zijn (wel kut met zakje gruis want na verwijderen nietje heb je 2 gaatjes in je zakje :d)
          heb ook flipperkast en tv zien staan....
          terrasje buiten hebben ze ook maar mag je uiteraard niet op blowen
          Wordt zeker nog eens bezocht...

          Comment


            #80
            Re: Coffeeshops in Breda

            ben onlangs in de purple rain geweest.
            Die kerel was inderdaad onbeschoft . Hij wachte tot ik iets zei, pakte het, stak zn hand uit voor geld en smeet het daar dan.
            White widow was wel goed.

            Comment


              #81
              Re: Coffeeshops in Breda

              Ga morgen ook eens naar breda , moet nog eens nadenken welke ik ga binnenstappen zal morgen nog eens iets posten hoe het is geweest . offtopic Ik ben een tijdje geleden naar eindhoven geweest in de grasshoper ik kocht daar amnesia orange bud white widow northern light enkel de amnesia zag er anders uit en had een andere geur (steenhard en echt donker groen) ik weet niet of ze me daar in het zak gezet hebben ? Of trekken die soortjes goed opeen? Moest er wel veel indraaien om goed stoned te worden. Tis juist voor te weten of ik daar dan nog moet terug gaan . Ik zou liefst altijd naar 1 betrouwbare shop gaan . Mss vind ik die in breda , lees hier veel goed over majestic . Die openingsuur en het adres van de eerste post is die nog altijd hetzelfde ? zondag ook ?
              MVG .Bleecker!

              Comment


                #82
                Re: Coffeeshops in Breda

                zondag ook open normaal ja
                en als je de weed wil dat je besteld ga je beter naar baron, majestic heeft altijd knalweed maar zit vaak door elkaar
                (had laast ipv zak amnesia bekan volledige zak WW, zat 1 grote top ami in) maar hebben ze daar heel vriendelijk opgelost dus best wel ff ruiken aan je zakje voor je buitengaat!!
                voor de rest majestic ook veel gruis... maar wel altij goeie kwali!
                en baron hadden ze vorige keer HPH (hasj plant haze) ik rook al +10 jaar en begon er nog half van te flashen dus .... mss een aanrader?

                En vergeet niet dat die shops ook maar kopen van kwekers die het een naam geven (al dan niet de juiste...)
                Dus wat zij inkopen als WW kan evegoed Jack zijn....

                Comment


                  #83
                  Re: Coffeeshops in Breda

                  Ja zal eens zien achter die hph , sta op het punt te vertrekken . ik heb de volgende namen opgeschreven Majestic , De Baron , Paradijs , The cat De eerste 2 ga ik zeker binnen de andere 2 weet ik nog niet .

                  Comment


                    #84
                    Re: Coffeeshops in Breda

                    Hij zal bekan gaan thuis zijn :p

                    Comment


                      #85
                      Re: Coffeeshops in Breda

                      Ja ben terug , ik vind de baron de besten in de majestic mocht ik maar 2soorten kiezen , in den baron kreeg ik nog tijd om te kiezen in den anderen niet.

                      Comment


                        #86
                        Re: Coffeeshops in Breda

                        mja in majestic moe je gwn 'goeie weed' vragen... ofwel ami.... en wees blij dat ze zo eerlijk zijn... kunnen ook zoals zovele andere shops doen gewoon 2 soorten onder 6 namen verkopen
                        en in de baron krijg je normaal alle tijd van de wereld idd

                        Comment


                          #87
                          Re: Coffeeshops in Breda

                          Zijn de meeste van deze shops nog open?

                          Comment


                            #88
                            Re: Coffeeshops in Breda

                            diegene in mijn volledig verslag zeker wel!!
                            Pax, sky, baron en majestic ben ik vandaag voorbij gereden en allen open!!
                            cat twee weken geleden ook nog

                            Comment


                              #89
                              Re: Coffeeshops in Breda

                              yup, diegene uit mijn volledig verslag nog wel
                              pax, majestic baron en sky vandaag voorbij gereden en nog open
                              the car twee weken geleden ook nog
                              en haha in majestic zelfs ni te kiezen uit weed :p uit alle bakjes het beste gekregen van de gruis...
                              maar dan krijg je wel wat extra hoor

                              Comment


                                #90
                                Re: Coffeeshops in Breda

                                Hallo mensen

                                ik wil binnenkort een bezoekje maken aan het mooie Breda.
                                Kan iemand me vertellen of je daar als Belg zomaar groentjes kan kopen???
                                Hopelijk heb je hier geen vervelende wietpas voor nodig, want dan kan ik me de reis besparen.

                                Greets

                                Comment

                                Bezig...
                                X