Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

huge white widow, oogsten mogelijk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    huge white widow, oogsten mogelijk?

    Korting op 420shop
    Hoi iedereen,

    Ik zit in dubio, het zit namelijk als volgt: vanaf a.s. zondag ben ik op vakantie voor een week (wist ik ook niet van tevoren maar een week lang op het strand liggen sla je ook niet af) alleen zit ik dan met m'n 'plantje'.

    Ik vroeg me dus af of ik deze over 2 dagen kan oogsten ook al is hij nog niet helemaal afgebloeid (rot neemt nogal snel toe namelijk de laatste dagen). Is dit mogelijk (zie foto's) of is het dan nog helemaal niet rookbaar en dus zwaar waardeloze wiet?

    Is het anders mogelijk om een gedeelte te oogsten. Sommige zijtakken zijn namelijk voor m'n gevoel al veel verder en zowat klaar dan anderen.

    Als hij nog niet te oogsten is moet ik een mate vragen m'n plant bij te houden maar die heeft hier 0 verstand van dus ben bang dat als ik dan terugkom hij vol met rot zit.

    Beetje een *** situatie, maar ik hoop dat iemand me goed advies kan geven (:


    Groet, Rick!
    Attached Files

    #2
    Re: huge white widow, oogsten mogelijk?

    Hij staat in een kas als je hem daar in kan laten staan zou ik hem nog een week laten staan als ik jou was

    gr Bella
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: huge white widow, oogsten mogelijk?

      Zou ik ook doen, is zeker nog niet klaar.
      Het zal niet op die week komen.
      Een 'huge' white widow zou ik het nu ook niet noemen maar ze staat er wel mooi bij
      The gras is greener at my side

      Comment


        #4
        Re: huge white widow, oogsten mogelijk?

        Mooie plant hoor! Ik zou de helft ofzo oogsten, de best ontwikkelde toppen. Dan weet je tenminste zeker dat je toch iets te roken hebt.

        Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #5
          Re: huge white widow, oogsten mogelijk?

          Ik zou hem zeker nog niet oogsten, misschien een paar ruitjes uit je kas halen zodat de kas beter ventileert? misschien detoppen weghalen die echt veel rot bevatten zodat j de ziekte fv goed uitsmoort.. dan heb je tenminste al iets aan oogst en heeft de rest meer kans om af te rijpen

          Comment


            #6
            Re: huge white widow, oogsten mogelijk?

            Edenpro, hij is 2,5 meter dat vind ik vrij huge.

            Ik denk dat ik idd de meest rijpe toppen oogst zodat ik verzekerd ben van IETS.
            Verder heb ik alle rot toppen er al ruim uitgeknipt, dus ik laat hem dan maar staan en hoop dat die mate het een beetje in de hand kan houden ^^

            Groett

            Comment


              #7
              Re: huge white widow, oogsten mogelijk?

              Wel echt een plaatje om te zien mooi hoor, ik zou hem laten staan.

              Comment


                #8
                Re: huge white widow, oogsten mogelijk?

                Bedankt , is idd het beste denk ik ja.

                mvg

                Comment


                  #9
                  Re: huge white widow, oogsten mogelijk?

                  Ik weet niet waar je woont, maar mocht dit in het oosten of zuiden van het land zijn, dan zou ik hem mooi nog even laten staan.
                  Het weer voor de komende dagen in het oosten en zuiden: morgen, (lees vrijdag 19/10), kan het 23 a 24 graden worden.
                  Verder t/m dinsdag in ieder geval droog en nog steeds zo'n 18 graden.
                  Misschien wel wat meer ventileren.
                  Succes,
                  Mike

                  Comment


                    #10
                    Re: huge white widow, oogsten mogelijk?

                    Voor een gedeelte van jou plant wil ik wel voor je plant verzorgen
                    prettige vakantie

                    Comment


                      #11
                      Re: huge white widow, oogsten mogelijk?

                      Pentax: woon in het westen =\ word idd wel beter weer maar wat het de rest v/d week doet :O? over dat ventileren, ik heb het raam en de deur openstaan, om er nou een raam uit te gaan slopen word ook wat lastig :p

                      Zenne: Erg verleidelijk aanbod XDXD

                      groeten!

                      Comment


                        #12
                        Re: huge white widow, oogsten mogelijk?

                        Ventileren is wel ok, venster en een raam open.
                        Zolang de wind er maar een beetje doorheen kan waaien.

                        Comment


                          #13
                          Re: huge white widow, oogsten mogelijk?

                          zou hem verder laten rijpen hoe dan ook die mag nog wel enkele weken, even spuiten tegen budrot is meschiens een optie
                          moet je er wel rekening mee houden dat die nog goe gespoelty moet worden +/- 2 weken persoonlijk
                          al het rijpe er uithalen is zeker geen slecht plan ook omdat er dan beter lucht circulatie plaatsvind
                          allezins succes & prachtige plant en die kun je al best huge noemen

                          groetjes mister frank

                          Comment


                            #14
                            Re: huge white widow, oogsten mogelijk?

                            Een gedeelte oogsten is denk ik wel een goed plan(dan ben je zeker dat je iets hebt).

                            Wil je niet bang maken maar toen ik 2 weken weg was en weer terug kwam zat de hele plant onder schimmel, dus wees gewaarschuwd.

                            Comment


                              #15
                              Re: huge white widow, oogsten mogelijk?

                              Mister frank: ik heb besloten tog maar een deel te gaan oogsten omdat rot met de dag erger word.

                              Spuiten tegen budrot ben ik al wat laat mee denk ik ook omdat ik niet meer naar growshop kan binne nu en 1.5 week. Wat. Is eventueel een goed middel om te spuiten?

                              Ggroet

                              Comment

                              Bezig...
                              X