Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mediwiet kweek 5xAmnesia 45ltr x 600hps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mediwiet kweek 5xAmnesia 45ltr x 600hps

    Korting op 420shop
    Beste mensen

    ik ben vorig jaar thuis komen te zitten met actrose in nek en rug.Dus 24/7 hevige zenuwe pijn en ben toen begonnen met de paracetamol boys.Uiteindelijk kwam ik uit bij morfine en moet eerlijk zeggen wat een spul zeg.Werking totaal niks alleen zo suf als een garnaal en toch flinke pijn.Ik rookte al cannabis maar dat was meer recreatief.Na veel bezoekjes aan artsen ben ik uiteindelijk samen met mijn huisarts uitgekomen om medicinaal te gaan roken.Dat in de vorm van een vapo apparaat en moet zeggen die shit werkt echt goed.Je rookt op een andere manier om te pijn te stillen doormiddel van verhitting en niet zoals een joint verbranden.Heb toen samen met mijn huisarts schriftelijk cannabis aangevraagd bij mijn zorgverzekering.Dat werd al snel van tafel geveegd was niet ziek genoeg.Daarna een aanvraag bij justitie om medicinaal zelf 5 planten te kweken werd ook afgewezen,kreeg de opium wet toegestuurd.Uit wanhoop bij mijn woningbouwvereneging een aanvraag gedaan om 5 planten medicinaal te kweken om mijn medicijn te kunnen gebruiken werd ook afgewezen.Ben toen gaan bellen met de jurofoon,moet zeggen koste wel wat maar helpen je wel zeer goed op weg.Ben zelfs zo ver gegaan dat ik met boris van der ham d66 heb gemaild en contact heb gehad met anker en anker advocaten.Die hebben namelijk in 2009 Willem jan Moorlag bijgestaan en hebben bij de hogeraad ontheffing op de opiumwet gekregen en meneer mag zelf zijn medi wiet kweken.Uiteindelijk ben ik nu ook gestart met 5 amnesia en geheel biologische voeding te gebruiken bio bizz rootjuse groei bloei en topboost.Dus als ze me pakken word het een juridische strijd om zelf medi wiet te gaan kweken.Ik heb de artsen achter me staan en heb eerst alles netjes aangevraag,Want ook ik heb recht op mijn medicijn,kan zo in de apotheek morfine gaan halen,maar een plantje zelf kweken wat de staat geen fuck kost mag niet.Zal straks fotos maken en posten.

    Mvg gizmo30

    #2
    Re: Mediwiet kweek 5xAmnesia 45ltr x 600hps

    welkomwat een verhaal zeg,gewoon veilig 5 plantjes kweken,in een tentje,als je dan bezoek krijgt van de woningbouw of cv monteur dan kan je het zo opruimen.gebruik al jaren biobizz,en lightmix is goede voeding

    Comment


      #3
      Last edited by Bodos; 1 January 2012, 22:11.
      Led's grow !

      Comment


        #4
        Re: Mediwiet kweek 5xAmnesia 45ltr x 600hps

        Laat ze een poeppie ruiken!

        Comment


          #5
          Re: Mediwiet kweek 5xAmnesia 45ltr x 600hps

          Dat was ik ook van plan stelletje domme mensen.Ze mogen het eens een dag van me hebben lekker in een rolstoel zitten van de pijn En dan moeilijk doen over een plant wat mijn pijn verlicht.Nee duw je maar vol met morfine,zit ik achter 5 jaar echt achter de geraniums vol op de metadon om af te kicken.Nee dankje ik hou het liever natuurlijk en als ze binnenvallen ik heb me aan de regels gehouden,dan maar uitvechten bij de hoge raad die in 2009 iemand vrij spraken van vervolging omdat meneer ziek was nou ik ook.Dan maar vechten voor wat ik waard ben ze kunnen het krijgen.

          mvg gizmo morge ff foto s plaatsen

          Comment


            #6
            Re: Mediwiet kweek 5xAmnesia 45ltr x 600hps

            Laat je niet op de kop zitten, go for it!!

            Comment


              #7
              Re: Mediwiet kweek 5xAmnesia 45ltr x 600hps

              Gizmo 30, wat een verhaal man! Klote voor jou dat het zo'n dubbelzinnig gedoe is in NL ivm thuiskweek. Maar als je het zoals gezegd, een beetje slim aanpakt met je kweekje hoeft dit geen probleem te zijn, toch?
              Jij hebt in mijn ogen gedaan wat je kon om met alles in orde te zijn met je mediwiet...

              Screw it! Gewoon een lekkere stealth-kweek opzetten, niemand hoeft dit te ontdekken als je zorgt dat je niet in het vizier loopt.

              Alvast Succes

              Grtz,

              John007

              Comment


                #8
                Re: Mediwiet kweek 5xAmnesia 45ltr x 600hps

                IMG_0163.jpgIMG_0164.jpgIMG_0165.jpgIMG_0166.jpgIMG_0168.jpgIMG_0169.jpgIMG_0171.jpgIMG_0172.jpgIMG_0173.jpgIMG_0174.jpgIMG_0175.jpg


                Hey mensen ben ik weer

                Na een paar daagjes weer op de been te zijn heb ik ff foto s gemaakt.
                Ze staan nu 4 dagen op 18/6 en gaan vandaag op 12/12.
                Het is amnesia haze en mijn voeding is van de Bio Bizz
                Daar heb ik van Rootjuese
                Groei
                Bloei
                topboester
                De ec heb ik op 1.1 gehouden en ph op 5.7.
                Verder als de lamp s nachts brand is het 24 gr en lamp uit 19 gr.
                Heeft iemand nog iets toe te voegen alles is welkom beginnende kweker.
                Heb wel wat opgezocht maar doe eigenlijk ook maar wat hahaha nou tot snel groene groetjes Gizmo

                Ps Ik heb gisteren een mail ontvangen van ja hoor Willem jan Moorlag zelf met een uitnodeging om bij hem thuis op gesprek te komen.Deze meneer heeft in 2009 een rechtzaak gewonnen bij de hoge raad te leeuwarden,en heeft uitstel van rechtsvervolging gekregen omterend eigen medicinaale kweek thuis.Deze goeie man kan voor mij een hele hoop deuren openen.Hij heeft advocaten kantoor Anker en anker in de hand gehad en steun van Boris v d Ham D66 dus wie weet waar dit schip gaat stranden. groetjes gizmo
                Last edited by gizmo 30; 5 January 2012, 15:24.

