Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Breda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Coffeeshops in Breda

    vorige week eerste maal naar coffeeshop de baron geweest, ne gram orange pearl en een gram pollen hasj. orange pearl, lekker wietj die orange pearl. gezellige shop waar je even kunt relaxen, potje schaken. vriendelijke bediening, een van de verkopers die aan de deur stond wenste nog prettige feestdagen. dus ik kom zeker terug en aan te raden shop

    Comment


      Re: Coffeeshops in Breda

      Ik ben een vrouw van 25 jaar en woon vlak naast breda.
      Rook vanaf me middelbareschooltijd s'avonds een jointje heb dit altijd lekker gevonden en had er vroeger nooit geen problemen mee, maar nu heb ik het steeds benauwd,pijn aan me keel en heb ik steken in me longen als ik een jointje rook of gelijk erna en dat bleef zo tot ik ging slapen en de volgende dag was het weer weg.
      En het smaakt ook in eens heel vies echt niet zoals wiet hoort te smaken maar het rare is de geur waar ik op let als ik wiet koop is nog steeds lekker dus daarom trapte ik er iedere keer weer in. Heb hier over op internet info gezocht en las dat er tegenwoordig bijna alleen nog maar bewerkte wiet verkrijgbaar is en dat ze het op verschillende manieren bewerken bv. met olie,7up,glas,zand,loodwater enzo .
      Na dat ik dit had gelezen lette ik extra goed op me wiet en heb daarna paar keer een soort glas en andere vage dingen in me wiet gevonden. Maar nu hebben ze bij alle coffeeshops alleen nog maar bewerkte wiet waar kleine harde bruine bolletjes van loodwater in zitten
      Maar let goed op je ziet het echt niet als je de wiet normaal verkruimeld maar alleen als je het helemaal tot poeder maakt daarom was het me ook nooit opgevallen.
      Ik wist dat er iedere keer weer iets mis was met me wiet maar kon er maar niet achter komen wat het was. Gooide ook iedere keer wiet weg dus reed ik op een gegeven moment maar alle shops af en haalde er eerst een 5je en controleerde ik de wiet op glas of loodwater (dat kan je alleen zien). Het was iedere keer weer bewerkt vol met bruine harde bolletjes en ging ik naar een andere coffeeshop en zo bleef het maar door gaan tot ik weer alle shops had gehad en ik alleen maar zakjes had met bewerkte wiet. Ik heb me wiet trouwen gehaald in breda en de shops waarvan ik de namen nog weet zijn Paradijs,de boot,majestiek,sky,purple en cat en ben ook in tilburg gaan kijken maar daar was het het zelfde bij de grasscompany,africa, en rif maar die is nu al gesloten.
      Ik rook nu af en toe nog wat hasj uit afganistan maar zal nooit meer naar een coffeeshop gaan na wat ik heb mee gemaakt.
      Ik loop hier al heel lang mee rond en vind het ook Verschrikkelijk voor de mensen die zo worden opgelicht en ze moeten er ook nog is zoveel voor betalen.Kan het niet geloven misschien krijgen ze wel binnen een paar maanden een of andere longziekte ik weet ook dat vaak jongeren blowen dat is erg maar dat ze deze wiet moeten roken ik heb echt medelijden met deze jeugd ik hou me hart vast.

