Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buiten in pot , welke grond ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    buiten in pot , welke grond ?

    Korting op 420shop
    Hey , ik ben misschien van plan om ineens een wietplantje in een pot te zetten in m'n achtertuin en snachts er iets over te doen omdat er een oranje lamp brand als het donker word .
    welke grond kan ik het best gebruiken ? is cocos hierbij een optie ? of best niet doordat al de voedingsstoffen weg worden gespoeld door de regen ? .

    greetz

    #2
    Re: buiten in pot , welke grond ?

    ik heb ooit eens een monsterplant gekweekt buiten in de grond gewoon een gat gemaakt
    van +- 50 liter !cocos 40 liter grond ! ! dit vervolgens weer terug scheppen maar dan losse aarde gemixed met wat cocos +- 5 liter ! dan houd je een gat over van 10 liter vul dit weer met cocos 75 % en 25 procent aarde ... wel beginnen met een stek of voorgegroeit plantje , dit moet de klus klaren !!

    Comment


      #3
      Re: buiten in pot , welke grond ?

      Hij wilt buiten in een POT een plantje kweken.

      In het begin gewoon zaai en stek grond en daarna kan je bv Plagron Batmix gebruiken.

      Je kan ook zelf je grond samen mengen maar daar weet ik zelf niets van,


      Peace

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: buiten in pot , welke grond ?

          Potgrond + perliet + wormenmest = uberplant.

          Als je merkt dat je planten na verloop van tijd toch wat voeding kunnen gebruiken, kan je ook wormenmest doen oplossen in je water.
          Wormenmest in een handoek, handoek dicht, handoek in het water laten weken. Het is net zoals thee zetten.

          Je mag zelfs al een beetje wormenmest in de zaai-/stekgrond mengen.

          Greetz,
          zion

          Comment


            #6
            Re: buiten in pot , welke grond ?

            Mooie optelsom Zion
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: buiten in pot , welke grond ?

              Ben nochtans niet zo goed in wiskunde.

              Comment


                #8
                Re: buiten in pot , welke grond ?

                ik heb universele grnd met bloedmeel en beender meel en wormen mest als ik het goed spel iedergeval volgens mij dienen die drie alleen voor meer lucht in de grond wie weet mis heeft heet voedings stoffen stond wel op stikstof en meer dingen mischien is eht wat voor je bij elkaar ben je denk met alles 12euro kwijt

                Comment


                  #9
                  Re: buiten in pot , welke grond ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door johnny
                  ik heb universele grnd met bloedmeel en beender meel en wormen mest als ik het goed spel iedergeval volgens mij dienen die drie alleen voor meer lucht in de grond wie weet
                  Misschien kan je voor je reageert het een en ander opzoeken? Bovenvermelde voedingsstoffen zijn om je plant te voorzien van extra energie, niet voor luchtigheid. Wil je een luchtige grond, zeef dan je potgrond of voeg wat perliet toe.

                  Dit doet me een beetje denken aan dat ene programma met Bill Cosby, jullie kennen de titel vast wel ... "Kids say the darnest things"

                  Greetz

                  Comment

                  Bezig...
                  X