Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

led verlichting.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    led verlichting.

    Korting op 420shop
    Hallo
    Wie heeft er ervaring met de teelt onder LED verlichting.
    Ik wil hier mee een proef gaan doen.
    En misschien heeft iemand anders dit al eenkeer gedaan.
    Dan graag terug mailen voor ervaring uit te wisselen.

    groet.
    Lifes.

    #2
    Re: led verlichting.

    Hey lifes welkom, ik ga je topic even verplaatsen.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: led verlichting.

      hey lifes,

      met ledjes heb ik geen ervaring, heb wel al veel gelezen en ik weet dat er momenteel testen bezig zijn in de tuinbouw met blauwe, rode en groene leds

      als je de poging waagt wil ik je gerust helpen waar ik kan, leds zijn de toekomst en daar ben ik zekers van

      grtz
      a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

      Comment


        #4
        Re: led verlichting.

        Lijkt mij ook wel wat die LED lampen.
        Heb al een kweekje gezien onder een 90watt lampje maar daar strechte ze hard.
        Bij zo een panneel is het probleem meestal dat die erg laag moeten hangen en zo verlies je wat licht en krijgen de planten soms teveel van hetzelfde licht. Mss goed voor een scrog kweekje?

        Hoop dat er nog led kwekers op het forum komen, daar kunnen we nog wat van leren

        Peace

        Comment


          #5
          Re: led verlichting.

          ^^ smokey kan volgen over welk kweekje je het hebt, persoonlijk denk ik dat zen verdeling niet goed zit aantal blauw rood is niet mooi verdeeld en ondertussen is bekend dat groen het strekken zou tegen gaan en die kleur gebruikt hij niet . maar als hij zou scroggen zou hij wel denk ik 0.5gr/watt moeten kunnen halen.

          grtz
          a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

          Comment


            #6
            Re: led verlichting.

            Is dit geen testje waard in jou kweek labratorium ?

            Led is ook 100% par he?

            Peace

            Comment


              #7
              Re: led verlichting.

              das zekers een testje waard alleen kosten die led's systemen superveel geld

              das voor volgende winter man tegen dan kan ik wa uitgeven naar deftige led's en is de techniek weeral stukken beter



              grtz
              a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

              Comment

              Bezig...
              X