      Comment


        Re: Coffeeshops in Breda

        Oorspronkelijk geplaatst door wakeup View Post
        Ik ben een vrouw van 25 jaar en woon vlak naast breda.
        Rook vanaf me middelbareschooltijd s'avonds een jointje heb dit altijd lekker gevonden en had er vroeger nooit geen problemen mee, maar nu heb ik het steeds benauwd,pijn aan me keel en heb ik steken in me longen als ik een jointje rook of gelijk erna en dat bleef zo tot ik ging slapen en de volgende dag was het weer weg.
        En het smaakt ook in eens heel vies echt niet zoals wiet hoort te smaken maar het rare is de geur waar ik op let als ik wiet koop is nog steeds lekker dus daarom trapte ik er iedere keer weer in. Heb hier over op internet info gezocht en las dat er tegenwoordig bijna alleen nog maar bewerkte wiet verkrijgbaar is en dat ze het op verschillende manieren bewerken bv. met olie,7up,glas,zand,loodwater enzo .
        Na dat ik dit had gelezen lette ik extra goed op me wiet en heb daarna paar keer een soort glas en andere vage dingen in me wiet gevonden. Maar nu hebben ze bij alle coffeeshops alleen nog maar bewerkte wiet waar kleine harde bruine bolletjes van loodwater in zitten
        Maar let goed op je ziet het echt niet als je de wiet normaal verkruimeld maar alleen als je het helemaal tot poeder maakt daarom was het me ook nooit opgevallen.
        Ik wist dat er iedere keer weer iets mis was met me wiet maar kon er maar niet achter komen wat het was. Gooide ook iedere keer wiet weg dus reed ik op een gegeven moment maar alle shops af en haalde er eerst een 5je en controleerde ik de wiet op glas of loodwater (dat kan je alleen zien). Het was iedere keer weer bewerkt vol met bruine harde bolletjes en ging ik naar een andere coffeeshop en zo bleef het maar door gaan tot ik weer alle shops had gehad en ik alleen maar zakjes had met bewerkte wiet. Ik heb me wiet trouwen gehaald in breda en de shops waarvan ik de namen nog weet zijn Paradijs,de boot,majestiek,sky,purple en cat en ben ook in tilburg gaan kijken maar daar was het het zelfde bij de grasscompany,africa, en rif maar die is nu al gesloten.
        Ik rook nu af en toe nog wat hasj uit afganistan maar zal nooit meer naar een coffeeshop gaan na wat ik heb mee gemaakt.
        Ik loop hier al heel lang mee rond en vind het ook Verschrikkelijk voor de mensen die zo worden opgelicht en ze moeten er ook nog is zoveel voor betalen.Kan het niet geloven misschien krijgen ze wel binnen een paar maanden een of andere longziekte ik weet ook dat vaak jongeren blowen dat is erg maar dat ze deze wiet moeten roken ik heb echt medelijden met deze jeugd ik hou me hart vast.
        zelf een wietje gaan kweken misschien?

        Comment


          Re: Coffeeshops in Breda

          Aloha, 'k passeer af en toe wel es in breda, afgelopen week ook nog Pax: Afghan (hash - 7) en White Widow (8) meegenomen, mooi (voordien) afgewogen zoals altijd meestal 't enige dat wat betaalbaar is. Afghan is zoals altijd, Afghan en imo wel lekker. Gaat goed samen met thai :p De WW ben'k deze keer ni zo zeker van, heeft een raar nasmaakje, maar normaal koop'k er enkel Afghan of Citral dus'k weet niet of't gewoon hun soortje is. Bediening is vriendelijk en correct. Paradijs (voor't oog :p): en de mond, 't is er klein en vaak druk maar 'k probeer er steeds mijn rustplekje van te maken. Personeel is er voor zover ik weet altijd vriendelijk, genoeg soortjes om uit te kiezen en correct (voordien) afgewogen. Goedkoop is't er niet, maar de kwaliteit is wel ok. Purple Rain: vraag me niet waarom ik er kom, wss de barmeid, iig niet de onvriendelijke verkopers. 't is er meestal druk, typische toeristenshop. 'k vraag er meestal enkel WW, meestal krijg je toch iets anders. Tot voor kort had 'k er niet echt te klagen over, maar de laatste keer zijn ze een opgeslagen naar 8 en wegen ze een halve gram te weinig af op 5gr. Zo wordt 't wel duur voor iets middelmatig... Waar'k minder kom: Baron: wat uit mijn richting, niet slecht maar naar mijn (beperkte) ervaring niets speciaal. Majestik/Paris: toeristenshop, wel goe Hya in Majestik maar meestal onvriendelijk en veel te druk wanneer ik er eens kom Fly'n'High: mooie shop, nog niet veel goed gevonden, af en toe een hashje. Even vragen of je enkele soortjes mag zien en de vieze blik negeren The Cat heb'k spijtig genoeg nog altijd ni gedaan, helemaal uit de richting als'k in de buurt v breda kom. Namaste, DL edit: ps: sorry voor 't lange stuk tekst achtereen, probleem me TOR & forum

