Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wanneer kan ik oogsten....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wanneer kan ik oogsten....

    Korting op 420shop
    zou er iemand mij kunnen helpen met wat uitleg over mijn plantje...
    wanneer zou ik hem kunnen oogsten? is mijn eerste dus ik ken er nog niet zo veel van..

    groetjes...007.jpg

    #2
    Re: wanneer kan ik oogsten....

    Als drie vierde deel van de haartjes bruin gekleurd is.
    Als je er verder in wilt gaan zal je een thc-microscoop goed kunnen gebruiken, want je moet dan naar de trichromes gaan kijken

    Groeten en succes,
    Fender

    Comment


      #3
      Re: wanneer kan ik oogsten....

      Oorspronkelijk geplaatst door fender View Post
      Als drie vierde deel van de haartjes bruin gekleurd is
      Buiten worden je haartjes ook bruin door de regen... beter alleen naar je triochromen kijken

      http://img718.imageshack.us/img718/9021/sam0501g.jpg

      zoals je ziet is deze voorlopig nog niet klaar

      suc6!
      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

      Comment


        #4
        Re: wanneer kan ik oogsten....

        Ziet uit als 2 a 3 weken zichtbare bloei gaat dus nog wel een week of 6 duren.

        Comment


          #5
          Re: wanneer kan ik oogsten....

          jongens ik zou bij god niet weten waar jullie het over hebben en das geen grap....

          ---------- Post added at 19:56 ---------- Previous post was at 19:54 ----------

          ok...
          zitten er genoeg toppen in of is dat momenteel ook nog te vroeg om al iets van het eindprodukt te merken?....

          Comment


            #6
            Re: wanneer kan ik oogsten....

            Heel eenvoudig, je plant staat op dit moment in bloei. In de bloeitoppen zitten witte, kleverige haartjes. Die haartjes worden naarmate de bloei vordert bruin. Als ongeveer 3/4 deel van die haartjes bruin is geworden dan is je plant rijp om te oogsten. Eenvoudiger kan ik het echt niet uitleggen.

            Comment


              #7
              Re: wanneer kan ik oogsten....

              lijkt me ook niet moelijk uitgelegd xtreme! denk dat men zoon van 4 het het wel zou snappen!!
              verder al wel leuke toppen langenarm! welke plant is het ??

              Comment


                #8
                Re: wanneer kan ik oogsten....

                haha het ging mij om de thc-microscoop maar maakt niet uit.
                welke planten het zijn??..
                we hebben een hele tijd zaadjes uit wiet "opgespaard" zal ik zeggen dus weet ik niet welke plant het is want het kan een zaadje geweest zijn van om het even welke plant. we hebben trouwens in het wilde weg zomaar tussen de bloemen wat zaadjes in de grond gestoken met het idee van daar komt niks van maar hebben wij daar grote ogen getrokken. we hebben er zelfs enkele moeten verwijderen...
                en aangezien het mijn eerste plant is kan ik enkel maar blij zijn met het feit dat men het toch een mooie plant vind...

                Comment


                  #9
                  Re: wanneer kan ik oogsten....

                  lol dat heb ik ook een keer gedaan met gewone hennepzaad uit de zaadhandel!
                  heel wat jaren geleden ik was 12 ofzo toen wist ik nog maar net dat wiet uit zo'n hennep zaadje kon komen!
                  ik vis namelijk met hennep de karpers zijn er gek op en ik dacht ik pleur er ook wat in de tuin geen 10 of 20 maar dik 100 zaadjes
                  op een gegeven moment stonden er 30 wietplanten in de tuin uiteraad allemaal shit maar de plant was wel leuk!


                  maar wat jou plant betrefd ziet er idd verder wel goed uit weln beetje kaal, maar wel mooie toppen. je plant heb op een 1 of ander manier wel wat met stress te maken gehad als ik zo je vingers van je blad tel!

                  Comment


                    #10
                    Re: wanneer kan ik oogsten....

                    stress in de zin van?...

                    Comment


                      #11
                      Re: wanneer kan ik oogsten....

                      jah kan zoveel zijn!
                      je plant voeld zich nie lekker!

                      hoe minder vinger je op je blad hem zitten hoe verneukte de plant zich voeld,, hoe meer vingers per blad hoe fijner de plant zich voeld!

                      mijn susje had dit ook toen ze de planten een paar keer verwisseld had van haar dak naar de tuin en daarna weer terug naar dak teveel slepen met een plant is nie inorde,,
                      stress tijdens de groei kan van alles zijn
                      vraag me niet wat allemaal,,
                      enige wat ik weet is dat je plant zich fucked up voeld!

                      check ff rond wat oorzaken van stress tijdens groeifase inhoud zal vast genoeg opstaan op het internet of hier op het forum!

                      Comment


                        #12
                        Re: wanneer kan ik oogsten....

                        Het aantal vingers heeft niet altijd direct met stress te maken. De ene strain maakt gewoon meer vingers aan dan de andere.
                        Als er negatieve verandering in het aantal vingers is kan er wel iets aan de hand zijn, vaak heeft het met licht te maken.
                        Ik zie op de foto onderaan 3 vingers, en verder naar boven vijf, dus niks aan het handje.
                        Ze is misschien wat licht van kleur, dus een beetje voeding zou geen kwaad kunnen.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: wanneer kan ik oogsten....

                          in dit topic zie ik maar 1 foto en op die foto zie ik aleejn maar 3-vingerige bladeren!
                          en ik meende dat dit aleejn met stress te maken had, tenminste dat is het eige wat telken naar boven komt als ik iets lees over planten met weinig vingers!

                          Comment

                          Bezig...
                          X