Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Breda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Coffeeshops in Breda

    Voor blowers die wonen in een plaats waar geen shop is betekend dat idd dat ze een wietlijn moeten bellen of zo... maar ook die jongens moeten uitkijken want met de plannen van Ivo en zijn 15% thc gehalte kan het zo maar eens zijn dat ze (al is het groen) met hard-drugs rondrijden en dus niet meer een klein tikje op de vingers krijgen maar meteen een vette trap. Daarbij is dat niet echt wat we willen lijkt mij.... ff bellen en ja hoor, behalve groen verkopen ze ook wit en bruin. Fout.

    Willen we toekijken tot dat bekende verdronken kalf er is of proberen we met zijn allen nog een beetje ons cannabiscultuurtje hoog te houden.... check: www.coffeeshopnieuws.nl over de landelijke aktie in Amsterdam op 20 april 2012... en dan eens kijken of we Den Haag met rooksignalen tot de orde kunnen roepen

    Comment


      Re: Coffeeshops in Breda

      400 miljoen Damn daarom dat in Nederland alles er zo netjes bijligt....

      Comment


        Re: Coffeeshops in Breda

        wakeup, wat een sterk verhaal. Ik zou het me nog voor kunnen stellen van de Purple Rain, daar vind ik de kwaliteit van de wiet en hasj ook belabberd, maar wat ik je kan vertellen is dat bij de Baron dit absoluut niet het geval is. Ik heb zo'n beetje alle soortjes die ze daar hebben gerookt en der zaten slechte en minder slechte tussen, maar je kan daar altijd vragen om advies van de verkopers en dan laten ze het je ook zien/ruiken...

        Kortom, ik ga altijd bij de Baron chillen, genoeg parkeergelegenheid in de buurt, hoewel het soms wel heel druk kan zijn. En daarnaast ook nog super vriendelijk personeel

        Comment


          Re: Coffeeshops in Breda

          Ik ben nog nooit in Pax de boot geweest maar is buiten centrum en ben bang als ik gesmoked heb loop ik altijd verloren zelfs in men eigen buurt.Paradijs is voor mij nog altijd beste...gezellig zitten,mooie dames achter toog en verdomd goeie thai stick en buddha cheese.

          Comment


            Re: Coffeeshops in Breda

            pax is niet zo moeilijk te vinden, gewoon het water volgen , ergens over een doodlopend straatje, paaltjes door, nog 25m en een onopvallend boothuisachtig ding, let op de bordjes met regels en buitenlandse nummerplaten
            ow en OPGELET! is na de loopplank net achter de deur een venijnig afstapje, ben er al meer binnengevallen dan normaal binnen gestapt hehe

            Comment


              Re: Coffeeshops in Breda

              Hahahaha iedereen sprong in het water van verschieten wss...aah we zinken

              Comment


                Re: Coffeeshops in Breda

                Vandaag in Majestic en Baron geweest.

                In Majestic heb ik Kristal (hasj) en Sheeva gekocht, in de Baron Super Silver Haze, Amnesia en Buddha Cheese. Ik ben vooral benieuwd naar die laatste, aangezien ik de vorige keer Dutch Cheese had gekocht, en dat was da bomb. Het blijft wel duur ginder met prijzen van 12-13 euro per gram. Maar de kwaliteit vind ik uitstekend.

                Ik ga goed slapen straks

                Comment


                  Re: Coffeeshops in Breda

                  De Baron is toch wel de beste van Breda.

                  Comment


                    Re: Coffeeshops in Breda

                    Vorige week in Pax gezeten.

                    Echt gezellige shop.Heel de tijd rondkijken en denken.Damn im on a boat bitch!
                    White widdow voor 18 gekocht.Lekker ik voelde me terug 14,nostalgie high was ik niet normaal.
                    Nog even Bak Pao gaan eten op die parking.

                    Lekkere koffie 1,50!
                    Leuk,vriendelijk personeel.

                    Mensen van Breda die Belg willen vergezellen of mensen regio die mee willen gaan chillen deze week?

                    Comment


                      Re: Coffeeshops in Breda

                      Heb vandaag nog eens een trip gemaakt naar Breda. In de baron: Leuke mensen, vriendelijke bediening. Keurig voorverpakt om fouten te vermijden. Keurige shop waar je ook rustig even kan uitblazen en vergelijken is er ook mogelijk. De majestic is weer een ander verhaal. Net zoals de vorige keer (1 week geleden) koop ik er 5 gram, silver purple. En tot men grote spijt moest ik weeral vaststellen dat ik maar 4.4gram heb meegekregen. Wat de prijs aanzienlijk doet stijgen... Vertrouw al even niet in die mensen die het daar openhouden. Roepen op de klanten, eisen dat ze direct bestellen. Alles behalve vriendelijk te noemen. Ik kan zowat elke shop in Breda aanbevelen. Fly 'n hy voor de toeristen, baron voor de genieters, paradijs voor de shoppers. Maar majestic is enkel goed voor mensen die ervan houden om bedrogen uit te komen...

                      Comment


                        Re: Coffeeshops in Breda

                        haha ik kreeg toch altijd tss de 0,4 en 1,6 gratis...
                        von ze dr vriendelijk ook...
                        mss overgenomen?

                        Comment


                          Re: Coffeeshops in Breda

                          hmmm baron goede wiet, alleen 10 euro de gram voor white widow???
                          hmmm majestic slechte wiet voor 8 euro de gram white widow ??? BTW in de majestic kan je onderhandelen over de prijs. Het ging voor hun ww van 8 euro de gram naar 7 euro de gram bij mij. lol. Maar nog steeds niet het geld waard. echt kut wiet, eigelijk geen wiet, meer gruis.
                          Nog iets: toen ik als belg de eerste keer bij de majestic kwam was het eerste wat ze me vertelde dat ik ook meer dan 5 gram kon kopen. lol meer gruis ja
                          Last edited by norwok; 20 March 2012, 01:52.

                          Comment


                            Re: Coffeeshops in Breda

                            vraagsje: zijn de shops ook open vandaag op paasmaandag?

                            Comment


                              Re: Coffeeshops in Breda

                              Vandaag nog eens geweest aangezien ze ons binnekort niet meer mogen bedienen daar
                              Goed verrast met de mooie goeie toppen die ze er hadden, overal eigenlijk deze keer^^.
                              pax de boot vind ik nog altijd het best nu, weeral eens tevreden van hun white widow!
                              ben nu ook eens in de purple rain geweest voor het eerst. Mooie shop! veel soorten!
                              wat me opviel is dat alle soortjes die ik nu kocht, precies meer 'bio' zijn, en dus gezonder uitzien!(geen stoffige brol ofso, maar eerlijke wiet!) Overal waren ze heel vriendelijk ook Bedankt en hopelijk nog eens tot ziens!^^

                              Comment


                                Re: Coffeeshops in Breda

                                Mijn 5 cents;

                                1 Cat (goede wiet, vooral de WW en de dth, als die r is, vriendelijk personeel en voor de deur parkeren)
                                2 Baron
                                3 de boot
                                4 paradijs

                                Bij de flying high en purple zou ik wegblijven, dat was vroeger voor touristen. Geen idee hoe ze nu hun geld verdienen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X