Gaatjes in de bladeren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ixnas
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Feb 2011
    • 9

    #1

    Gaatjes in de bladeren

    Korting op 420shop
    Hallo,

    ik heb nu een aantal planten buiten staan, en in één van die planten zitten allemaal gaatjes in de bladeren aan de bovenkant van de plant. Er waren op deze plant geen beestjes te vinden, op de plant die ernaast staat heb ik wel wat gezien.

    Plant met gaatjes (links) en plant met beestjes (?) (rechts):
    P1010109.jpgP1010106.jpg

    Ik zou graag willen weten wat het is en wat ik hiermee moet doen.

    Alvast bedankt!
  • fl13r3flu1t3r
    Banned
    • Aug 2010
    • 3100

    #2
    Re: Gaatjes in de bladeren

    Buiten komt dat wel goed, komt wel een of ander vijand langs soon..

    Zo lang je geen gaatjes in je aderen hebt is dr niks aant handje!

    Suc6 en Smookse

    Comment

    • Ixnas
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Feb 2011
      • 9

      #3
      Re: Gaatjes in de bladeren

      Ok, dankjewel!

      De planten staan nu per 4 in kuipen van 1 meter lang, zijn ze wel stabiel genoeg om te verpotten naar 15 liter potten?

      Comment

      • fl13r3flu1t3r
        Banned
        • Aug 2010
        • 3100

        #4
        Re: Gaatjes in de bladeren

        Hoe sneller hoe beter zou ik zeggen, mag wel meer literpotten zijn voor beetje buitenplant.
        Speciekuip is perfect voor buiten en die heb je vanaf 30/45/65/90 liters.

        Leef je uit en Smookse!

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #5
          Re: Gaatjes in de bladeren

          Gaten in je planten betekent meestal dat een wants langs is geweest, de meest voorkomende is de groene stinkwants.
          wants-2006-05-28.jpg

          Comment

          • vissenoog
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Dec 2011
            • 189

            #6
            Re: Gaatjes in de bladeren

            Liever een gat in je blad, dan een blad in je gat!
            sigpic

            Comment

            • Ixnas
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Feb 2011
              • 9

              #7
              Re: Gaatjes in de bladeren

              Oorspronkelijk geplaatst door fl13r3flu1t3r
              Hoe sneller hoe beter zou ik zeggen, mag wel meer literpotten zijn voor beetje buitenplant.
              Speciekuip is perfect voor buiten en die heb je vanaf 30/45/65/90 liters.

              Leef je uit en Smookse!
              Ik heb nu 15 literpotten per plant, en ik heb 15 planten (niet gefeminiseerd).

              Hoeveel zou er ongeveer af kunnen komen pp als ik ze alleen maar water geef?

              Comment

              • kinkydj
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Apr 2012
                • 283

                #8
                Re: Gaatjes in de bladeren

                Dat hangt sterk af van het soort. Van mannetjesplanten krijg je zowiezo niets goed rookbaars (of andere consumtievorm)

                Comment

                • kobus
                  Retired
                  • Jun 2012
                  • 1

                  #9
                  Re: Gaatjes in de bladeren

                  dat is per soort verschillend sommige buitenwiet heb ik van 1 plant
                  wel een meer dan 150 gram gehaald

                  Comment

                  Bezig...