Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bevruchte wietplanten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bevruchte wietplanten

    Korting op 420shop
    Ik heb drie planten bij een vriend staan en die blijken allemaal bevrucht te zijn door een mannetjesplant uit de buurt. Superjammer want enorme struiken - kan ik nog iets met die planten doen of trek ik ze best gewoon uit?

    #2
    Re: Bevruchte wietplanten

    volgens mij kan je er toch zaadjes vanaf halen.. en dan heb je voor volgend jaar een zooitje zaadjes. en die kan je overigens ook weg geven,
    Last edited by westport; 6 September 2009, 14:15.

    Comment


      #3
      Re: Bevruchte wietplanten

      Okaj, zover was ik ook al

      maar wat is het THC-gehalte van bevruchte planten? is t nog rookbaar, kan je er bv nog hash van maken?

      Comment


        #4
        Re: Bevruchte wietplanten

        yep hash van maken zou ik zeggen en anders gelijk in den ouwen tijd, het zaad eruit en roken. Smaakt wel niet zo lekker maar word je wel wa stoned van
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

        A. The cop!

        Comment


          #5
          Re: Bevruchte wietplanten

          @ smoking fifi als jij daar stoned van wordt heb je nog nooit goede wiet gerookt

          Comment


            #6
            Re: Bevruchte wietplanten

            Oorspronkelijk geplaatst door devils haze View Post
            @ smoking fifi als jij daar stoned van wordt heb je nog nooit goede wiet gerookt
            Het is niet omdat de smaak bagger is en je er meer moet van roken dat je niet stoned word eh

            Gaan we es een dagje samen gaan roken?
            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

            A. The cop!

            Comment


              #7
              Re: Bevruchte wietplanten

              Wiet wat je er nog afhaalt is gewoon goed rookbaar,
              Zijn voldoende mensen die zaad in hun wiet vinden toch?
              Hoor niemand klagen dat die wiet bagger was,het zal alleen minder zijn.

              Grts
              Last edited by misty; 21 February 2019, 16:26.
              Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

              Misty's ABC

              Comment


                #8
                Re: Bevruchte wietplanten

                Ik ga dit topic even bumpen terug ,voel er me zo verveelt over joh ,vandaag ook ontdekt dat bij 3 van de 5 Amnesia's die ik indoor heb
                staan ,er drie herma trekjes vertonen ,het gedeelte van onder tot het midden ongeveer ... ,ik heb gewoon al die troep eraf geknipt !
                Aangezien het van het midden' 'tot boven' totaal nergens te bespeuren is ... het onderste deel met takken en al er
                gewoon af ,moet zeggen dat het allemaal 'fluffy en mini topjes' waren waar de herma's zich in toonden.
                Ik heb natuurlijk een windmolen die continue bijna staat te draaien EN nog andere planten van andere strains ,daar is voorlopig (nog) niks
                te zien dat deze zouden bevrucht zijn door die herma's in de amnesia ,haartjes zijn nog mooi wit overal dus ik hou m'n hart vast joh !
                Zou zonde zijn dat die drie er nog een 10 extra zouden gaan bevruchten zit ik overal met zaad en mindere kwaliteit toch wel ook ...
                Kut gewoon ,pfff steekt men moed in m'n sokken !

                Comment


                  #9
                  Re: Bevruchte wietplanten

                  Goeie bump! 6 jaar oud!
                  Ik baal met je mee kerel. Doe de boel in je hok effe met een natte doek af. Een lichte mist op de planten (en hoge LV) maken stuifmeel kapot, bij vochtige omstandigheden vormen ze een pollenbuis waardoor ze al hun energie verspillen en niet meer levensvatbaar zijn.
                  Wel de toppen vermijden natuurlijk, anders komt er ook nog rot in.

