ben net aan een eerste binnenkweek begonnen. zette een tentje van 90x90x180 met een 400W Philips Green Power met Lumatek ballast, aangesloten via een 2x600W relais met geïntegreerde mechanische timer. twee weken geleden 12 gefeminiseerde zaadjes geplant, waarvan er 11 uitkwamen. staan nu een hand hoog in kleine potten met grow mix. temperatuur tussen 19° en 27°, luchtvochtigheid rond de 67%. zien er behoorlijk goed uit, al vertonen enkele wel gele bladuiteinden sinds vandaag 
ik worstel echter nog met de electra: de lamp schiet niet altijd aan terwijl de ventilatoren en afzuiging die op hetzelfde kastje zijn aangesloten wel gewoon werken. om de lamp aan te krijgen moet ik dan tot driemaal toe alle stekkers af- en weer aankoppelen, geen idee waarom het dan plots weer wel lukt. dit probleem doet zich zowat 2 op de 3 keer voor. heb al wat gelezen over piekspanning, maar die relaiskast van me zou dit voor zover ik het begrijp moeten opvangen...
ik worstel echter nog met de electra: de lamp schiet niet altijd aan terwijl de ventilatoren en afzuiging die op hetzelfde kastje zijn aangesloten wel gewoon werken. om de lamp aan te krijgen moet ik dan tot driemaal toe alle stekkers af- en weer aankoppelen, geen idee waarom het dan plots weer wel lukt. dit probleem doet zich zowat 2 op de 3 keer voor. heb al wat gelezen over piekspanning, maar die relaiskast van me zou dit voor zover ik het begrijp moeten opvangen...

Comment