Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voeding informatie! (helpt u ook?)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding informatie! (helpt u ook?)

    Korting op 420shop
    Waarde Fora Leden,

    Het zou leuk zijn als iedereen hier een beetje haar voeding zou bespreken. Ik weet dat hier al enkele topics over bestaan. Maar ik zou graag eens echt ALLES van jullie zien qua voeding. Maar vooral: waarom dat merk, hoe ga je ermee te werk, welk verschil heb je mogen ervaren met andere voeding.

    Ik ga dit topic zeker nog verder uitbreiden, aangezien ik nog foto's zal plaatsen van het verschil tussen voeding, geen voeding, etc... Ik ga hier zeker niet de NPK, mgO, Fe, ... en al die termen uitleggen, zij staan al reeds hier, hier, en vooral hier besproken.

    Veel heb ik niet om te vergelijken, zoals gezegd, ik ben een leek.

    Wat ik wel kan garanderen is dat ik traag maar zeker mijn voeding aan het uitbreiden ben. Zo ben ik begonnen met Hesi, dan kwam daar wat organische mest bij en dit jaar heb ik voor het eerst een wortelstim van B'cuzz atami gekocht, magnesium en calcium van Canna.

    Het moest ook allemaal een beetje betaalbaar blijven, dus in mijn "finding the right way-fase" vond ik het onnodig direct naar de dure spulletjes te grijpen.

    Genoeg geuld, let's get down to the case, shall we?




    Wat zien we hierboven? Een rijk assortiment dat mij voorziet om eventuele tekorten DIRECT te hulp te schieten. Ik ga ze per volgorde af:

    Ik heb eerst gewerkt met de wortelsitmulator van Hesi. Heb ik helemaal geen klagen over gehad! Vanaf ik wortelstim van Hesi toediende zag ik snel resultaat op enkele dagen tijd! De stam sterkte echt goed aan en was wat we noemen: windbestendig.


    Doordat ik zoveel speelde en experimenteerde was deze snel op. De goedkoopste is Hesi wortelstim niet, maar zeker ook niet de duurste.