Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hermafrodiet ballen verwijderen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hermafrodiet ballen verwijderen

    Korting op 420shop
    Dus als ik de mannelijke ballen van een hermafrodietplant verwijder, dan kan ik het bij de vrouwtjes laten staan en geven deze planten zelf ook rookbare toppen, klopt het? En als de balletjes wegeknipt zijn komen die vast ook weer terug toch?
    Maar je kan dus een plant hebben die 90% vrouw is en 10% man of andersom? Want ik heb een herma waarvan je zou denken dat het een vrouwtjesplant is, de plant heeft veel vertakkingen en overal zijn er haren te zien, en over de gehele plant maar 3 balletjes bij elkaar.

    Grttzz dekweker

    #2
    Re: Hermafrodiet ballen verwijderen

    jah gewoon de ballen er voorzichtig van halen en maken da ze niet openbarsten. blijven controleren elke dag want er kunnen bijkomen. lees anders jona zijn powerplant kweek eens door, dat waren allemaal hermas.

    gtzz

    Comment


      #3
      Re: Hermafrodiet ballen verwijderen

      Klopt, heb je misschien een foto?

      Ook al is hij maar bv 10% man, dan verwacht ik wel dat er meer balletjes zijn dan 'just' 3. Weet je zeker dat het ballen zijn, en niet deze dingen?:

      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Re: Hermafrodiet ballen verwijderen

        hey weedy

        die foto van jou hierboven, is dat dan een vrouwtje?
        kheb ong net hetzelfde op mijn plant, een bolltje met haartjes er op.

        grtz

        Comment


          #5
          Re: Hermafrodiet ballen verwijderen

          Oorspronkelijk geplaatst door Francky View Post
          hey weedy

          die foto van jou hierboven, is dat dan een vrouwtje?
          kheb ong net hetzelfde op mijn plant, een bolltje met haartjes er op.

          grtz
          gefeliciteerd das ne dame als er haren uit komen

          Comment


            #6
            Re: Hermafrodiet ballen verwijderen

            Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
            Klopt, heb je misschien een foto?

            Ook al is hij maar bv 10% man, dan verwacht ik wel dat er meer balletjes zijn dan 'just' 3. Weet je zeker dat het ballen zijn, en niet deze dingen?:

            Dit is het niet, bij mij zie kon je een klein steeltje zien met daarop een klein balletje. En soms 2 bij elkaar, maar duidelijk geen haar wat eruit kwam. en ook niet zo'n grote bal.

            Comment


              #7
              Re: Hermafrodiet ballen verwijderen

              Duidelijke foto Weedy, gelukkig dat ik die dingen niet afgeknipt had, heb ook dergelijke ballen met haartjes sinds enkele dagen en ik dacht dat het een hermafrodiet was aangezien een andere plant ook reeds herma was. Dus toch niet. Dankzij deze foto heb ik mijn plant niet met de schaar te lijf gegaan. Thx

              Comment

              Bezig...
              X