Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer binnen kweken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Eerste keer binnen kweken

    Ja waarts, lampen die niet heet worden zoals TL of spaarlampen kan je er zelfs een 5mm vanaf plaatsen.
    Zelfs 1mm


    Als ik aan mijn binnenkasje begin koop ik mij ineens een 400 watt groeilamp.
    Ik heb bij iemand gezien die ze klein kon houden, dat wens ik ook
    En dat zou jij ook wensen moest je weten hoeveel meer wiet er verschijnt op planten met korte internodes.

    Succes ermee

    Comment


      #17
      Re: Eerste keer binnen kweken

      aaah ik zie het ja,

      Ik sprak vanmiddag een maatje van me en die vertelde dat een natrium lamp veel beter effect heeft op de kwaliteit van de wiet, is dit waar en scheelt het veel. want zo'n lamp kost weer een partij geld natuurlijk.
      Of kan het dus ook gewoon met een TL.

      Als ik die planten klein en breed had willen houden moet ik daar vanaf het begin mee beginnen om de lamp er zo dicht op te hangen zeker dus dat is weer voor de volgende keer, al doende leert men he.

      Groetjes Waarts

      Comment


        #18
        Re: Eerste keer binnen kweken

        Zo er zijn weer 9 dagen verstreken, de planten staan nu ongeveer 2 weken in bloei en het ziet er goed uit!

        [attachment=0:3pre0zmx]DSCN1401.JPG bud.jpg[/attachment:3pre0zmx]

        Groetjes Waarts
        Attached Files

        Comment


          #19
          Re: Eerste keer binnen kweken

          Dat gaat nog goekomen bij u waarts
          Succes ermee, laat maar zien hoe ze evolueert he

          Laters

          Comment


            #20
            Re: Eerste keer binnen kweken

            Ziet er idd goed uit .
            Kan je ook eens een foto van bovenaf trekken?
            Verzorg ze goed en hou ons op de hoogte .

            Peace

            Comment


              #21
              Re: Eerste keer binnen kweken

              zo hier ff een foto van 1 plant in totaal,
              Het is allemaal nogal krap in het hokje dus ik kan niet normaal foto's maken van de totale 5 planten.

              [attachment=0:gxqsep4n]DSCN1404.JPG totaal.jpg[/attachment:gxqsep4n]

              Groetjes Waarts
              Attached Files

              Comment


                #22
                Re: Eerste keer binnen kweken

                Ziet er goed uit naar mijn amateur-ogen
                Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

                Comment


                  #23
                  Re: Eerste keer binnen kweken

                  Zo nu ongeveer 3 weken in bloei.
                  Dit is een van de topjes die er aan zitten de rest blijft iets achter weet niet waar het aan ligt maar het zal wel goedkomen hoop ik, woensdag voor 2 weken naar Curacao en als ik dan terugkom hoop ik dat de toppen nogal wat gegroeid zijn (maat van me verzorgd ze in die tijd)
                  daarna maak ik wel weer foto's

                  [attachment=0:3lkwifqv]DSCN1406.JPG top.jpg[/attachment:3lkwifqv]

                  Groetjes Waarts
                  Attached Files

                  Comment


                    #24
                    Re: Eerste keer binnen kweken

                    Tl-kweken gaat ook hoor, maar je moet gewoon veel meer nadenken over uw licht, welke toppen beschijn ik het meest en je moet ze constant verhangen. En idd de cool-white tl-lampen kunnen vlakbij uw plantje hangen (deze is zeer geschikt voor de groei, veel professionele kwekers gebruiken die daar ook voor). Maar om er grotere opbrengst te krijgen raad ik u aan om tijdens de bloei er een warm-white tl-lamp in te steken (kwesti van het juiste lichtspectrum). Het nadeel daarvan is echter dat deze veel warmer worden en dus best iets verder hangen van je plantje (ongeveer 5cm).
                    Je moet niet met tl kweken om grote opbrengsten te verkrijgen, maar gewoon voor het plezier. En dat het minder kwaliteit zou opleveren is volgens mij onzin. Hetgeen ik al met mijn tl al heb kunnen kweken was beter dan hetgeen je in de meeste coffeeshops kunt krijgen.
                    Om u een idee te geven, check even m'n fotos: http://jointjedraaien.nl/wietforum/oit-t1036.html
                    Nog veel succes.
                    Peace

                    Comment


                      #25

                      Comment


                        #26
                        Re: Eerste keer binnen kweken

                        Zo alles weer heel terug van vakantie,
                        er zitten al flink bruine haartjes op de topjes. ook op de onderste
                        dus ik heb ze nu 2 dagen in het donker en daarna wil ik gaan drogen
                        het zal geen hoge opbrengst worden maar ik hoop dat het toch een beetje te roken is.
                        hier wat fotootjes hoe het er nu bij staat

                        [attachment=1:3vvx5aqq]DSCN1571.JPG 5.jpg[/attachment:3vvx5aqq]

                        [attachment=0:3vvx5aqq]DSCN1573.JPG 5.jpg[/attachment:3vvx5aqq]

                        Hoe kan ik het beste gaan drogen?
                        onderaan afknippen en ondersteboven hangen
                        moet ik alles bladeren er nog afhalen of kan ik die laten zitten

                        Groetjes Waarts
                        Attached Files

                        Comment


                          #27
                          Re: Eerste keer binnen kweken

                          Tip:

                          http://jointjedraaien.nl/wietforum/p...=drogen#p10848

                          Comment


                            #28
                            Re: Eerste keer binnen kweken

                            zo net alles afgeknipt en netjes ondersteboven gehangen in een donker hokje.
                            denk dat het niet veel zal worden, omdat ze bijna geen vertakkingen hebben.
                            De volgende keer dus de lamp meteen op de planten hangen en niet een halve meter erboven zodat hij wel vertakt en niet zo snel groeit

                            [attachment=1:epoigk0g]drogen.jpg[/attachment:epoigk0g]

                            [attachment=0:epoigk0g]drogen 2.jpg[/attachment:epoigk0g]

                            Groetjes Waarts
                            Attached Files

                            Comment


                              #29
                              Re: Eerste keer binnen kweken

                              Je hebt je eerste proeverke bijna binnen en zoals je zelf zegt, volgende keer lamp naar beneden .

                              Grtz

                              Comment


                                #30
                                Re: Eerste keer binnen kweken

                                al die leuke topics over binnen kweken (heb nog een leuke zolder) ziet er leuk uit man hopen dat het smaakt.

                                Comment

                                Bezig...
                                X