Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Direct in bloei zetten?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Direct in bloei zetten?

    Korting op 420shop
    Goedendag,

    Ik heb thuis een kast ter beschikking waar ik de volgende planten (white widow, white rino, arjan's haze #1, arjan's haze #2, AMS, the church) maximaal 55cm hoog kan laten worden. Ik heb nog niet veel ervaring met binnenkweek en kan het antwoord ook niet echt vinden op de volgende vraag:
    Kan ik niet-autoflowerende planten ook direct als ze ontkiemen in de bloei zetten? of kan ik ze beter eerst nog 1 of 2 weken in de groei zetten? Het gaat me er namelijk om, om een minimale hoogte te behalen. Of zullen ze sowieso hoger dan 55cm worden...

    Oja: voor de belichting gebruik ik 130(23)W spaarlampen met kleurcode 827. een lamp per 0,10 vierkante meter. 1500 lumen per lamp dus 15.000 lumen per vierkante meter.

    Alvast bedankt voor een antwoord

    #2
    Re: Direct in bloei zetten?

    lamp laag houden, direct in bloei kan , je kunt ook met toppen wat hoogte sparen

    lees eens wat microkweekversalgen door, veel van jouw vragen zullen daar worden beantwoord

    succes

    Comment


      #3
      Re: Direct in bloei zetten?

      Oorspronkelijk geplaatst door Debiel View Post
      lamp laag houden, direct in bloei kan , je kunt ook met toppen wat hoogte sparen

      lees eens wat microkweekversalgen door, veel van jouw vragen zullen daar worden beantwoord

      succes
      Kort en krachtig Ik heb wel naar topics gezocht met eenzelfde soort probleemstelling, maar kweekverslagen had ik idd nog niet geprobeerd, ik zal wel even aan t lezen

      Comment


        #4
        Re: Direct in bloei zetten?

        arjan's haze kan uitschieten en groeid lang door dus hou er rekening mee
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

        Comment


          #5