Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: 1ste kweek

    Die dikke top hiervoor is een White Skunk en die rechter met het gele blad is ook een White Skunk alleen is die veel langer en veel minder ver met bloeien. De linker is al heel ver maar blijft wel het meest groen zoals je ziet en heeft de dikste toppen, je zou eerder zeggen dat die het zou krijgen. Links achter is de 4 Way, ook erg lang bijna 2 meter en is ook nog niet ver, zeg maar evenver als de rechter White Skunk

    White Skunk is een Indica/Sativa, kruising tussen White Widow en Super Skunk. Bloeitijd 50-55 dagen
    4-Way is 1/4 Indica, 1/4 Ruderalis, 1/4 Skunk#1 en 1/4 Sativa. Bloeitijd 45-60 dagen

    De ene WhiteSkunk is dus veel verder dan de andere

    Comment


      #62
      Re: 1ste kweek

      Lekker :o , Geef je ze nog voeding nu ? Geen voeding meer geven en je plant zal nog een tiental dagen of iets meer afrijpen, en dan is het tijd voor de oogst ...

      Grtz

      Comment


        #63
        Re: 1ste kweek

        Geef ze nog steeds om de dag voeding maar de 4Way en die Whiteskunk zien eruit alsof ze nog een week of 3/4 moeten en die andere wat korter

        Comment


          #64
          Re: 1ste kweek

          Hoe kan ik die eerste plant het beste drogen, wil het in de tent doen maar dat kan dus niet omdat die andere 2 nog niet klaar zijn

          Comment


            #65
            Re: 1ste kweek

            Als je zeker bent van de 4Way en die Whiteskunk nog een twee weken voeding, bij de andere nog een week gewoon water. Anders rook je voeding op.

            Grtz

            Comment


              #66
              Re: 1ste kweek

              Oke, ik geef vanaf vandaag de 1ste WhiteSkunk geen voeding meer. Hoe kan ik de plant het beste knippen als hij klaar is over 10-14 dagen? Aan alle lange stengels de bloemen laten zitten en bladeren eraf halen en op de kop hangen te drogen of direct helemaal knippen en de losse toppen gezamelijk laten drogen

              Het knipt natuurlijk wel makkelijker als ze nog vers is denk ik

              Ga het maar op zolder drogen omdat de tent nog bezet is. Neem aan dat ze in het donker moeten drogen

              Comment


                #67
                Re: 1ste kweek

                oogsten-en-drogen-t232.html Mischien heb je hier iets aan.

                Grtz

                Comment


                  #68
                  Re: 1ste kweek

                  Dat wordt een mooie oogst :o
                  Echt zo lange toppen, kunt ge iemand mee bewusteloos slagen
                  Voor te drogen gebruik ik gewoon kleren kast met wat krantenpapier (klerenhangers zijn heel handig om toppen aan te hangen)
                  deur op een kiertje en een klein ventilatorke op laagste stan, heeft altijd goed gewerkt bij mij. Na twee weken is het dan wel smoorbaar.
                  Maar best nog wa langer laten rijpen (zoals wijn) in confituurpotten (weckpotten zijn ook heel goed en groot) en hetgeen ik wa sneller
                  wil opsmoren steek ik in houte sigarenkistjes, da is gemaakt om rookwaar in te bewaren dus ook weed
                  peace

                  Comment


                    #69
                    Attached Files
                    Last edited by ijscoman1; 15 October 2008, 16:54.

                    Comment


                      #70
                      Re: 1ste kweek

                      Temp op dit moment 28,1 en de lv is 44. De Whiteskunk die bijna klaar is krijgt nog steeds nieuwe witte haartjes erbij en de toppen worden nog steeds dikker.

                      De 4 Way groeit trouwens nog, al is het heel langzaam. De top loopt scheef langs het filter en raakt nu bijna het dak van de tent. Doordat hij al een beetje gebogen is maakt hem ongeveer 2.05m. Eigenlijk krijgen de hoogste toppen van de 4 Way en de gele WS geen direct lamplicht wat mij natuurlijk minder opbrengt maar dat is jammer dan. Ga de planten nu niet meer buigen of onnodige stress bezorgen.

                      Hier nog wat pics
                      Attached Files
                      Last edited by ijscoman1; 15 October 2008, 16:56.

                      Comment


                        #71
                        Re: 1ste kweek

                        ziet er heftig uit man

                        Comment


                          #72
                          Re: 1ste kweek

                          Oorspronkelijk geplaatst door darkiess
                          ziet er heftig uit man


                          Thanx, ik doe mijn stinkende best en de dames ook!

                          Over stank gesproken, ze ruiken nog niet sterk. Als de tent open is ruik je ze maar heel licht maar als de tent dicht is ruik je niets... of ik ben al zo gewend aan wietlucht

                          Comment


                            #73
                            Re: 1ste kweek

                            hee ijsco,

                            Zou je eens een foto kunnen maken van buiten de tent dat we ze in vol ornaat kunnen zien.
                            Je gaat er in ieder geval lekker lang van kunnen smoken !

                            succes verder !!

                            Comment


                              #74
                              Re: 1ste kweek

                              Goe bezig ijscoman

                              Comment


                                #75
                                Re: 1ste kweek

                                Oorspronkelijk geplaatst door scrapy
                                hee ijsco,

                                Zou je eens een foto kunnen maken van buiten de tent dat we ze in vol ornaat kunnen zien.
                                Je gaat er in ieder geval lekker lang van kunnen smoken !

                                succes verder !!

                                Beter als dit heb ik niet, lamp hangt andersom anders raakt hij wat toppen
                                Last edited by ijscoman1; 15 October 2008, 16:56.

                                Comment

                                Bezig...
                                X