Lokes cannalover's ,
Vandaag start ik een nieuwe contest op ^^ Deze is mogelijk gemaakt door Spliffseeds !!
Waarvoor mijn dank dat ik mag meedoen aan deze contest !!
En we Testen hun KO SOORTJE !!! SnowWhite !!!
Ik ga 10 zaadjes ontkiemen en de mooiste 9 ga ik mee verder. Maar dat zien we wel op een later tijdstip.
Nu beetje meer uitleg over de groei opstelling die ik ga gebruiken :
Secret Jardin Dark Propagator DP90 90x60x60cm
Pc fannetje voor afzuiging
passieve inlaat ( word 1 venstertje open gezet )
2x TNEON Armatuur Secret Jardin propagator 2x55watt 57x21x9
Bevochtiger : altijd handig om de lvl hoog te houden
Potjes die ik ga gebruiken,10 st.van 11x11x12
Medium : Atami Bio Grow mix
Nu beetje meer uitleg over de bloei opstelling die ik ga gebruiken :
Kweetent is geworden een Homebox van 120x120x200
Fan RVK diam 250 mm 800 m3 aangesloten op een fan controler + thermostaat FCT-1500 + filter CAN350BFT Koolstof Filter 700 kub 250 mm deze diend voor de ( afvoer ) warme lucht
Buisventilator 320m³ ( aanvoer ) koude lucht komen er wss 2 in
Adjust-a-wing kap met spreader medium 55x68 tot 2.36m2
Gavita Digistar 600w Digital evsa
Davin dv12 schakel relaiskast voor 2 lampen 2x600w
400 wat hpi groei : 18 uur licht
600 wat hps bloei : 12 uur licht
Box ventilator 12 inch : deze zal draaien op stand 1
Digitale meter voor temperatuur en luchtvochtigheid
Potten die ik ga gebruiken : 9 x 11 liter kan nog aangepast worden naar grotere maat max 25 liter !!
Medium : Plagron 100% Bio batmix , deze meng ik met Atami coco's maar meer daar over in verslag !!
Basis Voeding : Buffertabs , best handig !!
Boosters : Advanced Nutrients !!
- Budcandy
- Bigbud
- Overdrive
Schema's :

Produkten die ik gebruik tegen beestjes :
Bioshark => Soil attack liquid
Bioshark => Dislike
Ecostyle => Spruzit
Dan nu even iets over mijn morele code :
Als u tegen cannabis bent, laat me u er dan even op wijzen waarom ik doe wat ik doe, voor me te veroordelen. Medegrowers raad ik aan hetzelfde te doen !!!
Deze plantjes zijn uitsluitend voor eigen gebruik. Gedeeltelijk voor medicinaal gebruik en deels recreatief.
Kweek en gebruik gebeurt uit de weg van minderjarigen.
Ben zelf meerderjarig en begeef mij niet onder invloed in het verkeer en veroorzaak geen geluidsoverlast.
Toch beoordeelt de wet mij als een zwaardere delinquent dan een gewone gebruiker die zich niet aan zo'n code houdt, hoewel het niet logisch is: De keuze om zelf cannabis te groeien is gekomen na enkele onaangename aanrakingen met het criminele milieu dat de huidige wetgeving creëert. Daarin wil ik niet weer verwikkeld geraken. Ook zorgt de huidige wetgeving voor geringe kwaliteits (gevolg: gezondheid)- controle. Door zelf mijn wiet te kweken weet ik perfect wat het is, zonder enige chemicaliën, zonder geld het criminele milieu in te sturen. Het recreatief wietgebruik heeft niemand negatief beïnvloed en zal dat ook niet doen.
Ik ben een grower met goede bedoelingen !!! de hobbykwekers. Wij willen een legalisatie zodat wij niet meer bestempeld worden als criminelen.
In de media telt enkel het aantal planten. Mijn aantal is niet bijster hoog, maar in principe zou het dat wel moeten zijn. Met een simpele opzet in de pure natuur verlies je veel planten (ongedierte, slecht weer, te veel mannetjes, want die kan je niet gebruiken). Het één plantsbeleid van België moedigt dus alleen aan tot onnatuurlijke kwekerijen in industriële omstandigheden. Omdat ik daar niet aan mee wil doen zet ik er meer dan legaal toegestaan (want er zullen er sowieso sneuvelen). Dat maakt me weer een ergere crimineel. Als ik tegen de oogst nog een paar vrouwelijke planten over heb ben ik zeer tevreden. Maar wie kan dat zeggen? Dat is nog een half jaar weg.
Tenslotte drijft deze reglementering en beperking ons weg van het plezier van het growen. Vele leden op dit forum zullen u in levende lijve willen beamen dat het growen van cannabis niet om economische redenen gebeurt. Het gaat vaak zelfs niet meer over de wietvoorraad alleen. Hoewel dit een reden is om te beginnen growen, blijf ik persoonlijk growen uit liefde voor de plant. Zoals een hobby hoort te zijn, geniet ik van het growen.
Uit liefde voor de plant
(Reacties op deze morele code horen niet thuis in deze topic. Mocht u willen reageren, mag u dat via een Pm doen
Deze intro kan nog geupdate worden .....
Ps. ik wens mijn collega's van de Spliffseeds Contest ook heel veel succes toe !!!
De Collega's: van de Contest :
- Fl13r3flu1t3r met Jack F1
- HashiZall met Bubblegun
- Fruitboer met Strawberry
- Maxican met Blue Berry
Tevens even ter info , als jullie jullie geroepen voelen om te stemmen op wie het mooiste GROW verslag heeft van de spliff seeds contest !!
Kan je dat via deze link doen => Spliffseeds
Ook nog even melden dat je dagelijks je stem kan uitbrengen !!
Groetjes ...
Vandaag start ik een nieuwe contest op ^^ Deze is mogelijk gemaakt door Spliffseeds !!
Waarvoor mijn dank dat ik mag meedoen aan deze contest !!
En we Testen hun KO SOORTJE !!! SnowWhite !!!
Ik ga 10 zaadjes ontkiemen en de mooiste 9 ga ik mee verder. Maar dat zien we wel op een later tijdstip.
Nu beetje meer uitleg over de groei opstelling die ik ga gebruiken :
Secret Jardin Dark Propagator DP90 90x60x60cm
Pc fannetje voor afzuiging
passieve inlaat ( word 1 venstertje open gezet )
2x TNEON Armatuur Secret Jardin propagator 2x55watt 57x21x9
Bevochtiger : altijd handig om de lvl hoog te houden
Potjes die ik ga gebruiken,10 st.van 11x11x12
Medium : Atami Bio Grow mix
Nu beetje meer uitleg over de bloei opstelling die ik ga gebruiken :
Kweetent is geworden een Homebox van 120x120x200
Fan RVK diam 250 mm 800 m3 aangesloten op een fan controler + thermostaat FCT-1500 + filter CAN350BFT Koolstof Filter 700 kub 250 mm deze diend voor de ( afvoer ) warme lucht
Buisventilator 320m³ ( aanvoer ) koude lucht komen er wss 2 in
Adjust-a-wing kap met spreader medium 55x68 tot 2.36m2
Gavita Digistar 600w Digital evsa
Davin dv12 schakel relaiskast voor 2 lampen 2x600w
400 wat hpi groei : 18 uur licht
600 wat hps bloei : 12 uur licht
Box ventilator 12 inch : deze zal draaien op stand 1
Digitale meter voor temperatuur en luchtvochtigheid
Potten die ik ga gebruiken : 9 x 11 liter kan nog aangepast worden naar grotere maat max 25 liter !!
Medium : Plagron 100% Bio batmix , deze meng ik met Atami coco's maar meer daar over in verslag !!
Basis Voeding : Buffertabs , best handig !!
Boosters : Advanced Nutrients !!
- Budcandy
- Bigbud
- Overdrive
Schema's :

