Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ziekte kosten aftrekken van belasting

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ziekte kosten aftrekken van belasting

    Korting op 420shop
    Tegemoetkoming ziektekosten van UWV voor arbeidsongeschiktenWie krijgt de extra tegemoetkoming?
    Om de extra tegemoetkoming te krijgen, moet u voldoen aan 3 voorwaarden:
    U bent ten minste 35% arbeidsongeschikt;

    U heeft 1 juli 2009 recht op een arbeidsongeschiktheidsuitkering van UWV. Het maakt niet uit of u een WAO-, WIA- (WGA- en IVA-), Wajong- of WAZ-uitkering heeft.

    U bent AWBZ verzekerd. Iedereen die in Nederland woont of werkt, is hier automatisch voor verzekerd.

    Voldoet u niet aan deze voorwaarden, dan krijgt u geen tegemoetkoming van UWV.
    Hoe ontvangt u de tegemoetkoming?
    U hoeft niets te doen om de extra tegemoetkoming te krijgen. . U ontvangt hierover in september een brief van UWV.
    Ontvangt u uw arbeidsongeschiktheidsuitkering via uw werkgever?Veranderingen in de zorg 2009
    God was never on your side..

    #2

    Comment


      #3
      Re: Ziekte kosten aftrekken van belasting

      kijk we gaan dus allemaal massaal D66 stemmen !


      hahahahah NO WAY , maar hoop wel dat het er doorheen komt

      Comment


        #4
        Re: Ziekte kosten aftrekken van belasting

        Toch een mooi stukje tekst, die laatste alinea van Bobo.

        Ik hoop ook dat het erdoor komt.
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Re: Ziekte kosten aftrekken van belasting

          Leuk nieuws in deze tijden ,misschien een gedacht voor de belgische politiek
          Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

          Comment


            #6
            Re: Ziekte kosten aftrekken van belasting

            Ik heb het ook mogen ontvangen, had het liever van de belastingdienst gehad, vlak voor de zomer..
            recht is recht. krom is krom.

            Comment


              #7
              Re: Ziekte kosten aftrekken van belasting

              Ik heb dit ook ontvangen en moet zeggen dat ik er niet helemaal happy mee ben... via de BD kreeg ik ong 540 euro per jaar trug...
              sigpic
              Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

              Comment


                #8
                Re: Ziekte kosten aftrekken van belasting

                Nou je het zegt ja. Heb heb meerdere aftrekposten,maar er zit ook zo'n verschil in tussen '07 en 08. Ze verzinnen ieder keer wat nieuws blijkbaar.
                recht is recht. krom is krom.

                Comment


                  #9
                  Re: Ziekte kosten aftrekken van belasting

                  Er is een groot verschil in de persoonsgebonden aftrek in de jaren 2007 en 2008. Met ingang van het jaar 2008 zijn bepaalde kosten niet meer aftrekbaar, zoals de basis premie van de zorgverzekeraar en brillen. Er zijn nog wel (deels forfaitaire) kosten die aftrekbaar zijn. Omdat een groot aantal posten zijn geschrapt is de franchise (een percentage van het verzamel inkomen, dat op de kosten in mindering moet worden gebracht) verlaagd.

                  Xtreme

                  Comment

                  Bezig...
                  X