Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffee shop "de Tulp"in Zwolle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffee shop "de Tulp"in Zwolle

    Korting op 420shop
    Vlak bij de peperbus zit coffeeshop de Tulp

    klein maar gezellige zaak waar altijd vriendelijk personeel werkt, eigenaar is bijna altijd aanwezig en niet schuw om een praatje.
    Buiten bij de deur altijd een bewaker aanwezig dus rottigheid zul je er niet vinden binnen.
    Voorin de shop vind je de bar met daarachter een leuek dame die vriendelijk is en heel behulpzaam. Koffie en thee zijn daar in verschillende smaken te verkrijgen.

    De kwaliteit van de wiet is redelijk constand , motto eigenaar": liever een euro duurder dan troep !

    achter de eerste ruimte heb je de koffie tafel waar je gezellig kunt zitten , of in een luie stoel kunt neerploffen.
    TV staat altijd aan en er hangt een egzellige kroeg sfeer.

    Voo rons een reden om er regelmatig een even heen te gaan en gezellig te kletsen en te smoken.

    Zeker een aanrader !

    #2
    Re: Coffee shop "de Tulp"in Zwolle

    Oorspronkelijk geplaatst door swingers View Post
    De kwaliteit van de wiet is redelijk constant , motto eigenaar": liever een euro duurder dan troep !

    Voo rons een reden om er regelmatig een even heen te gaan en gezellig te kletsen en te smoken.

    Zeker een aanrader !
    Heey, ik woon in Zwolle maar ik ben nog nooit de tulp binnen geweest. Wij gaan vaak naar de binnenhof voor crystal skunk, sky high voor double dragon en indien we haze willen hebben is dit hier ook verkrijgbaar.

    Zijn er bepaalde weedjes (lekker + sterk) die je me aanraad uit de tulp?

    Groeten,

    Conker

    Comment


      #3
      Re: Coffee shop "de Tulp"in Zwolle

      Binnenhof gister geweest (: zeker goede shop , en redelijk groot 3 etages, boven kun je ook darten (H) en sowieso hoor je vaak opgezwolle/fakkelbrigade en we hebben een bubblegum gerookt en een lekker hasje
      Zeker een aanrader binnenhof , tulp even binnen geweest maar alleen gehaald , was te druk .. :p

      Comment


        #4
        Re: Coffee shop "de Tulp"in Zwolle

        De Tulp is zeker 1 van de betere shops in Zwolle. Goede rookwaren voor een degelijke prijs. Double Dragon is een aanrader en soms hebben ze ook een heerlijke haze soort. Deze word wel alleen verkocht per 10 euro. Ook heb ik wel een paar keer wiet gehad die nog niet 100% droog was, maar na een paar daagjes laten liggen met het zakje open is dit ook prima te roken. Op de zomerdag is het ook mogelijk om op een klein terrasje achter de shop de zitten.

        Comment


          #5
          Re: Coffee shop "de Tulp"in Zwolle

          Ik bezoek deze shop regelmatig,ze hebben er supervette Hya hasj.En mooie vrouwen die je helpen.

          Comment


            #6
            Re: Coffee shop "de Tulp"in Zwolle

            kom hier af en toe als ik in zwolle ben, idd wel chille shop met goede kwaliteit.
            maar voor hasjes ga ik toch altijd naar balance in zwolle

            Comment


              #7
              Re: Coffee shop "de Tulp"in Zwolle

              Ik was er laatst met bevrijdingsdag. Prijs/kwaliteit vond ik echt super.
              Ze hebben misschien niet zo'n groot menu, maar dan weet je ook zeker dat je geen verkeerde keus kan maken. En de wiet was goed gedroogd (in tegenstelling tot de shops in almelo, waar je soms 'zompige' wiet krijgt waar nog maar de helft van het gewicht overblijft wanneer je de zaak fatsoenlijk hebt gedroogd...)

              Comment


                #8
                Re: Coffee shop "de Tulp"in Zwolle

                Hey,

                Van de week bij de tulp geweest en heb dragon wietje gekocht mooie compacte top ..
                en hele fijne High

                grt Fer

                Comment


                  #9
                  Re: Coffee shop "de Tulp"in Zwolle

                  Gister was ik in de New Balance, heerlijke Cheese hebben ze daar! Helaas is er geen sprake van klantvriendelijkheid. Het Binnenhof daarentegen heeft de beste sfeer en kan je darten, daar ga ik dan ook wel het vaakst heen!

                  Comment


                    #10
                    Re: Coffee shop "de Tulp"in Zwolle

                    Leuk om te lezen! Ik kom af en toe eens in Zwolle. Ben alleen maar in skyhigh geweest, puur omdat het dichtbij is vanaf de plek waar ik altijd verblijf. Ben niet echt weg van het personeel daar, maar de bubblegum was wel goed.

                    Comment


                      #11
                      Re: Coffee shop "de Tulp"in Zwolle

                      Skyhigh is naar mijn mening de minste shop, echter wel makkelijk bereikbaar vanaf station..
                      Binnenhof en Tulp zijn de besten, lekker in het centrum en goeie wietjes.
                      - Kweekverslag 2015

                      Praten tegen je plant helpt!

                      Comment


                        #12
                        Re: Coffee shop "de Tulp"in Zwolle

                        Een maandje terug 2 joints White Widow gekocht bij de Tulp. Hiervoor rookte ik joints die een ander had gedraaid. Omdat ik geen roker ben, en niet zelf kan draaien, dacht ik het beste af te zijn met kant en klare joints. Nee dus. Te veel tabak naar mijn smaak. Dat ligt denk ik niet aan de Tulp. De wiet was goed. Volgende keer toch maar zelf proberen te draaien.

                        Comment


                          #13
                          Re: Coffee shop "de Tulp"in Zwolle

                          De tulp hebben de goede white widdow

                          Comment


                            #14
                            Re: Coffee shop "de Tulp"in Zwolle

                            Nou zo best is die white widow van de tulp helemaal niet, de prijs is wel aardig oke met 8 euro de gram. Maar Dan is tie veelal te vroeg geoogst, en als je eens een topje onder microscoop houd moet je zoeken naar de trichomen.. Lijkt haast wel of de wiet getrommeld is en veel van de hars kristallen er al af zijn gehaald om hasj of zo te maken. Ik zelf word niet stoned of echt minimaal van deze.

                            Dan ben je in mijn ogen beter af in the new balance voor CrystalWhiteWidow ik ken de eigenaresse vrij goed en weet 100% zeker dat ze enkel kwaliteit aanbied. Daar betaal je dan ook wel dik voor uiteraard.

                            schrok me de tering wat een beetje IceOlator tegenwoordig kost das dan ff 28 euro de gram.

                            Pff en dan de skyhigh... dat is een lachertje opzich.. De eigenaar koopt hier in de buurt alles als het maar lekker goedkoop word aangeboden, heb er al eens een hele partij heen zien gaan die vol met rot zat en dat was geen enkel probleem.. En dat gaat dan ook nog eens onder een andere noemer op de lijst. Ik vind dat maar niks, je hoort op zn minst te krijgen wat je besteld.

                            Comment


                              #15
                              Re: Coffee shop "de Tulp"in Zwolle

                              Ik praat over 5 jaar geleden

                              Comment

                              Bezig...
                              X