Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

drainwater hergebruiken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    drainwater hergebruiken

    Korting op 420shop
    vraagje ik kweek op cocos kan ik mijn drainwater(wat onder uit de pot loopt) ook weer hergebruiken voor mijn plantjes????

    of zitten daat juist afvalstoffen in van de plant??

    gr omerta

    #2
    Re: drainwater hergebruiken

    volgens mij als jouw ph en ec op de juiste waardes zijn dan dacht ik hetwel jah.

    Comment


      #3
      Re: drainwater hergebruiken

      nopes, de opgeloste zouten en afvalstoffen zitten in je drain.... dus is beter van niet

      p.s. is het niet handiger een kweekverslagje aan te maken, kun je daar je vragen en je vorderingen in bijhouden, hoef je niet voor elk vraagje een nieuwe topic te openen....

      grtz

      Comment


        #4
        Re: drainwater hergebruiken

        ja idd , dat soort vragen ken je beter daar stellen , ik d8 al ik zit verkeerd

        Comment


          #5
          Re: drainwater hergebruiken

          oke maar hoe doe ik dat dan groeten uut grun 050

          Comment


            #6
            Re: drainwater hergebruiken

            http://jointjedraaien.nl/wietforum/f102/ open hier je kweekverslag door op deze

            te klikken rest wijst zich vanzelf

            Grtz Monty

            Comment


              #7
              Re: drainwater hergebruiken

              oke thanks omerta

              Comment


                #8
                Re: drainwater hergebruiken

                Zeker weten dat je je water kan hergebruiken, maar drain to waste is altijd minder risico.
                Heb ooit op cocos met de 123voeding van advanced hydroponics of Holland relatief makkelijk mooie resultaten bereikt.
                ik zou het je wel afraden met coco-voeding. Welke voeding gebruik je eigenlijk?
                ik zou een voeding gebruiken voor recirculerende systemen zoals advanced. ik wil dit zsm met de plagron hydropacks proberen, btw.

                Groeten

                Comment

                Bezig...
                X