Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mediwietje kweken makkelijk

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mediwietje kweken makkelijk

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal.
    Afgelopen jaren heb ik mijn eigen wietje gekweekt en genoeg om het jaar door te komen.
    Op dit forum vind je mega veel info om een goede kweek te maken en en echt moeilijk hoeft het niet.
    Ik wil jullie delen hoe ik het heb gedaan zonder poes pas en zo natuurlijk mogelijk.
    Ik gebruik geen voeding end en sommige zijn het daar niet mee eens maar het kan wel.
    Mijn wietje is voor mij een medicijnen en het kweken ook daarom kweek ik alleen buiten en op de eazy way.


    Foto's zijn helaas verloren gegaan

    Als eerst heb je zaden nodig je kan vrouwelijk zaad nemen maar je kan ook normaal zaad nemen en dan is het een gok of het manelijk of vrouwelijk is.
    Ik gok graag en neem normaal zaad.
    Hier kan je zaden bestellen of je kan ze van vrienden van dit forum krijgen die je willen helpen om dat je om medi reden kweekt

    Ik had de zaden binnen en eind maart heb ik ze laten ontkiemen
    Ik zelf kies de methode zaadje in de aarde water er bij en paar dagen later komen ze boven de aarde uit kijken.

    Ik laat hem dan langzaam aan gewon zijn gang gaan zorgen dat het niet uit droog dus op tijd water geven.
    Op moment dat ik zie dat er onder uit het potje worteltjes komen ga ik hem over potten naar een grotere pot.

    Beetje zon en goed weer groei het eigenlijk vanzelf en hoef je niet veel te doen.
    Ik kreeg dit zaadje van mark om dat ik ander zaad met hem ruilde de naam is Kush kruisingen : Killa kush en Bubba kush

    Nu kan je gaan ontdekken of je plantje een mannetje of vrouwtjes is de info vind je Hier

    Zie je dit dan is het dus een man en die geeft balletjes en is dus waarde loos en kan je niet roken dus de nek om draaien en de vuilbak in

    Intussen ga ik mijn plant over potten naar een grote space kuip je weet wel die metselaars gebruiken kost niet veel geld lekker nieuwe aarde er in en over zetten zo heeft mijn plant het goed en kan hij lekker blijven staan tot hij klaar is.
    Nu heeft mijn man wieltjes onder mijn space kuip gemaakt dus als het straks heel koud gaat worden kan ik hem zo de schuur in rijden

    En dan eindelijk daar zijn ze dan de toppen komen tevoorschijn

    En nu maar flink bloeien dan komt alles goed .
    het oogsten van de plant doe ik door naar de Trichomen te kijken dat zijn de witte glanze thc die je op de toppen ziet zie Hier ik ga voor Amberkleur

    We gaan nu ook last krijgen van beestjes in de plant , dat is de natuur.
    Ik heb in al die jaren last gehad van Wantsen zie Hier
    En meeldauw zie Hier.
    Mijn oplossing was voor de wantsen kocht ik bij de boerenbond een soort gif wat ze ook op fruit gebruiken en niet schadelijk is voor de mens , ik heb gebruik het zo min mogelijk echt alleen als het noodzakelijk is.
    En voor de meeldauw gebruik ik niks.
    Ik verwijder zoveel mogelijk de bladeren met meeldauw er op en probeer het in de gaten te houden.
    Op het laatst heb ik de plant voor de helft geoogst en hoop bladeren weg gedaan en alle meeldauw verwijderd en dan ook echt alles en de rest door laten groeien

    Mijn topjes zijn geoogst en hangen te drogen.
    2 weken drogen in de schuur 2 weken in kranten op zolder en dan in weckpotten en dan heerlijk af en toe wat roken.

    In deze post heb ik gebruik gemaakt van Misty haar ABC daar vind je eigenlijk zowat alle info die je nodig hebt als je ej eigen wietplantje wil kweken.
    Mocht je vragen hebben op dit forum genoeg mensen die je willen helpen

    Mijn plant heb ik ge oogst begin november dus duurt wel een tijdje maar heb klein proefje gedaan en gisteren ge proeft en ik vind het een super wietje
    ik werd er heel erg ontspannen van en zakte diep in de bank

    Foto's zijn helaas verloren gegaan


    Groetjes Belladonna
    Last edited by belladonna; 12 November 2011, 23:23.
    God was never on your side..

    #2
    Re: Mediwietje kweken makkelijk

    Super leuk postje!

    leuk om te lezen!
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Mediwietje kweken makkelijk

      leuke post is allemaal mooi verlopen en proficiat met je oogst ^^ laat het je smaken

      Comment


        #4
        Re: Mediwietje kweken makkelijk

        31 keer bekeken en 2 reackties Thanks Boys
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Mediwietje kweken makkelijk

          aai aai, braaf

          wens je veel plezier en welzijn tijdens consumptie

          Grtz van een andere debiel lol

          Comment


            #6
            Re: Mediwietje kweken makkelijk

            Kort maar krachtig.

            Goed gedaan
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #7
              Re: Mediwietje kweken makkelijk

              mooi overzichtje bella zagger allemaal mooit uit
              Izzz

              Comment


                #8
                Re: Mediwietje kweken makkelijk

                heb je lekker voor mekaar gekregen chapeau
                Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                Comment


                  #9
                  Re: Mediwietje kweken makkelijk

                  Super bella. zeer mooi in beeld gebracht en mooi duidelijke uitleg.

                  grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: Mediwietje kweken makkelijk

                    Netjes bella,mooi bij elkaar gezet.
                    En volgende keer geen mannen erbij hopelijk.

                    Grts
                    Daniella
                    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                    Misty's ABC

                    Comment


                      #11
                      Re: Mediwietje kweken makkelijk

                      sticky das deftig
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: Mediwietje kweken makkelijk

                        Netjes
                        recht is recht. krom is krom.

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: Mediwietje kweken makkelijk

                            Gewoon buiten laten staan zoals je al je tuin planten buiten staan.
                            Je oogst normaal gesproken Okt/Nov dus dat gaat goed

                            Groetjes en Suc6
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: Mediwietje kweken makkelijk

                              Smoke verslag :

                              Toenk bij belle op de koffie ging , zoals altijd lag er een mooi wietje te wachten op me. Bubba Kush een gekke combinatie van zoete smaken en geuren De geur van het wietje stond me direct aan , direct jonko gerold offcourse , Bij de eerste heisen merkte je meteen de zoete gemixd met fruitige smaak , heerlijk! De nasmaak bleef langdurig in je mond plakken +1 daarvoor Na een halve joint voelde ik me meteen vrij rustgevend.... blijve doorhijse dus , na de eerste joint was ik al vrij stoned aan het worden , de stonedheid blijft toch wel even hangen , kort daarnaa tweede jonko gerold & blaze the bubba
                              Bij het midden van de tweede joint voelde ik mezelf al goed "hangend" worde , tegen het einde van de tweede jonko kon ik besluiten dat dit een goed , mooi , natuurlijk gekweekt wietje was.
                              Heel mooi gedaan bella een geslaagd kweekje wat mij betreft
                              En natuurlijk een goed rokertje gvd

                              Mvg Izzzzzz

                              Comment

                              Bezig...
                              X