Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 1ste kweek

    De 4-Way en WS2 aan het drogen, hoop dat er wat van overblijft

    Attached Files
    Last edited by ijscoman1; 15 October 2008, 17:02.

    Comment


      Re: 1ste kweek

      Proficiat ijscoman!
      +Je hebt er voor "gezwoegd", laat het u smaken!

      Comment


        Re: 1ste kweek

        Vanmorgen de White Skunk 2 geoogst Hij ziet er heel anders uit als WS 1 dus 1 van de 2 is een ander soortje. Deze heeft echt hele dunne topjes maar is wel lekker sterk, sterker dan de 1ste plant maar wel weer minder zoet.

        Veel tak, blad, maar sterk en lekker

        totaal 108,2 gram van deze plant
        Attached Files
        Last edited by ijscoman1; 15 October 2008, 17:02.

        Comment


          Re: 1ste kweek

          Mm dat ziet er lekker uit.
          Laat het je smaken!

          Peace

          Comment


            Re: 1ste kweek

            Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
            Mm dat ziet er lekker uit.
            Laat het je smaken!

            Peace


            Zal zeker lukken!

            Ben nu bezig de 4-Way te oogsten en dat gaat fijn. Foto's volgen straks

            Comment


              Re: 1ste kweek

              Ik kijk er naar uit

              Peace

              Comment


                Re: 1ste kweek

                Oke, de laatste plant is klaar! Opbrengst van de 4-Way is 93,6 gram

                Deze smaakt ook wel fijn, beetje scherp maar niet te overdreven
                Attached Files
                Last edited by ijscoman1; 15 October 2008, 16:50.

                Comment


                  Re: 1ste kweek

                  Laat het je smaken en geniet met mate(n) .

                  Grtz

                  Comment


                    Re: 1ste kweek

                    Zo, jij hebt je eigen rokertje.
                    Ziet er meer dan prima uit, laat het je smaken!



                    Peace

                    Comment


                      Re: 1ste kweek

                      Eigenlijk is dit het einde van de eerste kweek en kan nu een paar maanden roken

                      Totaal score:

                      White Skunk 1: 84,3 gram
                      "White Skunk" 2: 108,2 gram
                      4-Way: 93,6 gram
                      ------------------------------------
                      totaal 286,1 gram



                      Deze eerste kweek is me prima bevallen en ga na de zomer met nummer twee beginnen. Weet alleen nog niet hoe en wat voor soort.

                      Heb al wel wat leuks gevonden bij Sannie seeds. Herijuana of Anesthesia lijkt me zeer fijn. Maar dit is niet gefeminiseerd zaad geloof ik en wil dit eigenlijk wel en dan zal het White Widow of Orange Bud worden.
                      Hoe word vrouwelijk zaad eigenlijk gekweekt? Of is het beter om gewoon zaad te gebruiken?

                      Dit was een goede leerfase voor mij en heb het dan ook simpel gehouden met groei en bloei voeding. De volgende kweek ga ik ook met Cannabooster en PK 13/14 aan de slag. PH en EC ga ik de volgende ronde nog niets mee doen aangezien het nu ook goed ging de gehele kweek.

                      Verder heb ik veel geleerd over ziektes, teveel of tekorten aan bepaalde stoffen en hoe je dat herkent en over beestjes. Weet niet wat voor beestjes ik had maar hebben dus schijnbaar toch geen echte invloed gehad op de planten waar ik eerst wel bang voor was. Volgende keer wel sneller de mannetjes verwijderen en verbannen naar de groene kliko want heb dus in alle drie de planten aardig wat zaadjes zitten wat ten koste van de toppen ging. Anders was dus de opbrengst een stuk hoger geweest.

                      Ook zal ik tijdens de volgende kweek de boel eerder in de bloei zetten. Had nu 2 planten van 2 meter erbij staan en dat is toch wat te hoog voor de tent. Ik ga dan dus weer beginnen met het liefst 3 of 4 vrouwen waarvan ik 1tje laat groeien, 1tje of twee ga toppen en de laatste ga fimmen.

                      Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de reacties en de handige tips tijdens mijn kweek en zal er 1tje op jullie dampen Special thanx to Bobo!
                      Hoop dat bij de volgende kweek iedereen weer zo enthousiast is

                      Ik zal ook jullie verslagen en andere onderwerpen blijven volgen op dit zo handige forum en tips en vragen blijven welkom natuurlijk!!

                      Comment


                        Re: 1ste kweek

                        Oorspronkelijk geplaatst door ijscoman1
                        Hoe word vrouwelijk zaad eigenlijk gekweekt? Of is het beter om gewoon zaad te gebruiken?
                        Vrouwelijk zaad word geproduceerd door met middel van gliberine (chemische reactie) namelijk een vrouwelijke plant verplichten mannelijke bloemen aan te maken. Bij dit zaad is de kans op hermafrodieten hoog.

                        Bij gewoon zaad kom je minder vaak een hermafrodiet tegen en deze zijn ook beter geschikt om moederplanten uit te kweken.

                        Grtz

                        PS: mooi eind verslagje

                        Comment


                          Re: 1ste kweek

                          Oke weer wat geleerd. Chemisch klinkt toch niet zo fijn Zal de volgende kweek waarschijnlijk dan voor normaal zaad gaan. Ga dan weer twee soorten kweken waarvan in ieder geval Herijuana en misschien Anestesia of een ander soortje

                          Comment


                            Re: 1ste kweek

                            Herijuana!
                            Als je daar wat over opzoekt lees je alleen maar goede dingen.

                            Ale, op naar de volgende kweek!


                            Peace

                            Comment


                              Re: 1ste kweek

                              haha mooi zo. Is ook supersterk met thc tot 25% geloof ik. Zal nog wel wat meer info verzamelen over de soorten die ik ga kweken. De ene is natuurlijk makkelijker dan de ander.

                              Comment


                                ik ga binnekort na mn lowryder kweek beginnen met een heel leuk kweek

                                onder een hps 250 watt details horen jullie later wel onder een mijn topic die iki ga beginnen..

                                maar gaat lekker man

                                Comment

                                Bezig...
                                X