Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

spint

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    spint

    Korting op 420shop
    toen ik dit zag kwam ik bijna gek. dit heb ik nog nooit
    meegemaakt. ik moet wel eerlyk zyn. ik heb ze van buiten naar binnen gebracht zonder ze te beschermen tegen spint. het is juist ik die tegen iedereen zegt om het grootmoedersreceptje te proberen en dat is water detergent en azijn wat heel goed is maar ik heb het zelf niet gedaan. is dit myn straf?











    de eerste keer in 10 jaar, laat het een les zyn voor jullie en my.

    als er nog vragen zijn omtrent dit geval: shoot
    grtz een weedroker is geen onruststoker.

    #2
    Re: spint

    Flink sproeien met koud water wilt nog wel eens helpen. Had zelf mijn aubergineplanten (buiten in kweektent) onder de spint zitten. Paar keer de tuinslang erop en nu is niks meer te zien.

    Planten van jou zijn wel al in een vergevorderd stadium, maar je kunt nu nog proberen te redden wat er te redden valt. Als je het nog niet vertrouwd is een watercure wellicht een optie.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Re: spint

      Die zitten toch al serieus ver, meer naar je planten kijken man..

      Je kan niet veel meer doen dan de stofzuiger erop te zetten en mss roofwants uit te zetten, je bloei zit al veel te ver om nog producten op je toppen te spuiten.

      Je kan ander es de topics van sir smoke allot over spint nalezen daar zal je wel veel info vinden.
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

      A. The cop!

      Comment


        #4
        Re: spint

        Zonde man!
        Indd, het is al een zeer ver stadium, is mij ook wel eens gebeurd.

        Tja, stofzuigen uitspoelen en kijken wat er overblijft.
        Maar ik zou niet zo snel daar een joint van willen draaien.

        Comment


          #5
          Re: spint

          Als je en plant van buiten naar binnen breng dan gaat je plant in eens zo uit het niets in een andere temperatuur komen veel warmer en dan is de kast op schimmel veel groter
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: spint

            Can someone say ice-o-later?

            Comment


              #7
              Re: spint

              kheb ze nu 4 dagen in donker gezet en ga ze nu trug onder lamp hangen hopend op een redelijk resultaat en ik weet niet of er van roken in orde ga zijn we zien het wel binnen een paar weken.
              grtz en bedankt voor jullie opmerkinge. Een wietroker is geen onruststoker

              Comment


                #8
                Re: spint

                heftig ik gun het je niet maar zijn wel mooie aparte pics of niet ??? zie je niet vaak. allesinds ik heb het nog nooit gezien maar hoe kom je eraan???? want ik zou dat ook echt niet willen ps ik denk niet dat het ooit zover zal komen want ik kijk zowat om de 2 uur hahahaha kan het gewoon niet laten

                Comment


                  #9
                  Re: spint

                  ja devil ik was ook zo maar nu had ik een downer en jammergenoeg moesten de plantjes het bekopen.het is mn straf van jah denk ik
                  grtz een wietroker is geen onruststoker

                  Comment


                    #10
                    Re: spint

                    Oorspronkelijk geplaatst door Daggeroth View Post
                    Can someone say ice-o-later?
                    Yes, I can ! (and I also can say "watercuring")
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment


                      #11
                      Re: spint

                      ja vette spint attack lijkt wel op mijn plant.idd klote voor je .pak de kruimelzuiger en zuig je toppen af,dan spuit je iets tegen spint enkel op je blad.zo kun je t nog een paar dagen redden.oja vergeet de grond niet in te spuiten.als je dan oogst hang je de plant op de kop en dan kruipt de spint altijd naar t hoogste punt.die bovenste gedeelte pleur je dan gewoon weg,en heb je wat je hebtgrtz

                      Comment


                        #12
                        Re: spint

                        Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
                        Yes, I can ! (and I also can say "watercuring")
                        wa-ter-cu-ring

                        I think I can say it to!

                        Comment


                          #13
                          Re: spint

                          heb je lang niet gekeken naar je plant? of gaat dit zeer snel :s?

                          Comment

                          Bezig...
                          X