Mededeling

Collapse
No announcement yet.

snowball (stekjes) had ze van 5mei 2010

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

snowball (stekjes) had ze van 5mei 2010

Korting op 420shop
    Hier dit zijn mijn snowball plantjes! ik heb zelf gewoon met een tafel en wat doeken een kasje gemaakt voor t raam op de zolder, omdat ik vond dat t in mei veel slecht weer is geweest. en dat ik vond dat ze langszaam gingen. dus heb ik dit gedaan om een broeikast effect te krijgen. en ik moet zeggen dat werkt goed!! is maar voor effe, om goed te laten wortellen en wat in groei om hoog gaan.

hier ik heb een paar foto's had ik gister gemaakt, ik heb geen foto's van toen ik de stekjes kreeg!
    Attached Files

Re: snowball (stekjes) had ze van 5mei 2010

ah origineel idee die tip zal ik zeker meegeven aan een vriend van me die ook probeert te vensterkweken
    mooie collectie anders 8 planten zullen wel een leuke oogst geven
    succes

Comment

jaa ze gaan allemaal nog naar buiten als t weer mooi blijft! begin juni plaats ik ze buite denk ik

Comment

erg vindingrijk zeg haha . is misschien ook een goed idee voor mijn zolderraam.
        zijn mooie planten trouwens, ik ga je kweekje volgen man.
        wietforum/threads/11880-Eerste-kweek-Top-44-feminized-buiten?p=135220#post135220

Comment

dit zijn dan de 5plantjes die al buiten staan, met die dagen dat we mooi weer hebben!! van die 5 staat ene in de volle grond. en die staat er al sinds t begin 6 mei heb ik r in de volle grond gezet, voor te kijken wat die doet en ik moet zeggen ze staat nog altijd recht op, en we hebben slecht weer gehad in mei.. dus dat wil zeggen dat deze plant wel een goeie is voor buiten, voor verschillende weersomstandigheden
          Attached Files

Comment

ziet er goed uit! succes!
            en mag het weer snel verbeteren

Comment

ziet goed uit toch. weer was goed totdat vandaag het gierde van de regen maja beetje afschermen. en no problem hehe, verder een goeie zomer toegewenst en een mooie oogst

Comment

ze zijn nu alweer een flink stuk omhoog geschoten., een deze dagen komen er nieuwe foto's hier te staan mensen

Comment

nieuwe foto´s deze foto´s zijn 8dagen na de eerste foto´s die ik gemaakt had die op de eerste pagina boven aan heb staan

ik vind bij sommige de blaadjes maar raar, 3vingers!! haha,, ik heb de meeste zijn getopt nou
                  Attached Files

Comment

zien er netjes uit bekijk de kijne ook effe

grtz ricardo

Comment

Bezig...
                    X