Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Breda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Coffeeshops in Breda

    zonder weedpas maar fors opgedreven controles daar, kan erover meespreken

    Comment


      #92
      Re: Coffeeshops in Breda

      kom er elke week !! nooit controle gezien

      en nog steeds zonder pass
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        #93
        Re: Coffeeshops in Breda

        moest ek ze gezien hebbe zouk ook geen problem gehad hebben
        en ze nemen je mee naar de zijbaantjes dus tijdes de controles zie je ze ook niet...
        gewoon beter zelf growen!! of beetje aan kwaliteit inbinden en gewoon lokaal bevoorraden....

        Comment


          #94
          Re: Coffeeshops in Breda

          Ik heb even opgezocht voor een vriend die op zijn 1tje naar breda wilt gaan met de trein, maar volgens de site moet hij langst roosendaal rijden. Hier loopt het zoizo fout, heeft mischien iemand een ander idee ?
          Of zijn er andere treinen die een andere richting nemen?
          Alvast bedankt

          Comment


            #95
            Re: Coffeeshops in Breda

            in roosendaal nog nooit problemen gehad, ik heb een maat in essen wonen en daar neem ik af en toe wat voor mee en ik ben nog nooit gecontroleerd.

            Comment


              #96
              Re: Coffeeshops in Breda

              Gistre Purple rain en majestic geweest.


              Purple rain:
              Wat ik heb gehaald: 20 euro aan Jack herrer, 8/gram. 3.4 gram mee gekregen.
              Uiterlijk: De topjes zagen er gemiddeld uit, nog een paar blaadjes los hier en daar maar in het algemeen wel mooie dikke toppen.
              Smaak: Lekker wietje maar een vrij lichte smaak, veel minder intens dan de Santa Maria van de majestic.
              Effect: Van 3 relatief dunne jointjes gisteren flink stoned geworden, het effect zit wel goed!

              Foto:


              Majestic:
              Wat ik heb gehaald: 32 euro aan Santa Maria 8/G. 3.9 gram mee gekregen, 0.1 Gram te weinig.
              uiterlijk: Allemaal kleine topjes geen mooie grote dikke toppen in het zakje, het zakje daarintegen zat wel helemaal vol.
              Smaak: Heerlijk zoete smaak die ik gewend ben van Santa Maria, de geur is ook door het zakje heen goed te ruiken!
              Effect: 1 Dik jointje was genoeg.

              Foto:



              Groetjes,

              Hey apple.

              Comment


                #97
                Re: Coffeeshops in Breda

                Ik ben nog nooit naar de Cat geweest, toch eens een keertje langs gaan.

                Ik prefereer De Boot, Baron en Het Paradijs. Al moet ik wel zeggen, de widow van de boot was 1/2 jaar geleden toch een stuk lekkerder.
                Smoke ze!
                Highlifeguide

                Comment


                  #98
                  Re: Coffeeshops in Breda

                  zoals overal eh HLguide

                  Comment


                    #99
                    Re: Coffeeshops in Breda

                    zijn er ergens shops waar je spacecake kan kopen? een paar plakjes om thuis eens te chillen onder vrienden?

                    Comment


                      Re: Coffeeshops in Breda

                      in a'dam enzo wel maar in breda nog nooit zien liggen, maar in miami in BOZ vroeger hadden ze die wel is in het weekend naar het schijnt...
                      mss ff vragen in je shop? kan me inbeelden dat zoiets op bestelling wel moet kunnen...
                      mss beter in de pax efkes achter informeren, daar heb je NL mensen achter de toog (in maroko denk ik ni da ze veel cake eten)

                      Comment


                        Re: Coffeeshops in Breda

                        Ik ben zelf gedwongen om in Breda mijn wiet te halen, althans, is het meest praktische. In Roosendaal is de bende gesloten en ik studeer in Breda, dus automatisch is dat dan een makkelijk uitweg.
                        Ik was voorheen altijd vast bezoeker bij de Purple Rain, maar de service ging super hard achteruit, om nog maar niet over de kwaliteit van de wiet en hasj te spreken.

