Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 1ste kweek

    Hoe warm is het op de hoogte van de toppen?
    Volgens mij zien je plantjes een beetje af van de warmte.

    Peace

    Comment


      #47
      Re: 1ste kweek

      Nu is het er 29,6 en het was er deze week zelf bijna 33 graden. Ik weet dat het te heet is maar ja. Heb de afzuiger vol aan maar met die warme buitenlucht erbij helpt het niet zoveel

      Comment


        #48
        Re: 1ste kweek

        Je ventilator tussen de ruimte van je lamp en je toppen laten blazen. Mengt die verschroeiende hitte van die lamp met verse lucht en zal daar wat koeler zijn ter hoogte van je toppen.

        Grtz

        Comment


          #49
          Re: 1ste kweek

          Bedankt, heb meteen nog een ventilator bovenin gehangen. Er hangen nu 3 ventilatoren in dus nu hebben ook de allerhoogste toppen een briesje

          Comment


            #50
            Re: 1ste kweek

            De White Skunk moet nog 3 tot 4 weken bloeien en is dus op de helft. Klopt het dat een aantal haartjes al wat bruinig worden of is dat te snel?

            Comment


              #51
              Re: 1ste kweek

              Is normaal dat ze bruin worden in deze periode. Ze zullen sneller gaan verkleuren nu, desondanks komen er ook nog frisse nieuwe bij .

              Grtz

              Comment


                #52
                Re: 1ste kweek ....bladproblemen!

                Dag 52. Alles ging goed tot een paar dagen terug.

                Van onder uit de plant worden de bladeren, grote en kleine, licht groen en daarna beetje geel en dan vallen ze eraf. Je ziet ook dat de onderste bladeren die iets lichter worden gaan hangen

                Als ik op dit forum zoek lijkt het het meest op stikstof tekort

                Ze staan in growshop aarde, merk gold, en ze krijgen 1,2 liter water per dag p.p. en dan om de dag met voeding Terra Flores zoals op de fles staat 5ml/1l. 2 planten zijn 1.85m- 1.95 m en de snelst bloeiende is rond de 1.60m en ze moeten nog 3 tot 5 weken bloeien.

                Krijgen ze teveel water? of te weinig? of te weinig voeding? of is de aarde "op" en kan ik er dan gewoon wat nieuwe aarde bovenop gooien?

                Verder heb ik in 1 top een aantal kleine nieuwe blaadjes met een bruin puntje en een aantal bruine vlekjes op het blad. Heb alles gecheckt maar zie dit maar bij 1 topje op een 6-tal blaadjes. Gister ondekt en was vandaag niet erger...... Borium probleem?

                waaah het ging zo goed allemaal en hoop dat iemand raad heeft

                Comment


                  #53
                  Re: 1ste kweek

                  Je planten staan super gezond, mooi met de bladeren staan diagonaal naar boven en vragen achter het licht ( wil zeggen dat je de juiste PH te pakken hebt )

                  Grtz

                  Comment


                    #54
                    Re: 1ste kweek

                    gelukkig! maar er vallen per plant een 2 tot 3 bladeren per dag af en er zien er nu een 6 tal per plant (!) lichtgroen en slap uit en lijkt dus of die er morgen ook af gaan vallen bovenin is alles oke

                    Comment


                      #55
                      Re: 1ste kweek

                      Dit komt omdat de bladeren onderaan wat minder licht ontvangen en ze zich een beetje gedraagt alsof het herfst is.

                      Grtz

                      Comment


                        #56
                        Re: 1ste kweek

                        Echt mooie planten heb jij ijscoman!

                        Comment


                          #57
                          Re: 1ste kweek

                          @ knetterleip bedankt ben er trots op haha, moet wel zeggen dat ik er elke dag een uurtje mee bezig ben, alles checken en wateren en dan kan ik er zo nog uren naar kijken

                          @ Bobo, erg bedankt voor de geruststellende reacties en je altijd nuttige informatie!!

                          Ik zal dit weekend weer wat foto's droppen

                          Comment


                            #58
                            Re: 1ste kweek

                            Wil niet zeuren maar het word wel veel erger.... Kijk het kleurverschil met de rechterplant
                            Attached Files

                            Comment


                              #59
                              Re: 1ste kweek

                              Verder nog wat foto's van vandaag, dag 54 in de tent. De andere twee hebben ook een paar geel/ groene bladeren onderin maar niet zo erg als de rechter. Zouden ze toch teveel water krijgen?
                              Last edited by ijscoman1; 15 October 2008, 16:55.

                              Comment


                                #60
                                Re: 1ste kweek

                                Vertel eerst eens welke soort het is ? En als je bijna aan dag 60 zit en het is een indica is het volkomen normaal dat je bladeren geel worden, je planten zijn dan aan het afrijpen. Is het een sativa voeding omhoog.

                                Grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X