Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

son t pia plus of de green power 600w?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    son t pia plus of de green power 600w?

    Korting op 420shop
    beste hobbyisten
    its me baffie

    ik denk dat ik de verkeerde lamp gekocht heb ik heb dus nu de phillips son t plus green power.
    puur bedoeld om mee te bloeien.
    maar wou eigenlijk voor de plus zijn gegaan maar die verkopers weer he
    deze vertelde me dat er in de green power meer rood zat ipv blauw en ik twijfelde nog en zei t nog maar toch ging ik uit van zijn kennis.
    want ook nog, dit was de best en meest verkochte lamp...
    baf je had beter moeten weten jonguh!! haha zo voel ik me nu dus ik weet niet of ik goed gedaan heb aan deze koop. terwijl het best simpel is ga na de winkel koop de beste bloeier! maargoed waar twijfel is worden fouten gemaakt he...

    nu wou ik graag aan jullie vragen wat is nou echt in de praktijk beter?
    wat is de beste bloeier ?

    ik snap iedereen gebruikt andere wattages mijn voorkeur ligt op de 600watter dan nog zijn alle ervaringen en menings uitingen gewenst

    peace baffie

    #2
    Re: son t pia plus of de green power 600w?

    greenpower.pdf

    Prima lampje die greenpower niks mis mee. Kan je zowel prima onder groeien als bloeien.

    Comment


      #3
      Re: son t pia plus of de green power 600w?

      Son-T.pdf (ter vergelijk)

      overview_growing_your_profits-hid-en.pdf En nog een pdf met leuke info.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: son t pia plus of de green power 600w?

        als ze even duur zouden zijn,welke zouden de heren dan kiezen?

        Comment


          #5
          Re: son t pia plus of de green power 600w?

          MASTER Agro lamp voor de groei (meer blauw) en een Superplant hps 600 watt bloei (2000K)

          Comment


            #6
            Re: son t pia plus of de green power 600w?

            haha tumble das een mooie..

            bedankt voor de reacties ben nog teruggeweest bij de verkoper die grafieken had hij ook laten zien
            en kijken naar al die lijnen in die grafieken haha heb ik toch besloten hem te gebruiken en als ik jullie reacties lees was het niet echt een miskoop als vervanger van ons zonnetje

            maar ik hield nu net de grafieken van de son t en de green power nu ik deze net naast elkaar zette op mijn scherm klopt er iets niet waardoor `ik` ze niet echt kan vergelijken...
            het gaat om de kleuren grafieken..(die met kleuren, ook over)

            bij de greenpower:
            de horizontale lijn staat een stoort ster(zoals mercedes teken alleen de cirkel weglate en de bovenste rib een beetje gecurld) van drie lijnen met NM meen ik zie het niet goed deze springt in stappen van 100 en de verrticale lijn staat power en begint bij 0 en gaat met stappen van 150 omhoog tot en met 900

            bij de son t:
            horizontale lijn identiek aan de andere grafiek
            verticale lijn staat (een duitse kleine u met zo`n haakje rechtsonder afbuigend) uW/5nm/lumen. begint bij 0 en eindigt bij 300 springt met stappen van 50 omhoog

            y-as van de green power loopt tot 900power en de y as van de son t loopt tot de 300 uW/5nm/lumen
            deze moeten toch hetzelfde zijn voordat er een goeie vergelijking uit beide grafieken genomen kan worden? of is dit het zelfde alleen in de elektro-taal / lampen world taal andere woorden?

            peace

            Comment


              #7
              Re: son t pia plus of de green power 600w?

              Superplant hps 600 watt bloei (2000K)ik heb de super zooi geprobeerd en een ook de mh lamp van hun van de 4 lampen leven er al 3 niet meer,is gewoon goedkope rotzooizou ook een beetje raar zijn,als een klein bedrijf betere lampen zou maken als een groot bedrijf als philiphsheb hier al een keer foto,s gepost van een superplant lamp na 8 weken bloei,was me slechte oogst ooit,en bij de growshop moet je hem nu bestellen want ze zijn niet meer op voorraad,en niet omdat ze zo hard gaanmaar de marge zal wel goed zijn voor de shop houder,gelukkig heb ik nu de eerlijkste van de wereld gevonden.

              Comment

              Bezig...
              X