Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop de BAZAR in Apeldoorn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop de BAZAR in Apeldoorn

    Korting op 420shop
    Ja ja, ook in lichtstad Apeldoorn bevinden zich shops.

    Hier ben ik geregeld te vinden. Mede omdat deze midden in stad zit en ruim en overzichtelijk is.. mede omdat ze hier de de highlifecup winnaar van dit jaar in huis hebben.. Santa!!!!

    Voor 8 euries de gram is het een heerlijk wietje, mocht je nog eens in dit gehucht belanden, vlakbij het gemeentehuis, bijna er tegenover, kan niet missen!

    #2
    Re: Coffeeshop de BAZAR in Apeldoorn

    Blower, hoe toepasselijk, dankjewel voor de review,

    Als ik daar ooit kom zal ik een bezoekje brengen, dat beloof ik

    Comment


      #3
      Kom ik ook vaak. Vooral de Super Silver Haze en Black Widow Haze zijn mijn favo's hier..

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop de BAZAR in Apeldoorn

        Ik kom er nooit, maar het valt me op dat er weinig coffeeshops zijn in Gelderland...
        Of staan er gewoon weinig op het forum

        Als je er nog 1 weet voeg hem toe!
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


        • Ipie
          Ipie commented
          Editing a comment
          Reclame?

        #5

        Comment


          #6

          Trip down memory lane !!

          Woensdag hakdag in het bunkertje, 25 gulden halen, 25 gulden gratis.

          De waterpijp, heerlijke skuf, uiteraard zelfgemaakt uit de koffiemolen waarin iedereen zijn eigen wiet maalde. Kocht je daarna je eigen wiet nog een keer !

          Hoe heet die kleine shop ook alweer, waar je gratis kon tafelvoetballen ? Je kwam binnen, dan had je een barretje en een paar stoelen. Was midden in het centrum, aan het eind van de straat kon je lekker shoarma eten ?
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #7
            Helaas heb ik al mijn guldens al ingewisseld voor Euro's
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #8
              Ik zeg ook, memory lane. Dat betekend in het verleden, vroegah, toen er nog guldens waren !
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #9
                Re: Coffeeshop de BAZAR in Apeldoorn

                Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
                Trip down memory lane !!

                Hoe heet die kleine shop ook alweer, waar je gratis kon tafelvoetballen ? Je kwam binnen, dan had je een barretje en een paar stoelen. Was midden in het centrum, aan het eind van de straat kon je lekker shoarma eten ?
                Dan bedoel je denk ik De palm! ( is nu wel verbouwd)

                En ter update: De Uprising is helaas gesloten ivm vondst plantage en overschrijden van meerdere waarschuwingen!

                Comment


                  #10
                  Re: Coffeeshop de BAZAR in Apeldoorn

                  nog een update: bunkertje ook gesloten wegen het niet kunnen verkwijgen van een nieuwe vergunning.

                  Comment


                    #11
                    Re: Coffeeshop de BAZAR in Apeldoorn

                    Dit topic gaat over de Bazar.
                    Die is nog open.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #12
                      De Bazar heeft op het moment echt de meest smerige wiet die je je kan bedenken.

                      Mijn keel gaat er letterlijk dicht van zitten en de geur is niet te harden.

                      Dit is hier absoluut anders geweest maar nu maak ik wel een blokje om voor een andere shop.

                      Comment


                        #13
                        Prima widow bij de bazaar, de bubbels is ook lekker. Vroeger kon je ook naar boven om te poolen en tafelvoetballen maar dat gedeelte hebben ze helaas afgesloten. Zouden ze dat weer openen dan zullen ze mij er weer wekelijks zien aangezien ik met de bunker wel een beetje klaar ben.
                        Lopend Verslag

                        Comment


                          #14
                          Ik moest een paar weken geleden in Apeldoorn zijn, in het centrum, dus weer eens bij de Bazar binnen gewandeld.
                          Het is al een jaar of 6-7 geleden dat ik daar geweest ben dus ik was wel benieuwd.
                          Ik moest m'n ID laten zien, ghehe...zie ik er zo onderkoffer uit ?

                          Een eerlijke review :

                          Bazar_WWid.JPG
                          White widow 9 euro/gram
                          Bag appeal is goed, maar het heeft niet de uiterlijke kenmerken van White widow en het is erg droog.
                          Ik las wat reviews op google, en die spraken over een parfum-achtige geur ?
                          Dus meteen snuffelen, en verdomd, ik snap wat ze bedoelen. Er zit een vreemd luchtje aan, lijkt op parfum.
                          Aight, verkruimelen en in de verdamper.
                          Veel zaadbeginsels tussen de wiet, harde takkies.
                          Tijdens het verdampen is er weinig smaak. Gelukkig geen parfumsmaak, maar ook zeker geen echte WW smaak.
                          Na ongeveer anderhalve minuut is het afgelopen.
                          Er komt niks meer uit de verdamper...ik dacht dat die uit gegaan was, maar dat was niet het geval.
                          Raar spul...idunno....Ik krijg het idee dat ze de toppen eerst even leeggeschud hebben ?
                          De smaak valt opeens helemaal weg, en het effect is vrij kort en niet al te heftig.


                          Bazar_Bubll.JPG
                          Bubbles 8 euro/gram
                          Eigenlijk ongeveer dezelfde ervaring.
                          Mega droog, ook een apart luchtje uit het zakje.
                          In de verdamper.
                          Het heeft niks met Bubblegum te maken trouwens, maar daarom heet het ook bubbels denk ik.
                          Ik weet niet wat voor soort het is, maar de smaak is iets beter dan die van de WW, iets fruitiger maar nog steeds geen topper.
                          Weinig tot geen zaadhoesjes. Effect is iets beter, maar ook bij deze verdwijnt alles opeens.
                          Heel apart, ik denk echt dat ik goed zit met mijn verdenking dat ze de toppen eerst even flink schudden of op een zeef gooien.

                          Vergeleken met de wiet die ik zelf kweek is dit poep.
                          Als men in Apeldoorn hieraan gewend is dan is dat jammer, wiet kan zoveel beter zijn.

                          --

                          (de prijzen kunnen ook andersom zijn, dat ben ik ff kwijt
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                          • QnQ
                            QnQ commented
                            Editing a comment
                            Misschien een foute lading, idunno, ze zijn ook afhankelijk van leveranciers natuurlijk.
                            Ik heb er ook weleens prima wiet vandaan, maar dat is al een tijdje geleden en als je dit verkoopt doe je je zaak geen goed, vind ik.

                          • Voor het eerst
                            Voor het eerst commented
                            Editing a comment
                            De wiet is er normaliter best redelijk maar over het algemeen genomen wel droog. Maar dat geld hier eigenlijk voor alle shops

                          • Silas
                            Silas commented
                            Editing a comment
                            Dit komt mij heeel bekend voor en vermoed dat ze dezelfde handelaar hebben. Maar dan in een stad op zo'n 40 km verwijderd van Apeldoorn. Ik kan de recensie van QnQ rechtstreeks neer zetten onder "mijn" shop. WW 9 euro Bubbles 9,50 en de hogere soorten zijn het geld niet waard. Als je je eigen wiet gewent bent, dan is dit troep. Arme slobbers denk ik dan. Eigen wiet Eerst!
                        Bezig...
                        X