          Comment


            Re: Coffeeshops in Breda

            @wakeup: Ik vind het een heel sterk verhaal dat je bij al die shops verontreinigde wiet krijgt.
            Heb je die wiet ook onder een goeie microscoop gelegd en bekeken, of laten onderzoeken ?
            Coffeeshops controleren tegenwoordig echt wel wat ze inkopen, er hoeft maar iets mis te gaan, en ze worden gesloten.
            Het merendeel negatief nieuws dat je ziet op internet is van de periode 2007-2008, bijvoorbeeld het onderzoek van Trimbos.

            Er is een simpele oplossing : Kweek je eigen wiet.
            Alhoewel...als ik een topje eigen kweek in een zakje doe, en even flink schud, liggen er ook allemaal bruine bolletjes onderin.
            Als ik een zakje wat langer gebruik, dan lijkt er wel een laag zand onderin te liggen.
            Da's echt geen zand, maar pure THC-bolletjes. Je kunt je soms dus ook vergissen, op het eerste gezicht.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              Re: Coffeeshops in Breda

              Als ik de geruchten moet geloven en dat doe ik ook wel wordt licht bewerkte wiet gewoon verkocht in sommige coffeeshops in Breda.
              Er zullen genoeg coffeeshop eigenaren zijn die hun best doen om de kwaliteit van de rommel te onderscheiden. Maar de markt word gewoon kapot gemaakt door falend beleid.

              Als je voorraad schaars is en het aanbod laag kan je 3 dingen doen.
              - Kwaliteit wiet zoeken en de verkoopprijs verhogen
              - Goedkoper / Mindere kwaliteit inkopen en dezelfde verkoopprijs hanteren
              - Je marge verlagen (al denk ik niet dat dit snel gebeurd)

              Wil je de volksgezondheid een plezier doen, haal jezelf van de cannabis consumerende markt af en begin aan de zelfvoorzienende kant.
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                Re: Coffeeshops in Breda

                jo, ik lees hier dat den Baron precies wel goei shopke is, zijn die szondags ook open? Grts

                Comment


                  Re: Coffeeshops in Breda

                  weten jullie hoeveel plakjes spacecake je kan kopen bij een coffeshop?

                  ---------- Post added at 20:52 ---------- Previous post was at 20:46 ----------

                  hoeveel plakjes spacake kan je halen in de shop?
                  Smokingg Boomkweker

                  Comment


                    Re: Coffeeshops in Breda

                    Weet dat ze in paradijs verkopen maar kan daar nooit dat bord goed lezen of onthouden...

                    Comment


                      Re: Coffeeshops in Breda

                      Ik denk dat ik een van de weken is even in breda ga passeren, en deze topic is hiervoor zeer handig!

                      Comment


                        Comment


                          Re: Coffeeshops in Breda

                          Leuk topic , maar ik wist ze ondertussen wel allemaal zijn
                          maar wat ik me afvraag , omdat het ondertussen weer lang geleden is , kan je als Belg eigenlijk nog gewoon om weed in 'te noorden?

                          Comment


                            Comment


                              Re: Coffeeshops in Breda

                              Ik lees dat je je wiet buiten je eigen woonplaats koopt... hoe ga jij dat doen als de wietpas er is? Dan kun je alleen nog terecht in 1 coffeeshop in je WOONplaats...?!?

                              Comment


                                Re: Coffeeshops in Breda

                                wietpas gaat ongeveer 3 maand standhoude als ie er al komt, (natuurlijk maar mening van een domme belg )
                                maar wat ga je doen met blowers die ergens wonen waar GEEN coffeeshop is? die kunne met hun pasjes naar de lokale rode golf II met die manne met de hoge petjes?
                                Begint net zo hilarisch te worden als bij ons de regeringsvorming en de besparingsmaatregelen doorheen europa...
                                En wij maar toekijken tot het kalf verdronken is!!
                                maarja aan die discussie gaan we ni nog is beginnen!

                                Grow ur own!!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X