                Comment


                  #9
                  Re: Mediwiet kweek 5xAmnesia 45ltr x 600hps

                  mooie opstelling zo moet hetgewoon 200 liter grond per5 600 watt lamp.heb je wel gaten gemaakt in de onderkant van de kuipen?als je planten de ruimte hebben om een meter hoog te worden,dan zou ik ze nog een paar daagjes 18uur licht geven,en dan toppen,en dan pas op 12 uur zetten.op de site van biobizz staat een schema voor de voeding,ze adviseren om de biogroei ook in de bloei mee te geven.moet je ook doen maar hou de minimale hoeveelheid aan,anders schieten je planten door.succes ermee

                  Comment


                    #10
                    Re: Mediwiet kweek 5xAmnesia 45ltr x 600hps

                    Ik zou die rare bocht uit je afzuigslang halen dar geeft veel drukval (minder debiet)

                    Plantjes ogen op eerste gezicht gezond al kan ik onder dat HPS licht weinig aan kleur zien dus is moeilijk te beoordelen. Best maak je eens een paar goede close-ups vlak voor de hps aan gaat of vlak erna.

                    Comment


                      #11
                      Re: Mediwiet kweek 5xAmnesia 45ltr x 600hps

                      super mensen ik zal na het eten ff foto s maken en die ff posten.
                      De voedings lijn van hun hou ik gewoon aan ja
                      En ja er zitten wel gaten in ongeveer 2cm rond en daar een stuk of 10 van gemaakt per onderkant.
                      En het zijn 45 liter kuipen waar ik 250 liter in heb gedaan haha.
                      Hoogte zit goed lamp op hoogste niveua ongeveer 1.90 nok is 2.40.
                      Dan gaan ze gewoon door met groeien en top ik ze nu bij de 3 internod.
                      Tot straks mvg Gizmo

                      Comment


                        #12
                        Re: Mediwiet kweek 5xAmnesia 45ltr x 600hps

                        IMG_0177.jpgIMG_0178.jpgIMG_0179.jpgIMG_0180.jpgIMG_0181.jpg

                        Zo mensen brand maar los wat scheeld er aan hoor het graag groetjes gizmo

                        Comment


                          #13
                          Re: Mediwiet kweek 5xAmnesia 45ltr x 600hps

                          Veel succes met je kweek! Je hebt helemaal gelijk.. Iedereen heeft recht op een medicijn!
                          Ze hebbe vroeger tegen mij gezegd: Alle medicijnen zijn drugs maar niet alle drugs zijn medicijnen.
                          Maar in dit geval vind ik dat je helemaal in je recht bent want hier is het een medicijn!

                          Comment


                            #14
                            Re: Mediwiet kweek 5xAmnesia 45ltr x 600hps

                            gaan lekker daar.ik kweek zelf met 65 liter kuipen,nu op cocco,s,maar al veel draaien op aarde.als je de kuipen inwatert met lauw water,niet meer dan 4 a 5 liter.dan hoef je ze als je de aarde afdekt met iets wits bv zwartwit folie,de planten 10 dagen geen water meer te geven.worden ze sterk van.daarna een keer 2 liter per kuip en weer 4 a 5 dagen wachten.het mooiste is om ze te wegen met een digitale weegschaal,met een losse display.of je koopt een tensio meter.te nat kweken en over voeden is de grootste beginners fout.hou je gewoon aan het schema van biobizz,maar geef maar de helft van de groei,want een haze word gek van stikstof,hij gaat er zelfs later van in de bloei.succes met de kweek en ga je zeker volgen

                            Comment


                              #15
                              Re: Mediwiet kweek 5xAmnesia 45ltr x 600hps

                              Hey tumble trimmer

                              Super daar heb ik nuttige info aan dat ga ik zeker doen.
                              Want watergift was ook maar een gok,aan deze maten heb ik iets kan ik gaan kijken wat ze doen.
                              Voor mij een geheel nieuw hoofdstuk maar wel intressant.
                              Omdat ik medicinaal kweek moet ik me aan bepaalde eisen houden,bio voeding met aarde.
                              Alleen dan zou ik het bij justitie kunnen aanvechten,dat het een medicijn is wat ik kweek en niet gewoon wiet (erg he).
                              De pakkans waar ik zit is 1000x groter dan waar de meeste mensen wonen dus moet wel voorzorgsmaatregelen nemen.
                              Hier geld een zero tollerance brrr maar eerlijk gezegd heb ik daar lak aan,wat meneer moorlag kan kan ik ook.
                              Samen met mijn vrouw gaan we dit gevecht aan alleen de vraag is hoelang het duurt eer ze me pakken haha.
                              Maar pakken ze me met weer een wietplantage opgerold stap ik naar de media en rechter,want het is voor mij ondragelijk om zonder medicijn door het leven te gaan.Zal komende dagen posten wat ik gedaan heb groene groetjes gizmo en ff

                              Comment

                              Bezig...
                              X