Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Last van vliegjes op en in de grond

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Last van vliegjes op en in de grond

    Korting op 420shop
    He allemaal ik heb ff een vraag, heb last van hele kleine zwarte vliegjes, denk zelf dat het fruitvliegjes zijn maar deze kruipen dus over de grond heen weet iemand wat dit is en wat kan ik eraan doen?
    En heb nog ff een foto heb ik ook me vragen bij die gele vlekjes
    Thanx!!
    Attached Files

    #2
    Re: Last van vliegjes op en in de grond

    Tegen de vliegjes kun je even naar je bouwmarkt of boerenbond een verdelger voor halen. De vlekjes weet ik niet, daar zal iemand anders wel op reageren.

    grtzz

    Comment


      #3
      Re: Last van vliegjes op en in de grond

      lijkt een beetje op roest kijk is aan de onderkant van je blad met roest, maar je moet egt heel goed kijken dan
      Last edited by darkiess; 1 June 2009, 21:26.

      Comment


        #4
        Re: Last van vliegjes op en in de grond

        Blaadjes of bedoelde je blaasjes??

        Comment


          #5
          Re: Last van vliegjes op en in de grond

          nee was verkeerd gespelt, je moet bij dat blad waar dus dat roest plekje zit , daar moet je aan de onderkant van je blad kijken, het beste zou zijn als je nog een vergroot glas hebt

          Comment


            #6
            Re: Last van vliegjes op en in de grond

            nee de onderkant zit niks, denk zelf meer aan een magnesium tekort , heb vanmiddag bitterzout gegeven we wachten af maar bedankt!

            Comment

            Bezig...
            X