Produkten die ik gebruik tegen beestjes :
Bioshark => Soil attack liquid
Bioshark => Dislike
Ecostyle => Spruzit
Dan nu even iets over mijn morele code :
Als u tegen cannabis bent, laat me u er dan even op wijzen waarom ik doe wat ik doe, voor me te veroordelen. Medegrowers raad ik aan hetzelfde te doen !!!
Deze plantjes zijn uitsluitend voor eigen gebruik. Gedeeltelijk voor medicinaal gebruik en deels recreatief.
Kweek en gebruik gebeurt uit de weg van minderjarigen.
Ben zelf meerderjarig en begeef mij niet onder invloed in het verkeer en veroorzaak geen geluidsoverlast.
Toch beoordeelt de wet mij als een zwaardere delinquent dan een gewone gebruiker die zich niet aan zo'n code houdt, hoewel het niet logisch is: De keuze om zelf cannabis te groeien is gekomen na enkele onaangename aanrakingen met het criminele milieu dat de huidige wetgeving creëert. Daarin wil ik niet weer verwikkeld geraken. Ook zorgt de huidige wetgeving voor geringe kwaliteits (gevolg: gezondheid)- controle. Door zelf mijn wiet te kweken weet ik perfect wat het is, zonder enige chemicaliën, zonder geld het criminele milieu in te sturen. Het recreatief wietgebruik heeft niemand negatief beïnvloed en zal dat ook niet doen.
Ik ben een grower met goede bedoelingen !!! de hobbykwekers. Wij willen een legalisatie zodat wij niet meer bestempeld worden als criminelen.
In de media telt enkel het aantal planten. Mijn aantal is niet bijster hoog, maar in principe zou het dat wel moeten zijn. Met een simpele opzet in de pure natuur verlies je veel planten (ongedierte, slecht weer, te veel mannetjes, want die kan je niet gebruiken). Het één plantsbeleid van België moedigt dus alleen aan tot onnatuurlijke kwekerijen in industriële omstandigheden. Omdat ik daar niet aan mee wil doen zet ik er meer dan legaal toegestaan (want er zullen er sowieso sneuvelen). Dat maakt me weer een ergere crimineel. Als ik tegen de oogst nog een paar vrouwelijke planten over heb ben ik zeer tevreden. Maar wie kan dat zeggen? Dat is nog een half jaar weg.
Tenslotte drijft deze reglementering en beperking ons weg van het plezier van het growen. Vele leden op dit forum zullen u in levende lijve willen beamen dat het growen van cannabis niet om economische redenen gebeurt. Het gaat vaak zelfs niet meer over de wietvoorraad alleen. Hoewel dit een reden is om te beginnen growen, blijf ik persoonlijk growen uit liefde voor de plant. Zoals een hobby hoort te zijn, geniet ik van het growen.
Uit liefde voor de plant
(Reacties op deze morele code horen niet thuis in deze topic. Mocht u willen reageren, mag u dat via een Pm doen
Deze intro kan nog geupdate worden .....
Ps. ik wens mijn collega's van de Spliffseeds Contest ook heel veel succes toe !!!
De Collega's: van de Contest :
- Fl13r3flu1t3r met Jack F1
- HashiZall met Bubblegun
- Fruitboer met Strawberry
- Maxican met Blue Berry
Tevens even ter info , als jullie jullie geroepen voelen om te stemmen op wie het mooiste GROW verslag heeft van de spliff seeds contest !!
Kan je dat via deze link doen => Spliffseeds
Ook nog even melden dat je dagelijks je stem kan uitbrengen !!
Groetjes ...

Comment