Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

coffeeshops in spanje ! ? !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    coffeeshops in spanje ! ? !

    Korting op 420shop
    mijn vader woont in spanje, ik ben er nu even voor 3 weken op vakantie, en heb gehoord, van 2 nederlanders dat ze iets verder in de rij een coffeshop gaan beginne, inderdaad !
    heel de dagen zijn ze aan het opknappen en er staat een bestelbusje van nederland.
    wel heb ik al een adver. gezien over een growshop happyflowers ! hihi.
    volgens hun zijn er al zo een 700 coffeshops in spanje !
    wisten jullie dit ? zo ja weten jullie er meer over ???

    grtz ! dollyh !

    #2
    Re: coffeeshops in spanje ! ? !

    Hoi dolly,

    Nee daar had ik geen idee van. das best veel 700. maaja is ook een groot land he.

    Leuke info

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: coffeeshops in spanje ! ? !

      Ben je gek?

      In Spanje worden er erg hoge straffen gegeven als het gaat om drugs.
      Als je daar aan wiet wilt komen zul je bij wat plaatselijke hangjongeren moeten zijn, die het illegaal verkopen.
      Maar coffee shops? No way.
      Dikke onzin.

      Peace

      Comment


        #4
        Re: coffeeshops in spanje ! ? !

        Volgens mij, maar weet niet zeker hebben ze daar soort rookclubs waar je je bij kan aanmelden en waar gerookt mag worden.

        Comment


          #5
          Re: coffeeshops in spanje ! ? !

          In Spanje mogen enkele burgers blowen..
          Maar dat betekend niet dat mensen die daar op vakantie zijn ook wiet mee mogen nemen.
          Dit zal een hoge boete of zelfs een een gevangenis straf opleveren.
          En handel word bestraft met minstens 5 jaar en op zijn hoogst 19 jaar.

          Comment


            #6
            Re: coffeeshops in spanje ! ? !

            Nog leuk artikel er over.

            http://74.125.79.132/translate_c?hl=...MejyCMWBsYXyvA

            Comment


              #7
              Re: coffeeshops in spanje ! ? !

              Leuk artikel maar t is een feit, de handel van cannabis in Spanje is illegaal dus er staat een straf op die redelijk hoog kan zijn.
              En daarbij komt, je mag niet zomaar een coffeeshop beginnen, zelfs niet in Nederland.
              Je hebt daar toestemming voor nodig.

              Comment


                #8
                Re: coffeeshops in spanje ! ? !

                In Arnhem hebben ze daar zo'n krom belijd in, je mag geen shop meer openen, alleen nog via de familie, als familiebedrijf dus.

                Comment


                  #9
                  Re: coffeeshops in spanje ! ? !

                  Het is ook een feit dat de handel in Canabis in Nederland ook illegaal is. Ik heb het zelf ook niet over coffeeshops gehad. Alleen over rookclubs/cannabis societies waar inderdaad geen toeristen bij mogen.

                  Er zijn trouwens wel veel growshops in spanje en sommige verkopen waarschijnlijk stiekem ook wel wiet.

                  Comment


                    #10
                    Re: coffeeshops in spanje ! ? !

                    Ah, maar ik dacht dat het legaal was om wiet te kweken in Spanje, vroeger had ik al eens van mensen op een forum gelezen dat ze gerust wiet mochten kweken op hun balkon, dat overigens ook bomvol wiet struiken stond, en de buren hadden er ook geen probleem mee...
                    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                    Comment


                      #11
                      Re: coffeeshops in spanje ! ? !

                      Ze hebben niet voor niks zoveel growshops.

                      Comment


                        #12
                        Re: coffeeshops in spanje ! ? !

                        Ja, voila, dus t'word wel gedoogd dan?
                        Anders ben ik weer een illusie rijker.
                        -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                        Comment


                          #13
                          Re: coffeeshops in spanje ! ? !

                          Denk dat als je in huisje in binneland zit, dat ze niet zo moeilijk doen. Maar als toerist zal je wel moet oppassen, want ze zullen misschien strenger zijn bij de popularen toeristen plekken.

                          Comment


                            #14
                            Re: coffeeshops in spanje ! ? !

                            Het zal best kunnen dat het gedoogd word, maar de handel erin word zwaar gestraft, en daarbij komt dat je niet zomaar eventjes een coffeeshop kunt openen

                            Comment


                              #15
                              Re: coffeeshops in spanje ! ? !

                              Ga maar eens naar Barcalona, daar is een soort gedoogbeleid.

                              Er hangt geen neon bordje uit met coffeeshop erop... maar als je naar cafetjes zoekt waar veel jongeren zijn heb je grote kans dat er ook geblowd word (weet het nu niet zeker meer omdat er een nieuw rookbeleid is)

                              Maar coffeeshops zoals hier in Nederland heb ik daar nog niet gezien
                              Veel gestelde vragen over het forum

                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment

                              Bezig...
                              X