                  Als er bevruchting plaatsvindt, ga je dat het eerst zien in de oksels. Die calyxen worden dan vaak geel voordat de hele top afgerijpt is. Maar elke abnormale zwelling is een teken dat er wat leeft.
                  Meer kan ik je niet meegeven.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Bevruchte wietplanten

                    Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                    Goeie bump! 6 jaar oud!
                    Ik baal met je mee kerel. Doe de boel in je hok effe met een natte doek af. Een lichte mist op de planten (en hoge LV) maken stuifmeel kapot, bij vochtige omstandigheden vormen ze een pollenbuis waardoor ze al hun energie verspillen en niet meer levensvatbaar zijn.
                    Wel de toppen vermijden natuurlijk, anders komt er ook nog rot in.

                    Als er bevruchting plaatsvindt, ga je dat het eerst zien in de oksels. Die calyxen worden dan vaak geel voordat de hele top afgerijpt is. Maar elke abnormale zwelling is een teken dat er wat leeft.
                    Meer kan ik je niet meegeven.
                    Bedankt LR2 ,leuk dat je meeleeft met me ,tis echt balen geloof me ...
                    Venster staat open ,is goed vochtig nu buiten dus de LV zal wel wat omhoog gaan in de kamer ook nu.
                    Als planten bevrucht zijn ,worden de pistels ook bruin ,klopt ? Gaat de plant dan nog verder afbloeien vraag ik me
                    nog af eigenlijk ,of blijft het bij wat er de moment van bevruchting opstaat ? (of gaan de toppen gewoon verder dikken ,maar dan met zaad in?)
                    Hoop gewoon dat ik het goed voor heb ,en dat de meeste van die zakjes nog dicht waren gewoon ,tis me gisteren ,eergisteren ,dag ervoor etc etc
                    totaal niet opgevallen ,en ik ben iemand die met z'n neus in / aan / en op z'n planten zit hoor ,door die beestjes eens te hebben ,niet meer gerust
                    in ,dus gaat er regelmatig een serieuze controle door ,en tis me nooit opgevallen ,tot op vandaag dus hoop dat het kwade nog niet 'TE' geschied
                    gaat zijn ,baal baal baal

                    Top dat je me de info nog eens meegeeft LR2 ,je bent een toppertje op JD !

                    Comment


                      #11
                      Re: Bevruchte wietplanten

                      Als planten bevrucht zijn worden de pistils bruin. Maar dat kan ook andere oorzaken hebben.. Dat is een indicatie, maar geen zekerheid dus.
                      Zekerheid krijg je pas als je ziet dat de calyxen harder zwellen dan de omliggende. Dat zie je binnen een week of twee al, qua formaat kunnen ze bijna 50% verschillen.

                      Planten bloeien gewoon door, ook al zijn ze bevrucht. De legende gaat dat ze dan minder THC/kristallen zouden aanmaken. Maar de wetenschap is er over eens dat THC en andere stoffen waarschijnlijk
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Re: Bevruchte wietplanten

                        Kheb de mijn afgebloeid. Dubbele dosis green sensation maakt ze onbevruchtbaar. Wiet was niet van mindere kwaliteit. Heb een paar zaadjes gevonden, dat was het. Veel van dat stuifmeel is impotent naar mijn mening.

                        Comment


                          #13
                          Re: Bevruchte wietplanten

                          Bedankt voor de goede uitleg hierboven LR2 [emoji106]🏼

                          @Beowulf laat me hopen dat het hier ook zo is ...
                          Green Sensation is een PK. Booster zoals 13-14 ?


                          Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

                          Comment


                            #14
                            Re: Bevruchte wietplanten

                            Green sensation is een booster van Plagron, geen idee van de samenstelling. Verhoogt de suikerproductie. Je ziet direct resultaat, dus ik dacht goh. 3 ml per liter, twee dagen later bruine pistels. Ik ging echt geen 12 planten weggooien. Voor de rest elke paar dagen bananen plukken. Dacht een hok vol zaden te hebben, maar dus maar 1 plant had er last van en meer dan een 20 tal heb ik er niet gevonden. Ik rook nu zelf niet, maar kheb van kameraden toch gene slechte commentaar gehoord. Maar mss was dat dan onder het motto een gegeven paard ni in de bek kijken

                            Comment


                              #15
                              Re: Bevruchte wietplanten

                              Dubbele dosis green sensation maakt ze onbevruchtbaar

                              Comment

                              Bezig...
                              X