                        Gigantisch veel takken in de wiet en ook veel blaadjes, en de Hasj was echt mee gerommeld, ik haalde altijd purple special, maar gadverdamme, die shit rook naar rubber als je hem oprookte, terwijl het in het begin een heerlijk hasje was.

                        Ik ben overgestapt naar de Baron en ik kan niet anders zeggen dan TOP shop! Misschien dat het toch aan het type volk ligt wat er daar werkt, want in de Baron werken alleen maar Nederlanders en die zijn toch een stuk vriendelijker... Niet dat ik dit racistisch bedoel, maar dit is gewoon mijn ervaring. Ik wil ook nog wel een keer naar de boot gaan.

                        Heb overigens van de Fly wel is een wiet en hasje gerookt welke ik niet zelf had gehaald, maar was hier niet over te spreken. Wat ik wel een grappige shop vond was volgens mijn Paradijs, die zit echt midden in het centrum opeens en is echt super smal! Je kan/kon daar ook spacecake halen, maar die is niet zo sterk, blijkt uit ervaring van een kennis.

                        Ik ga zo weer ff lekker naar de Baron toe om mijn grammetjes te halen

                        Comment


                          Re: Coffeeshops in Breda

                          Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
                          zoals overal eh HLguide
                          Haha ja, maar dat is toch jammer. Bij veel shops gaat de kwaliteit achteruit. Laatst 50 euro widow gehaald bij de baron. Gewoon een dikke top met toprot in mn zakske?! Snapte.
                          Smoke ze!
                          Highlifeguide

                          Comment


                            Re: Coffeeshops in Breda

                            mijn mening over paar shops uit Breda van de afgelopen maanden.

                            Paradijs: 20 euro amnesia gehaald mooie hoeveelheid, lekkere haze smake, goede stoned, aardig personeel

                            The cat
                            : een van mijn favoriete. Gezellige shop, heel vriendelijk personeel, volgende wietjes geprobeerd;
                            Bam Bam - Niet echt een killer maar wel lekker als je actief wilt blijven, verkruimeld goed
                            Whitewidow - Lekker stoned van geworden en het vooral heel lang gebleven
                            Santa Maria - Heerlijk zoete smaak zoals het hoort te zijn en goede high & stoned
                            Amnesia/Special haze - Heerlijke haze smaak/effect!
                            Hya - Zoete hasj met redelijk goed effect!
                            Pollem - smaak & effect gewoon perfect
                            Ice-o-lator - ik kon kieze uit een blokje of losse, ik heb gekozen voor een blokje tja gewoon geweldig spul zoals het hoort bij ice
                            voorgedraaide hasj - lekkere smaak, redelijk sterk
                            voorgedraaide ice-o-lator - zachte smaak, veel effect

                            Fly'n'Hy : Mooie shop, vriendelijk personeel

                            eigenlijk alleen de voorgedraaide hasj en haze geprobeerd, super lekkere hasj joint echte aanrader voor de liefhebbers, de haze joint is opzich wel lekker maar niet onwijs sterk, nadeel is wel dat ze vrij grote tipjes draaie waardoor er tabak in je mond kan komen. je krijgt je joint wel in een joint-tube

                            Wiet word in doosjes verkocht geloof ik

                            Coffeeshop Sky: personeel kan vriendelijker, lekker hasj jointje niet al te sterk, wiet vind ik persoonlijk iets minder van smaak hier

                            Purple Rain: grammetje Jack Herrer geprobeert, opzich wel lekker wietje, niets bijzonders, personeel achter de bar zei vriendelijk een goedeavond, de man bij de verkoop heeft geen woord gezegt. hadden wel veel soorten

                            Comment


                              Comment


                                Re: Coffeeshops in Breda

                                gisteren pax de boot gedaan

                                WW 9
                                Thai (zonder smaak en geperst + zaad) 7
                                amnees 12
                                hasjies van 30!! en 25!! /gram...
                                ook nog goeikopere
                                Ze hadden ook cake....
                                Zaten zelfs nog duitsers binnen daarzo

                                Comment

                                Bezig...
                                X