Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote hermafrodieten topic

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Het grote hermafrodieten topic

    Wiet met wat zaad rookt ook best ,je mist misschien hier en daar een maar ik ga ze er gewoon uitknijpen. Weg ermee!


    Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

    Comment


      Re: Het grote hermafrodieten topic

      sjit he pothead, maar zoals spint, trips, verzuring, over- en ondervoeden, over- en onderwateren, verkeerde aankoop, veraden zijn we bijna allemaal he. dat is de hobby.

      ook hermaas horen erbij man, de werled vergaat niet .

      Comment


        Re: Het grote hermafrodieten topic

        Oh ja ,tis een goeie les geweest dan maar ...


        Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

        Comment


          Re: Het grote hermafrodieten topic

          Het vroegtijdig bruin worden(verschrompelen) zou kunnen wijzen op bevruchting.
          Een banaantje is zo gemist. Maar zoaks Flint zegt, de wereld vergaat niet.
          Ik was bij mijn eerste herma ook in paniek, plant weggegooid etc. dat was niet nodig geweest . Er bleef nog voldoende te roken over aan het eind, tussen de zaden door
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            Re: Het grote hermafrodieten topic

            Als ik naar het eindresultaat keek had ik toch ook best wat van mijn herma jackberries. Het is gewoon veel werk. Enkel balletjes is geen probleem, banaantjes in de toppen, dat was iets anders. Toch als ze daar al te zien zijn in week 4 of 5 van de bloei.

            Comment


              Het grote hermafrodieten topic

              Ik had enkel zakjes met stuifmeel ,geen enkele banaan te gezien ,en dan zou dat in het oog springen denk ik he ,en zoals ik met m'n neus erop ga hangen altijd lolz ...

              Voor mij geen bananen meneer hahahahaha


              Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

              Comment


                Re: Het grote hermafrodieten topic

                Nee, daar moet je al goed voor gaan kijken. Ik vond er eentje toevallig en plots hing heel de top vol. Met een pincet komen ze vlotjes los, maar je mist er sowieso en het is veel, veel werk.

                Comment


                  Re: Het grote hermafrodieten topic

                  Gebruik ook een pincetje of als'k er makkelijk aan kan uitpietsen let vingers / nagels Hangt af van het aantal dat er groeien hey ,voorlopig heb ik er op 2 dagen nog maar een 6-7 gezien en uitgedaan al. En ik zie nog vrij goed wat dat betreft Beo ,gelukkig geen bril if lenzen nodig nog #lolz

                  De zaadjes die eruit gingen begonnen al wit te zien binnenin en al beetje hard ,dus die moeten al effe in de aanmaak gezeten hebben. Daaraan denk ik ook dat er zich nu momenteel geen nieuwe zaden meer worden gemaakt ,maar die dat er zijn ,dat die klaargestoomd worden om zaad te worden ,dus wat ik zie zitten is al van redelijke grootte bedoel ik.

                  Wat het makkelijk maakt ze op te merken ,m'n toppen beginnen ook nog maar aan te dikken nu net dus ge ziet ze best goed zitten als ze er zijn.

                  Ik zal er natuurlijk we mankeren die tussen de topjes zelf groeien maar die merk ik dan hopelijk wel op tijdens de tweede knip.

                  Tis me een thema'tje die herma's hahaha


                  Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

                  Comment


                    Re: Het grote hermafrodieten topic.

                    444.jpg

                    is dit herma zitte ineens haren en eivorige zakjes op

                    Comment


                      Re: Het grote hermafrodieten topic

                      Dat kunnen we wel voorzeggen, als we het zouden kunnen zien op zo'n wazige foto, maar als je even naar het begin van het topic reist en begint met lezen zul je binnen een half uur zelf je vraag kunnen beantwoorden.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        Re: Het grote hermafrodieten topic

                        Gok eens op gewoon voorbloei in de oksel. Maar idd meer dan genoeg goede voorbeelden in dit topic om de vraag zelf te beantwoorden.

                        Comment


                          Re: Het grote hermafrodieten topic

                          tja heb nu al veel gelezen en gezien aan foto,s maar kan nu echt niet zeggen of ze het zijn ............

                          Comment


                            Re: Het grote hermafrodieten topic

                            Dan zijn ze het niet.. Zo simpel is het.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              Re: Het grote hermafrodieten topic

                              pff, koop ik eens zaad van tegen de €5 omdat het een ouwe klassieker is, blijk al die nest herma te zijn
                              panama red van aceseeds, vier stuks vrouwelijk boven , alle vier al groene dikke noten in week 2 bloei
                              heb van ergernis eentje buitengepleurd vorige week, is geknakt doordat de wind vol op die muur staat en krijgt nu verkeerd licht maar last van de kou heeft ze niet, spijtig,
                              twee de groencontainer(kliko) in en de laaste denk ik dat ik ook uit mijn hok pleur, had gisterne al hard zaadje in week drie , nooit gezien zo snel zaadontwikkeling, wat een zooi
                              bij voorbloei onder hps gezet

                              Comment


                                Re: Het grote hermafrodieten topic

                                Ow, da's minder.
                                En jij had de fem seeds ?
                                Ik heb daar de reguliere nog van liggen, hopelijk hebben die geen fratsen.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X