Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops Emmen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Heb hier eens hashish gehaald. ik geloof hya , vond het echt niks heb het maar weggegeven !

    Comment


      #32
      Emmen is geen goede weed te koop, de beide shops vallen in de categorie Oplichting.
      Bij Ankara word je super aso behandeld, vraag vooral niet of je wat mag zien.....Cheers is gezellig afhankelijk van de gasten.
      Maar ook hier geen beste kwaliteit ja de prijzen die zijn stabiel altijd erg hoog voor bagger kwaliteit. Zoals iemand hier al eerder zei de beste kwaliteit gaat over de grens niet naar de klanten.
      Lang geleden was er de Smokers Express daar had je top weed voor normale prijzen zo was de Apenskunk beroemd en berucht .Dezen bezorgden van 11:00-23:00 7 dagen per week, laat ze aub weer starten.
      Nee sluit deze twee tenten maar geen mens die er om maalt. Coevorden is goede kwaliteit te koop Dedemsvaart en Stadskanaal.
      Haal vooral niet in Emmen als je goede weed wilt. Doe jezelf dit niet aan

      Comment


        #33
        Gisteren even langs Ankara geweest in Emmen. Dikke tip: niet gaan. Zou eigenlijk een meldpunt moeten komen voor soort dwaling. Voordat ik in de bus stapte wilde ik even snel een voorgedraaide halen en grammetje royal cookies.

        Voorgedraaide haze joint was 5 euro? Ik vind mijn eigen knipafval beter roken en dat is niet overdreven. Joint gaf me een ongemakkelijk gevoel en voelde er bijna niets van.

        Royal cookies voor 13 euro is ook echt een grap. Fluffy toppen die nog niet lang genoeg gecured waren.

        ​​​​​​Iedereen die wel is wiet heeft gerookt of gevaped niet niet goed gecured was, weet precies wat ik bedoel.

        Enige wiet die er wel oke is, is de amnesia als die 10 euro de gram zou kosten. Die kost alleen 15 euro de gram, en dat is het gewoon niet waard.

        Mijn tip: laat ankara links liggen en rook een stuk connifeer op, is lekkerder

        Comment


          #34
          Vroeger was Ankara de shop in Emmen. Goedkoop en goed spul pfff. Relaxte zitruimte, spelletjes, tv etc. Bij Cheers iets verderop kwam nagenoeg niemand op wat vaste klanten of een verdwaalde Duitser na,
          Maar Ankara tegenwoordig... Ze hebben gewoon het Monopoly in Emmen. Klein aanbod qua soorten. Kan je ook zeggen dat die Amnesia 9 van de 10 keer ook niet te paffen is qua effect trouwens. Echt bagger. En van hun hasj (wel twee soorten heuj) krijg ik knallende koppijn. En dan hebben we het het nog niet eens over al die stukken stront van het personeel, op één vrouw na dan, maar die is er sinds een paar jaar niet heel veel meer. Nee... Ik rijd met alle liefde door naar de Far Out in Dedemsvaart of de Wiz-Art in Stadskanaal. Scheelt letterlijk de helft, enorm goede kwaliteit en ik ga gegarandeerd van de kaart.

          €15 voor een gram... Hou wort jong.
          Last edited by TheBigDudeski; 2 February 2022, 15:22.

          Comment


          • Fuego
            Fuego commented
            Editing a comment
            Ben het helemaal met je eens. Jammer om te zien dat het zo gaat.

            Far out is de laatste 2 jaar ook erg achteruit gegaan hoor ik van mensen die er veel kwamen.
            Wiz-art moet ik maar eens een bezoekje aan brengen 👌

          #35
          Vorige week Zero Zero gekocht bij Cheers, die was wel ok. Zacht en donker. Ik weet alleen niet meer hoe Zero Zero moet zijn. De Silver Haze van hun was so so. Wel lekker stoned maar niet de bekende Sativa hoofd high.

          Vorig weekend bij Wiz-Art Bel Dia hasj en Silver Haze gekocht, beide uitstekend.
          Baas in eigen brein.

          Comment

          Bezig...
          X