Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super Silver Haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Super Silver Haze

    Korting op 420shop
    Greenhouse seeds
    Het meest Indica van de Sativa soorten. Geeft een zeer intense lichamelijke en geestelijke ‘buzz’ en heeft een krachtig aroma.

    Super Siler Hazehttp://www.youtube.com/watch?v=T3AODNRaKLg

    Heeft een zeer specifieke geur, hazy (ja wat had ge gedacht ), zoet meloen achtig, ni te beschrijven. Maar schiet wel serieus de hoogte in hou er dus rekening mee. In een maand tijd kan ze gemakkelijk 4 keer haar oorspronklijke grootte groeien. Zegt misschien ook wel iets over de kracht van deze soort.


    peace
    Last edited by Jointjedraaien; 22 August 2011, 01:23.

    #2
    ik heb as maandag de nieuwe highlife cup winnaar super silver haze maar geen zaad maar stekjes zal volgende week een paar foto's plaatsen

    ik vind het een super mooie plant de hazejes zijn me kindjes hebben veel meer zorg nodig dan andere soorten gelukkig heb ik veel tijd

    me andere oogst was NLX was super geworden mooie harde compacte toppen meestal is de NLX wat luchtiger maar btje rommelen en harde toppen lekker hoor en knetter

    van knipafval heb ik 1,5 THC boter van gemaakt en 1 plakje en je gaat zwaar down werkt goed



    Smoke Report

    het was aardig goed te roken wel een zwaar effect flinke downer

    smaakte redelijk zoet en de echte haze taste kwam een tikje later als je een haal heb genoegen echt sweet

    maar proefde ook een btje die masai een apart bij smaakje

    foto :
    Last edited by BaZe; 7 April 2009, 12:17.
    2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
    http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

    Comment


      #3
      Re: Super Silver Haze

      Soow! dat zijn nog eens flinke zakken! Maar mijn ervaring met SSH, gewoon super heerlijk En je word er goed stoned van ja. Draai het weg in een pure blunt en je bent de rest van de dag gaar

      Comment


        #4
        Re: Super Silver Haze

        stom vraagje he baze

        hoe kan je er zo zeker van zijn dat wat je proeft massai is ????

        Comment


          #5
          Re: Super Silver Haze

          ziet er heel mooi uit
          as it was in the beginning,
          so shall it be in the end
          -BM-

          Comment


            #6
            Re: Super Silver Haze

            De super silver haze van Mr.Nice mag er ook wel zijn hoor !

            Comment


              #7
              Re: Super Silver Haze

              Eerste keer gerookt in een van de Green House coffeeshops in Amsterdam. Voor mij is de Super Silver Haze soms iets te heftig. Heeft een sterk geestelijk effect. Minder body stoned maar veel meer uplifted effect dan andere soorten die ik gerookt heb. Ik rook graag wiet in een bong. Na een aantal hits vind ik het wel mooi geweest met de Super Silver Haze. Erg sterk effect. Gedraaid in een joint is het effect wat minder heftig natuurlijk. Kan ik het wat langer vol houden Hieronder een aantal zelf gemaakte foto's.

              9386836235_69cae46b6d_c.jpg9389608628_e00024f3a0_c.jpg9386834719_4f59698197_c.jpg

              Comment

              Bezig...
              X