Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer kan ik oogsten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer kan ik oogsten?

    Korting op 420shop
    Ik heb een vraagje. ik zit al in week 9 van de groei tijd. Ik heb zelfs me klokje terug gezet naar 11 uur licht. Maar de toppen willen nog niet volledig bruine haartjes krijgen. Ze zitten nu net op ong 1/3 misschien zelfs minder. Is dit normaal of hoe kan ik ervoor zorgen dat de haartjes sneller bruin worden.

    grtzz biertje

    #2
    Re: Wanneer kan ik oogsten?

    welke soort is het? stek of zaad?

    Comment


      #3
      Re: Wanneer kan ik oogsten?

      Lekker nat sproeien, dan worden de haartjes ook bruin..pfft (niet doen hoor)

      Bruine haartjes betekenen niet dat je kunt oogsten. Het zegt niets.
      Aan het eind van het buitenkweekseizoen wordt dat in bijna elk topic wel verteld.

      Check de trichomen !
      Alleen daaraan kun je goed zien of je kunt oogsten.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Wanneer kan ik oogsten?

        Foto zegt meer dan 100 woorden
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Wanneer kan ik oogsten?

          Ik wil wel een foto maken alleen dat lukt niet echt onder die lamp. Mijn beeld op de camera trilt dan heel erg. En verder heb ik geen lichtbron in deze ruimte staan. Maar Het zouden gewoon pp plantjes moeten zijn. de meeste haartjes die blijven wit.

          grtz biertje

          Comment


            #6
            Re: Wanneer kan ik oogsten?

            Het kan plots snel gaan ook. Dus je hebt ze 9 weken geleden op 12/12 gezet? Of zijn ze al 9 weken in bloei (dus witte haartjes die sinds 9 weken geleden zijn beginnen tevoorschijn te komen)? Indien 9 weken op 12/12: je zit eigenlijk nog maar in week 7-8 dus ze kunnen mogelijks nog 2 weken (of meer).

            Comment

            Bezig...
            X