Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

    Korting op 420shop
    Holla!

    Ik zal er eindelijk ook eens aan beginnen. Het langverwachte moment van een eigen kweek te starten... Zalig toch .

    Ik kom net van de winkel en heb al het volgende aangekocht:
    - Binddraad (voor LST).
    - Tijdschakelaar
    - Isolatietape
    - 4x 23w Philips Tornado lampen
    - Fittings
    - radiatorfolie
    - inbouwdoosj
    - een systeempje waarmee je op afstand de fans kan inschakelen, uitschakelen, lampen uitzetten moest ik ongewenst bezoek hebben van bijvoorbeeld de politzei.

    - Een case heb ik tweedehands gekocht van mijn overbuur. Het is een chieftec Maxi tower (type weet ik niet maar ik moet er na mijn reis eens omgaan .

    Nu vertrek ik eerst naar het zuiden van spanje voor een 10-tal dagen en dan hup naar de growshop en de brico voor de rest van mijn tools.

    Jullie mogen zeker en vast een 1-2 dagelijkse update verwachten en ook de bouw van mijn micro growcase zal ik met het nodige fotomateriaal ondersteunen .

    Zie jullie binnen een 2 tal weken met de eerste foto's van de pc growcase

    oh btw, kan iemand mij een zaad aanraden die ze in de Heksenketel (sluis) verkopen? Kan nie kiezen
    Last edited by monty; 23 February 2011, 16:36. Reden: Nieuwe aankoop :)

    #2
    Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (zaadjes nog te kopen in de heksenketel)

    Veel succes. Kga je zeker volgen.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (zaadjes nog te kopen in de heksenketel)

      bestel ze online (ik weet niet of ik de site mag noemen) deze zijn een heel stuk goedkoper, richting de euro per zaadje. maar google op online wietzaden marktplaats.
      en dan zou ik voor lowryders gaan, deze blijven klein en zijn autoflower dus na 10-11 weken al uitgebloeid.
      pm me maar als je het e-mail adres wilt. ik bestelde de zaadjes en de volgende dag lagen ze al binnen! en kreeg er ook nog 3 auto lemon skunk bij.

      Comment


        #4
        Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (zaadjes nog te kopen in de heksenketel)

        Go Krrrrim! Succes man!

        Comment


          #5
          Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (zaadjes nog te kopen in de heksenketel)

          Ik ben gisteren eens langs de spaanse growshop gezeest en kheb daar goedkope AK autoflower gekocht - 5 fem aan 20 euro.
          Alsk in belgie ben nog eens kijken voor lowryderkruisingen wohoo

          Comment


            #6
            Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (zaadjes nog te kopen in de heksenketel)

            Zonet eens bij WInterwolf geweest en kheb 1 van mijn AK auto's gewisseldn voor 2 van zijn lowryder #2's.
            Ben wel ff zoet

            Comment


              #7
              Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (zaadjes nog te kopen in de heksenketel)

              Alright. Heb zonet heel mijn pc case uit leeg gemaakt. Pfff wat een werk om dat frame los te maken die er binnenin zat.
              Maandag begint de eigenlijke bouw van de growcase maar tzal er zot uitzien. Die case is echt uber hoog:p

              Comment


                #8
                Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (zaadjes nog te kopen in de heksenketel)

                valt toch wel mee zo'n pc kast uit elkaar schroeven ^^
                ben benieuwd naar de foto's!
                In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                Comment


                  #9
                  Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (zaadjes nog te kopen in de heksenketel)

                  hehe, Schroeven zeg je daar. Nix te schroeven, uitboren heb ik moeten doen. Kben der toch wel tijdje zoet mee geweest...

                  Anyway, vanavond of morgen begin ik aan het grote werk

                  Comment


                    #10
                    Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (zaadjes nog te kopen in de heksenketel)

                    Hehe was bij mij idd ook een pain in the ass. Kheb mijn kast bena kapottetrokken. Vraag maar aan winterwolf en geoffrey3 kwam der echt Kompleet zot van.

                    Comment


                      #11
                      Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (zaadjes nog te kopen in de heksenketel)

                      Ziezo, de isolatie is volledig afgewerkt.
                      Morgen heb ik een hele dag tijd voor de electro .

                      Kheb zonet ook mijn zaadjes laten ontkiemen. BInnen 24 uur zullen ze wel ontkiemt zijn .

                      Foto's van de afgewerkte case volgen morgen avond

                      Comment


                        #13
                        Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (zaadjes nog te kopen in de heksenketel)

                        Karton STOP! u mag niet verder naar de volgende ronde... hier moet ander materiaal voor gebruikt worden
                        en zou je misschien je kroonsteentje buiten je hok willen plaatsen ^^
                        Voor de rest laat je creatieviteit losslaan maar hou brandveilig altijd voorop
                        suc6 ermee
                        mooie hoge pc case heb je daar trouwens nice
                        Last edited by misto; 22 February 2011, 20:48.
                        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                        Comment


                          #14
                          Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (zaadjes nog te kopen in de heksenketel)

                          ik ben benieuwd wat hiervan gaat worden ! ik volg je
                          --------------------------------------------
                          Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                          ik voel me een geurillaboer

                          Comment


                            #15

                            Comment

                            Bezig...
                            X