Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn plantje; alternatieve voeding geven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mijn plantje; alternatieve voeding geven

    Korting op 420shop
    IMG_0963.jpgIMG_0960.jpgIMG_0961.jpg

    dit is mijn plantje (white widow) en ik vroeg me af wat voor voedingsstoffen je moet geven voor de bloeiperiode? + waar je er makkelijk aan kan geraken (zoals aveve )
    en ik ben niet van plan om voedingsstoffen te kopen speciaal voor wietplanten....
    ze word ook een beetje geel maar ik heb dan ook de laatste tijd veel water gegeven... >.<

    #2
    Re: mijn plantje

    ik ben niet van plan om voedingsstoffen te kopen speciaal voor wietplanten....
    je hebt al een liter voeding voor nog geen 10tje... deze voeding is ook precies bedoeld om de tekorten die jij hebt tegen te gaan

    suc6 !
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment


      #3
      Re: mijn plantje

      Overpotten je pot zal vol wortel zitten en alle voeding zal uit de aarde zijn
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: mijn plantje

        Oorspronkelijk geplaatst door mito View Post
        je hebt al een liter voeding voor nog geen 10tje... deze voeding is ook precies bedoeld om de tekorten die jij hebt tegen te gaan

        suc6 !
        Kan je die meststoffen alleen online kopen? En welke sites zou je me dan aanraden?

        alvast bedankt

        ---------- Post added at 10:34 ---------- Previous post was at 10:30 ----------

        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
        Overpotten je pot zal vol wortel zitten en alle voeding zal uit de aarde zijn
        Oei in een nog grotere pot o: dan zou ik best in de volle grond steken :/ maar als ik het in de volle grond steek zit ze niet zoveel in de zon zoals ze nu op het terras staat :/ maar als het weer zo blijft in belgie , is dat niet zo erg zeker?

        Comment


          #5
          Re: mijn plantje; alternatieve voeding geven

          In de Aveve kan je gewoon voeding voor bloeiende planten halen.
          Die van Bayer Garden gebruik ik voor de bloei, heeft NPK waarde 4-6-8

          Als je online wil kopen, kan e eens kijken op de site van growshop Alien ( http://www.growshopalien.com/onlineshop/nl/ )

          en een grotere pot is idd aan te raden.

          edit: over je vollegrondplannen : hangt ervan af wat je bedoelt met "niet zoveel in de zon"
          een beetje schaduw savonds en smorgens kan geen kwaad. Zet hem gewoon niet onder een boom ofzo
          Last edited by Shades of Green; 22 August 2011, 08:54.

          Comment

          Bezig...
          X