Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jappie
    Advanced Stoner
    Member
    • Sep 2008
    • 54

    #1

    Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

    Korting op 420shop
    Ik ben een beginnende kweker, en wil graag in het jaar 2009 een paar plantjes planten(buiten).
    Welke plantsoort raden jullie aan?

    grz,
    Jappi
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #2
    power plant ,double fun,purple power ,durban poisson ,nlx zijn fijne buitensoortjes

    Comment

    • leo
      Retired
      • May 2008
      • 659

      #3
      als je zaadjes gaat bestellen staat er vaak wel bij of het een makkelijke plant is of juist iets moeilijker. ik zou dan ook zeker een niet al te moeilijke plant nemen. die markster al noemde zijn wel redelijk easy to grow. suc6 in 2009 (komt er ook een kweek verslagje)

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Dooubelfun

        ik zou doubelfun nemen heel makkelijk plant bijna geen kans op top rot en in volle grond een powerplant

        Double Fun zaden
        Voor binnen én buiten
        Binnen: 7,5 week bloei
        Buiten: oogst half oktober
        Vorst & Schimmelbestendig
        Zaaien in April/Mei

        Groetjes
        God was never on your side..

        Comment

        • jappie
          Advanced Stoner
          Member
          • Sep 2008
          • 54

          #5
          dankje mensen,
          ik zal een kweekverslagje makn

          Comment

          • Cannab0y

            #6
            ......
            Last edited by Weedy; 22 May 2011, 14:01.

            Comment

            • MR GROEN
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2008
              • 251

              #7
              ik had precies dezelfde vraag ,, ik denk ook dat ik voor double fun ga gaan Ik zal zeker en vast een kweek verslag maken


              Grtz Dr .Green

              Comment

              • haze'o'lator
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 1273

                #8
                voor buiten zou ik easy girl nemen

                lekker makkelijk is schimmelbestendig...

                Comment

                • Creezr
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2008
                  • 237

                  #9
                  Maar wat is de beste plant, want ik en een kameraad gaan ook int voorjaar enkele plantjes gaan guerilliaën. Liefst eentje waar ge MEGA-stoned van word en eentje waar ge über-high van wordt.
                  Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                  Comment

                  • PITcrew
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2008
                    • 378

                    #10
                    mijn eerste buitenplantje was swiss miss : Swiss Miss is origineel afkomstig van uit de Zwitserse Alpen. Een mix van vroege Zwitserse skunk en een sterke soort uit Nepal. Deze Miss kan goed tegen koude vochtige nachten op grote hoogtes. Zij produceert een lichte high met een prettige skunky buzz.


                    zeer lekker; ik heb die gewoon laten groeien en is een mooie plant geworden.
                    Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                    Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                    sigpic

                    Comment

                    • Creezr
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2008
                      • 237

                      #11
                      Kan ik eens proberen en nog iemand een ideetje voor een andere plant?
                      Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                      Comment

                      • Cookiemonster
                        Retired
                        • Jan 2008
                        • 258

                        #12
                        purple widow is naar het schijnt de ideale buitenplant .
                        deze heeft bijna nooit last van toprot , de early soortjes daarintegen bloeien later dan de meeste als ik naar de meeste kweekverslagen kijk en hebben ook toch redelijk veel kans op toprot .
                        Ierdbei is naar het schijnt ook een zeer goede buitenplant omdat deze extreem vroeg begint te bloeien .

                        anyway er zijn veel soortjes die het buiten goed doen , kijk nog ff wat rond op dit forum en andere forums en je vindt er wel een .
                        je hebt toch nog genoeg tijd om te kiezen .

                        greetz en good luck

                        Comment

                        • Creezr
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2008
                          • 237

                          #13
                          Bedankt nu kan ik zoeken naar zaadjes en mss ook al bestellen om later er uit te zien
                          Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                          Comment

                          • PITcrew
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2008
                            • 378

                            #14
                            wilt gij der alleen maar stoned uit zien ? neen lol


                            als ge buiten zaaid moet ge toch nog een klein jaarken wachten om er uit zien.
                            Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                            Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                            sigpic

                            Comment

                            • Creezr
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2008
                              • 237

                              #15
                              Een klein jaarke pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff da valt tege maar kgeef de moed nie op. ik zal en moet ne buiten plant zette.
                              Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                              Comment

                              Bezig...